  • 1. Data: 2011-06-01 17:12:19
    Temat: Głośniki Creative 2.1
    Od: "Taz" <t...@i...pl>

    Witam,

    Chcę zakupić głośniki creative i zastanawiałem się nad modelem
    Inspire T3130.
    Przejrzałem opinie i natknąłem się na kilka, w których pisze się o
    problemie średnich tonów. No i wykonanie - brzydkie satelity.

    Alternatywą były by Inspire A320.
    Moc co prawda mniejsza, bo 2 x 4W + 8W niskotonowy.

    Nie potrafię znaleźć opinii o tym zestawie.
    Dla Inspire T3130 jest ich dużo.

    Czy ktoś może posiada te głośniki (A320), lub słyszał jak grają?
    Może być też jakiś link do opinii.
    Głównie chodzi mi o jakośc dźwięku względem np. T3130 no i
    czy 8W mocy głośnika niskotonowego była by wystarczająca dla
    średniej wielkości pomieszczenia, tak, żeby był jakiś efekt.