  • 1. Data: 2010-09-22 19:23:47
    Temat: Głowica do panoram - pozamiatałem ;)
    Od: "sinc@interia" <s...@n...pl>

    Witam
    Właśnie stałem się właścicielem głowicy panoramicznej typu SAM
    Czyli wykonanej samodzielnie.
    Ponieważ cena wykonania jednej była identyczna jak cena wykonania dwóch
    (ach te minimalne koszty usługi) to drugą mam na zbyciu.
    Gdyby ktoś chciał obejrzeć lub pokusić się na drugą to zapraszam.
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1242866895

    G.

  • 2. Data: 2010-09-22 19:53:50
    Temat: Re: Głowica do panoram - pozamiatałem ;)
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-09-22 21:23, sinc@interia pisze:

> [...]
    > (ach te minimalne koszty usługi) to drugą mam na zbyciu.
    > Gdyby ktoś chciał obejrzeć lub pokusić się na drugą to zapraszam.

    nie ma rotatora :)

    kupiłem w tym tygodniu NodalNinje 3 - więc widzę jego zaletę :)
    Niemniej cena o rząd wielkości większa :/

    Wojtek

    --
    ****** www.noclegiwswinoujsciu.pl ******
    noclegi w Świnoujściu, kwatery, pensjonaty, apartamenty, hotele

  • 3. Data: 2010-09-22 20:49:20
    Od: scooby <s...@g...pl>

    W dniu 2010-09-22 21:23, sinc@interia pisze:

    > Gdyby ktoś chciał obejrzeć lub pokusić się na drugą to zapraszam.
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1242866895

    fajna, ale pochwal się gdzie tak dobrze "komputerowo zaginają"
    aluminium? (pytam serio :] )

    pzdr, scby

  • 4. Data: 2010-09-22 21:01:06
    Od: "sinc@interia" <s...@n...pl>

    W dniu 10-09-22 22:49, scooby pisze:

    > fajna, ale pochwal się gdzie tak dobrze "komputerowo zaginają"
    > aluminium? (pytam serio :] )
    >
    > pzdr, scby

    Zaginanie to Uć ulica Brukowa (zdaje się 26) w okolicach Św. Teresy
    G.

  • 5. Data: 2010-09-23 07:51:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sinc@interia wrote:
> [...]
    > dwóch (ach te minimalne koszty usługi) to drugą mam na zbyciu.
    > Gdyby ktoś chciał obejrzeć lub pokusić się na drugą to zapraszam.

    "Została profesjonalnie komputerowo wycięta i zagięta (bez stosowania młotka
    i imadła)."

    jak sie wygina komputerowo :)

  • 6. Data: 2010-09-23 08:15:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > "Została profesjonalnie komputerowo wycięta i zagięta (bez stosowania
    > młotka i imadła)."
    > jak sie wygina komputerowo :)

    Tanio i wydajnie :) na przyklad:
    http://www.youtube.com/watch?v=PGRJjlv8TyU

    Zamiata, nie? ;)

  • 7. Data: 2010-09-23 08:21:27
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    A tu wersja do "blaszek" ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=Bd9l8YKJktQ&feature=r
    elated

  • 8. Data: 2010-09-25 08:57:59
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-22 23:01, sinc@interia pisze:

    > Zaginanie to Uć ulica Brukowa (zdaje się 26) w okolicach Św. Teresy
    > G.

    Dzięki za namiar. Nawet nie wiesz jak mi pomogłeś ;-) Serio!
    M..M

  • 9. Data: 2010-09-25 14:06:27
    Od: "sinc@interia" <s...@n...pl>

    W dniu 10-09-25 10:57, Michał Grzelak pisze:

    > Dzięki za namiar. Nawet nie wiesz jak mi pomogłeś ;-) Serio!
    > M..M

    Wyrazy wdzięczności przyjmuje w płynie ;)

    G.

  • 10. Data: 2010-09-25 14:15:26
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-25 16:06:27 +0200, "sinc@interia" <s...@n...pl> said:

    > Wyrazy wdzięczności przyjmuje w płynie ;)

    cirk cirk siiii ciur bulbul.
    :>
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem