  • 1. Data: 2015-05-31 06:54:53
    Temat: Google Photos - nieograniczony hosting zdjec
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Google zaprezentowalo hosting zdjec o nieograniczonej pojemnosci.
    http://photos.google.com

    Niestety w przypadku wyboru nielimitowanej przestrzeni, fotografie sa
    przekompresowywane. Zachowujac oryginalny plik, dysponujemy nadal 15GB
    (wspoldzielonymi z innymi uslugami Google).
    www.spidersweb.pl/2015/05/google-zdjecia-opinie.html

    Alternatywy:
    www.flickr.com
    www.photobucket.com
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2015-06-02 18:06:03
    Temat: Re: Google Photos - nieograniczony hosting zdjec
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-05-31 06:54, astro wrote:
> [...]
    > przekompresowywane. Zachowujac oryginalny plik, dysponujemy nadal 15GB
    > (wspoldzielonymi z innymi uslugami Google).

    Szukałem dziś możliwości sortowania fotek w albumie po dacie.
    Czy ktoś wie jak to zrobić w tych nowych "zdjeciach google"?
    W przeglądarce na windzie znaczy...

    Dzięki

    --
    Pozdr.