  • 1. Data: 2011-08-02 18:42:36
    Temat: Graba ;)
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=V-fWN0FmcIU

  • 2. Data: 2011-08-02 19:08:02
    Temat: Re: Graba ;)
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-08-02 18:42, Olo pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=V-fWN0FmcIU

    Super.
    W Polsce powinno być łatwiej. Zwykle chujowo parkują posiadacze
    czegośtam, co było 10- 15 lat temu luksusowym samochodem.
    P.

  • 3. Data: 2011-08-02 20:14:07
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-02 19:08, Pan Piskorz pisze:

    > Super.
    > W Polsce powinno być łatwiej. Zwykle chujowo parkują posiadacze
    > czegośtam, co było 10- 15 lat temu luksusowym samochodem.
    > P.

    znaczy mnie to bardzo śmieszy szczególnie mina właściciela bezcenna :)

  • 4. Data: 2011-08-02 20:58:01
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > znaczy mnie to bardzo śmieszy szczególnie mina właściciela bezcenna :)

    Doprawdy? Źle zagrane, jak wenezuelskiej telenoweli...

  • 5. Data: 2011-08-02 21:02:40
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-02 20:58, Rabbit McCroolick pisze:
    > Użytkownik "Olo"<alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Doprawdy? Źle zagrane, jak wenezuelskiej telenoweli...

    jakkolwiek...

  • 6. Data: 2011-08-02 22:33:56
    Od: krz <a...@g...pl>

    W dniu 2011-08-02 21:02, Olo pisze:

    > jakkolwiek...

    Jest to oficjalna (?) akcja Wileńskiego burmistrza:

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,bezmyslne-
    parkowanie-tak-to-robia-w-wilnie,252408.html

    Fakt faktem - widowiskowa.. zapewne zyskał tym sobie spory procent
    głosów wśród tamtejszych wyznawców masy krytycznej :)

  • 7. Data: 2011-08-03 11:42:49
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Olo wrote:

    > znaczy mnie to bardzo śmieszy szczególnie mina właściciela bezcenna :)

    Przecież to jest wszystko ustawione :) Taki lokalnopolitycznyh happening

    \SK

  • 8. Data: 2011-08-03 11:47:52
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    krz wrote:

> [...]
    >

    > Fakt faktem - widowiskowa.. zapewne zyskał tym sobie spory procent
    > głosów wśród tamtejszych wyznawców masy krytycznej :)

    A jak komuś jakiś debil i zbyt gorliwy wyznawca masy krytycznej zniszczy pojazd
    to z rachunkiem do p. prezydenta :)

    Tego typu akcje propagują samosąd.

    \SK