  • 1. Data: 2010-02-12 09:09:22
    Temat: Góra krzyży - Szawle
    Od: tliisek <t...@w...pl>

    Witam.
    Kilka zdjęć z Litwy.

    http://www.lisiarnia.pl/gora_krzyzy/

    Ciekawe jak Wam się spodoba moje spojrzenie na to miejsce.
    Pozdrawiam, Tomek Lis.

  • 2. Data: 2010-02-12 17:29:38
    Temat: Re: Góra krzyży - Szawle
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

    > Kilka zdjęć z Litwy.
    >
    > http://www.lisiarnia.pl/gora_krzyzy/
    >
    > Ciekawe jak Wam się spodoba moje spojrzenie na to miejsce.
    Pierwsze trzy zdjęcia mi się podobały, ale potem gorzej - zabrakło
    chyba pomysłu na pokazanie tego miejsca. To nie znaczy ze akurat te
    pierwsze 3 to najlepsze pojedyncze z tego zbioru, ale po prostu po tym
    trzecim miałem wrażenie że juz wszystko zobaczyłem co było do
    zobaczenia, i obejrzenie kolejnych ośmiu już nic nie wniosło.
    Nie było tam zadnych ludzi, którzy by mogli ozywić jakoś tę serię?
    Albo może jakiś detali które by wniosły do tej historii więcej treści
    ponad to, że jest tam dużo krzyży w jednym miejscu..