  • 11. Data: 2012-08-29 23:37:19
    Temat: Re: Gorzkie fotozale
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-29 19:32:18 +0000, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Ale głupot w jednym miejscu... A tak przy okazji, żeby coś
    > konstruktywnego było - na ile wyceniacie 120 główek - zlecenie opisane
    > w artykule? Ja stawiam 5 tysięcy i zdaję sobie sprawę, że to drogo.
    > Przypuszczalnie znajdzie się ktoś, kto to zrobi za dwa - i zrobi to
    > dobrze. Pojawi się też ktoś z propozycją 500zł i odda jotpegi z puchy.

    Nic dodać nic ująć. 100% racji. Na filmie, na średnim formacie, to by
    trza wziąć z 10 koła.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-08-29 23:43:51
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-29 20:30:08 +0000, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Ojtam, ludzie w korporacjach to też tylko ludzie - jak wszędzie, jak my
    > wszyscy. Chcą jeść, pić, srać, mieć i być.
    > A że ich nauczyli takiej paplaniny - popracują kilka lat, przejdzie im.

    Idzie sobie dwóch do pracy młody i stary, z parkingu pociskają.
    Młody ma torbę z laptopem neseser z dokumentami i pod pachą ze trzy
    dodatkowe tczki.
    Stary niesie małą teczuszkę zapewne z drugim śniadaniem, bo nie lubi
    gotowych kanapek.
    - No po tylu latach pracy to wszystko ma się w głowie - zagaduje młody.
    - W dupie.

  • 13. Data: 2012-08-30 05:24:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Nie zauważyłem, czy cena obejmuje wizażystkę i czy to było 120 wizyt
    > domowych (wtedy trochę czasu trzeba na ustawienie świateł) czy
    > przychodzili np. po 20 dziennie do studia. Inna rzecz, że to zlecenie
    > hurtowe więc można trochę zejść z ceny.
    >
    > 1. Zakładając wizyty domowe i 1h na sesję i średnio 50km dojazdu.
    > Wychodzi mi 40 (ja) + 50 (dojazd) + 20 (wizażystka) = 110 zł / osobę
    > czyli 13200. Pewnie zeszlibyśmy do 10 tys za wszystko. Jeśli z
    > fakturą to +25%.

    naprawdę chciało by ci sie to robic za te grosze?

  • 14. Data: 2012-08-30 05:30:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor wrote:
    a.pl...

    > naprawdę chciało by ci sie to robic za te grosze?

    idę dalej, prawdopodobnie nie uda ci sie zrobić więcej niż dwych trzech
    polityków dziennie.

    czyli ok 50 dni co daje 3 miesiace roboty 10 000 /3m daje ci 3 tysiaki
    przychodu znaczy nie zarobis znawet na zus nie mówiąc o amortyzacji sprzętu
    i samochodu.

  • 15. Data: 2012-08-30 08:14:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-30 05:30, Marek Dyjor pisze:
> [...]
    >
    > czyli ok 50 dni co daje 3 miesiace roboty 10 000 /3m daje ci 3
    > tysiaki przychodu znaczy nie zarobis znawet na zus nie mówiąc o

    O nie, z dojazdem... to mnie by się nie chciało w ogóle :)

    --
    pozdrawia Adam
    /pisząc słowo ''bomba'' dajesz pracę tajnym służbom - oni też chcą jeść!/

  • 16. Data: 2012-08-30 08:16:21
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-29 21:32, Janko Muzykant pisze:
    > Ojej, jak nas nikt nie docenia!
    > http://natemat.pl/29085,200-tys-zl-za-sesje-to-skand
    al-czy-fotograf-zyje-jak-paczek-w-masle-czy-moze-na-
    placy-minimalnej

> [...]
    > Przypuszczalnie znajdzie się ktoś, kto to zrobi za dwa - i zrobi to
    > dobrze. Pojawi się też ktoś z propozycją 500zł i odda jotpegi z puchy.

    Zwykle mam takie zlecenia przy kolejnych wyborach... ale samorządowych,
    więc budżety klientów dużo mniejsze.
    Ale ilościowo portretów podobna ilość.
    To co wypisuje w art. Jacek Kołodziejski to dla mnie lekki kosmos.
    Myślę, że spokojnie tyle portretów mogłoby u mnie kosztować ok. 4 tys.
    z obróbką polegającą m.in. na delikatnym wyglancowaniu oblicza ;-)
    Warunek jest taki, że sesja w max 2 terminach.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 17. Data: 2012-08-30 08:16:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-29 22:48, cichybartko pisze:

    > Hehehe... Stereotypy oh te stereotypy...
    > Kwotami netto posługuje się byle kmiot, mający od miesiąca NIP i formułę
    > na firmę, i to jeszcze na dofinansowanie PUP'u.

    No właśnie, akurat korporacyjne ludki bardzo rzadko używają formuły
    ''netto''.

    --
    pozdrawia Adam
    /największa umiejętność - zrozumieć niebyt, szczyt dojrzałości -

  • 18. Data: 2012-08-30 10:03:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > O nie, z dojazdem... to mnie by się nie chciało w ogóle :)

    no i już wiemy kto psuje rynek...

    facet który chce zrobić 120 dobrych profesjonalnych zdjęc u ludzi za 10 000.

    za taką cenę to można zrobic sesję masową jak ich ktoś spedzi na salę
    gimnastyczną i robimy taśmę, wizarz, stylista, studio, następny proszę...

  • 19. Data: 2012-08-30 10:05:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
> [...]
    > z obróbką polegającą m.in. na delikatnym wyglancowaniu oblicza ;-)
    > Warunek jest taki, że sesja w max 2 terminach.

    takie fotki to oni by sobie sami zrobili...

    każdy by przyniósł swoje zdjęcie do dowodu.

  • 20. Data: 2012-08-30 13:12:39
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > takie fotki to oni by sobie sami zrobili...
    > każdy by przyniósł swoje zdjęcie do dowodu.

    A jednak zlecają