  • 1. Data: 2013-05-26 00:35:27
    Temat: Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt dużą prędkością? :)
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Tylko trochę ponad 4% wypadków poza obszarem zabudowanym spowodowanym
    jest nadmierna prędkością. Taką informację odnajdziemy w 6 odcinku 10
    serii Top Gear. Jakoś te dane wydają mi się bardziej wiarygodne, niż to
    co od lat próbuje nam wmówić polska Policja.

    http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-10-e
    pisode-6-all-rightsbbc-uk_part-1_2204233.htm

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 2. Data: 2013-05-26 01:01:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 25 May 2013 16:03:10 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    pisode-6-all-
    rightsbbc-uk_part-1_2204233.htm

    > No i co z tego. We wszystkich krajach są maksymalne dozwolone prędkości.
    > Tak wiem na niemieckich autostradach nie ma. Ale są na wszystkich innych
    > niemieckich drogach. I wszędzie pomimo tego że tylko albo aż 4% to łapią
    > tych co te prędkości przekraczają. Masz jakiś pomysł żeby w całej
    > Europie znieść ograniczenia prędkości?

    a czemu nie? Po to kierowca ma prawo jazdy, żeby myślał.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-05-26 01:03:10
    Od: k...@g...com

  • 4. Data: 2013-05-26 01:06:28
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > co od lat próbuje nam wmówić polska Policja.
    >

    > http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-10-e
    pisode-6-all-rightsbbc-uk_part-1_2204233.htm

    I jeszcze coś. Jak jest wypadek przy 140/h to pomimo że jest to jeden z czterech
    procent wypadków to jest w nim 99% zabitych. A jak masz w mieście przy 50/h wypadek
    to jest 99% żywych.

  • 5. Data: 2013-05-26 09:26:34
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-26 00:35, anacron pisze:
    > serii Top Gear. Jakoś te dane wydają mi się bardziej wiarygodne, niż to
    > co od lat próbuje nam wmówić polska Policja.
    > http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-10-e
    pisode-6-all-rightsbbc-uk_part-1_2204233.htm

    Co ma brytyjski system dróg do polskiego?

  • 6. Data: 2013-05-26 09:29:49
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-26 09:26, DoQ pisze:
    pisode-6-all-rightsbbc-uk_part-1_2204233.htm

    > Co ma brytyjski system dróg do polskiego?

    Taki że na naszych drogach każda prędkość jest nadmierna :P

    Lewis

  • 7. Data: 2013-05-26 09:32:53
    Temat: Re: Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-26 01:01, masti pisze:
    > a czemu nie? Po to kierowca ma prawo jazdy, żeby myślał.

    Żyjemy w globalnym systemie zamordzia i ingerencji w wolność osobistą.
    System który myśli dla naszego dobra za nas. System ludzi ma za imbecyli i
    nakazuje im to i tamto, bo inaczej gdy da tym ludziom wolną rękę, to
    sobie krzywdę zrobią.

    Dajmy na to przykład ograniczenie prędkości po za obszarem zabudowanym
    do 90km/h.
    Co jest wyznacznikiem tego jak by nie było chorego i dziwnego
    ograniczenia? Dla czego 90 a nie 70 lub120?

    Dla kogo jest to ograniczenie? Dla starego wygi czy dla łebka co tydzień
    temu zdobył prawko?

    Dla tego co pomyka np trabantem czy tego co pomyka merolem?

    Są drogi po których spokojnie można jechać 110-130km/h Ale nie, jest
    ograniczenie do 90ciu.
    Są drogi tak fatalne, że jedzie się bez przymusu 60max70 bo szkoda auta i
    zdrowia. Ludzie sami ograniczają tę prędkość. Więc po co ta 90tka?

    Teraz nie ważne czy to noc gwiaździsta czy deszczowa, śnieżna zima czy
    słoneczne lato itp i itd. Jest do 90km/h które ni jak dopasować.
    Dla kogo i do jakich warunków jest dostosowane to ograniczenie nie
    mające odzwierciedlenia z sytuacją na drodze i bezpieczeństwem?

    Takich pytań można stawiać w nieskończoność.
    Ale odpowiedz nasuwa się jedna. Zamordzie szarej masy. Nic innego nie
    przychodzi mi do głowy. Jak życie pokazuje, te ograniczania nie dotyczą
    szlachty i ludzi nie pokornych. Dla nich nie ma ograniczeń.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 8. Data: 2013-05-26 09:33:13
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-26 09:29, Lewis pisze:
    >>> http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-10-e
    pisode-6-all-rightsbbc-uk_part-1_2204233.htm
    > Taki że na naszych drogach każda prędkość jest nadmierna :P

    Tak samo jak w UK. Z tym że u nas jakość dróg i sieć autostrad ma się
    nijak do nich.

  • 9. Data: 2013-05-26 09:35:58
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-26 09:32, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > System który myśli dla naszego dobra za nas. System ludzi ma za imbecyli i
    > nakazuje im to i tamto, bo inaczej gdy da tym ludziom wolną rękę, to

    Bardzo dobrze że myśli. Wystarczy ocenić jazdę, zachowanie czy to co
    piszą w internecie aby z dużą pewnością założyć, że większość ludzi to
    imbecyle.

  • 10. Data: 2013-05-26 10:22:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 00:35:27 +0200, anacron napisał(a):
> [...]
    > co od lat próbuje nam wmówić polska Policja.
    >
    > http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-10-e
    pisode-6-all-rightsbbc-uk_part-1_2204233.htm

    Jest jedna roznica - z powodu duzej ilosci FR byc moze u nich juz
    rzadko przekraczaja rozsadna predkosc.
    A i siec autostrad temu pomaga.

    Bo jak patrze w nasze dane - 6% wypadkow i 13.8% zabitych to
    najechanie na drzewo, 1.9/2.2% najechanie na slup, 7.9/6.3% wywrocenie
    pojazdu, to jakos nie wydaje mi sie aby policja istotnie klamala.
    A ilu z nich po wyleceniu z zakretu trafilo w kategorie "zderzenie
    pojazdow w ruchu" ?
    A nadmierna predkosc to u nas oficjalna przyczyna 28% wypadkow i 42%
    zgonow.

    A ile z tych "nieprawidlowe wyprzedzanie" to tak naprawde nadmierna
    predkosc (jakby jechal wolniej, to by nie wyprzedzal :-)

    Jest jeszcze "najechanie na unieruchomiony pojazd" 1.0/1.1%.
    Ciekawe ... brak oswietlenia, nadmierna predkosc czy niedomierny
    odstep.

    J.