  • 51. Data: 2014-01-24 03:00:04
    Temat: Re: Gololedz w Poznaniu
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nic napisałem jako ciekawostkę.

    No ale to według Ciebie źle, dobrze czy co właściwie chciałeś powiedzieć ?

    > Odradzam. Może się okazać że w sytuacji kiedy nie ma jakiegoś
    > zagrożenia a centrum nie odbiera jeszcze połączeń na 112 po
    > godzinie 15 nikt nie podniesie słuchawki.

    Nie wiem, ale i tak nie zadzwonię bo nie znam numeru. Natomiast wydaje mi
    się adekwatne do sytuacji zasypanego obfitymi opadami śniegu miasta. Ktoś
    musi uruchomić te służby miejskie by miasto nie stanęło.

  • 52. Data: 2014-01-24 10:47:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-24 03:00, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > No ale to według Ciebie źle, dobrze czy co właściwie chciałeś powiedzieć ?

    Nie chciałem skrytykować ani pochwalić tylko poinformować
    jak to sobie rozwiązano aby rozdzielić te telefony na dwie
    dyżurujące centrale.

    > Nie wiem, ale i tak nie zadzwonię bo nie znam numeru. Natomiast wydaje
    > mi się adekwatne do sytuacji zasypanego obfitymi opadami śniegu miasta.
    > Ktoś musi uruchomić te służby miejskie by miasto nie stanęło.

    I w ramach oczekiwania na ewentualne obfite opady śniegu ( w tym
    sezonie pod koniec stycznia) mają trzymać ludzi na dyżurach
    i za to im płacić ?
    W cywilizowancyh regionach i miejscowościach są już podpisane
    umowy i kontrahent dzwoni do osoby odpowiedzialnej z przypomnieniem
    że są już spełnione warunki i czy może wysyłać sprzęt na ulice.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2014-01-27 20:27:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie chciałem skrytykować ani pochwalić tylko poinformować
    > jak to sobie rozwiązano aby rozdzielić te telefony na dwie
    > dyżurujące centrale.

    Rozumiem

    > I w ramach oczekiwania na ewentualne obfite opady śniegu ( w tym
    > sezonie pod koniec stycznia) mają trzymać ludzi na dyżurach
    > i za to im płacić ?

    Przecież to centrum reaguje na różne zagrożenia i działa i tak

    > W cywilizowancyh regionach i miejscowościach są już podpisane
    > umowy i kontrahent dzwoni do osoby odpowiedzialnej z przypomnieniem
    > że są już spełnione warunki i czy może wysyłać sprzęt na ulice.

    Skąd się o tym dowie ?!

  • 54. Data: 2014-01-27 21:30:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-27 20:27, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Przecież to centrum reaguje na różne zagrożenia i działa i tak

    Nie zawsze i nie wszędzie. Jak nie maja wyraźniej potrzeby to pracują
    osiem godzin i do domu.

    > Skąd się o tym dowie ?!

    O tym że kontrahent zadzwoni czy o tym że powie że są już
    spełnione warunki wyjazdu sprzętu ?

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2014-01-28 19:31:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie zawsze i nie wszędzie. Jak nie maja wyraźniej potrzeby to pracują
    > osiem godzin i do domu.

    ...a ktoś pełni dyżur na wypadek kryzysu

    > O tym że kontrahent zadzwoni czy o tym że powie że są już
    > spełnione warunki wyjazdu sprzętu ?

    Tak

  • 56. Data: 2014-01-29 09:24:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-28 19:31, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > ...a ktoś pełni dyżur na wypadek kryzysu

    Jak zajdzie taka potrzeba to owszem.

    > Tak

    Przestań trolowac tylko pisz konkretnie o co ci chodzi.
    No chyba że przedłużasz rozmowę aby ukryć swoją niewiedzę
    w temacie.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2014-01-29 17:33:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Jak zajdzie taka potrzeba to owszem.

    Dyżur ?

    http://bezpieczna.um.warszawa.pl/zarzadzanie-kryzyso
    we/centrum-zarzadzania-kryzysowego

    "Zadania CZK określa art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o
    zarządzaniu kryzysowym(Dz.U.2007.89.590 z późn. zm.).

    Zgodnie z przywołaną podstawą prawną do zadań CZK należy:
    1) pełnienie całodobowego dyżuru w celu zapewnienia przepływu informacji na
    potrzeby zarządzania kryzysowego;
    "

    > Przestań trolowac tylko pisz konkretnie o co ci chodzi.
    > No chyba że przedłużasz rozmowę aby ukryć swoją niewiedzę
    > w temacie.

    Konkretnie to chodzi o to, że TY nie masz pojęcia i tak sobie trolujesz.

  • 58. Data: 2014-01-29 20:13:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-29 17:33, Użytkownik John Kołalsky napisał:

> [...]
    >
    > Zgodnie z przywołaną podstawą prawną do zadań CZK należy:
    > 1) pełnienie całodobowego dyżuru w celu zapewnienia przepływu informacji

    Albo dotyczy tylko stolicy albo inne centra mają inny status.
    Wiesz że takie coś istnieje w każdym mieście wojewódzkim
    i każdej gminie ?

    > Konkretnie to chodzi o to, że TY nie masz pojęcia i tak sobie trolujesz.

    Poważnie ? Miałeś proste pytanie, mogłeś wybrać jedną z dwu
    odpowiedzi, mogłeś obie, nie wybrałeś żadnej.
    To teraz sobie odpowiedź jak cię ocenią czytający tę
    wymianę poglądów.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2014-02-07 10:01:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Albo dotyczy tylko stolicy albo inne centra mają inny status.
    > Wiesz że takie coś istnieje w każdym mieście wojewódzkim

    Na windzie miasta niewojewódzkiego też świeżo taki numer podany.