  • 1. Data: 2011-08-02 16:46:02
    Temat: rozpad zwrotnicy - jestem jedyny?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Wczoraj urwało mi się koło. Z początku podejrzewałem sworzeń... ale po
    dokładniejszym obejrzeniu całości okazało się, że rozpadło się mocowanie
    sworznia w zwrotnicy... Śladu po śrubie nie ma i jedna ze "szczęk",
    normalnie ściskających ten bolec sworznia zniknęła.

    Ktoś miał może podobną przygodę? Czy jestem pierwszy, który zaliczył
    rozpad zwrotnicy?

    Samochód dość wiekowy (Corsa B z 1995 roku) ale bez przesady! I nawet
    prędkość była (na szczęście) malutka (chyba koło 10-15km/h) bo przede
    mną był korek a za mną była dość solidnie dziurawa droga.

    Teraz czeka mnie szukanie na szrotach (fajnie, czym do nich dojadę?)
    chyba że mechanik się ulituje i sam poszuka...

    Swoją szosą... gdzie zniknęła śruba? Parę dni temu jak sobie oglądałem
    zawieszenie (sprawdzałem, czy amortyzatory nie ciekną) jeszcze była.
    Chyba że wczoraj najpierw strzeliła ona, a zaraz potem wyłamała się
    "szczęka"...