  • 1. Data: 2011-06-01 08:43:32
    Temat: Pewne, szybsze karty SD 8GB
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Hej :)

    Potrzebuje kilka kart SD pojemnosci 8GB.

    karty maja pracowac w kamerach HD (GoPro i 550D) stad
    potrzebna prawdziwa wieksza predkosc nagrywania danych.

    Jest tego troche na allegro, czy znacie moze te karty
    i mozecie potwierdzic osiagi i jakosc?

    http://allegro.pl/goodram-8gb-karta-pamieci-sd-hc-cl
    ass-10-8-gb-sdhc-i1628196503.html
    http://allegro.pl/transcend-sdhc-8gb-class-10-ultima
    te-20-mb-s-kr-i1633573124.html

    Ew. inne pewne, szybkie 8GB

  • 2. Data: 2011-06-01 09:40:19
    Temat: Re: Pewne, szybsze karty SD 8GB
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-06-01, o godz. 10:43:32
    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > potrzebna prawdziwa wieksza predkosc nagrywania danych.
    >
    > Jest tego troche na allegro, czy znacie moze te karty

    Jak szybko i pewnie to raczej nie na Allegro gdzie możesz pod znaną
    marką trafić na każde badziewie. Lepiej udać się do sklepu
    stacjonarnego który jest autoryzowanym dystrybutorem i tam
    sprawdzić/kupić konkretny model. Będzie drożej ale zdecydowanie
    pewniej.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2011-06-01 10:52:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 1 Jun 2011 10:43:32 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

> [...]
    > potrzebna prawdziwa wieksza predkosc nagrywania danych.
    >
    > Jest tego troche na allegro, czy znacie moze te karty

    Goodram to tak naprawdę Toshiba, bardzo udana karta. Korzystam z wersji
    16GB i sobie chwalę :)

    > http://allegro.pl/transcend-sdhc-8gb-class-10-ultima
    te-20-mb-s-kr-i1633573124.html

    Też dobra karta :)

    Trzeba oczywiście pamiętać, że kupując na Allegro nie ma zupełnej pewności,
    że nie kupujesz podróbki.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 4. Data: 2011-06-01 11:20:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Kupilem dwa goodramy i niestety musze ostrzec przed tym sprzedawca.

    Koszt wysylki dotyczy jednej sztuki - za dwie karty SD listem
    priorytetowym licza sobie ...22zl Drobne cwaniaczki...

  • 5. Data: 2011-06-01 11:20:48
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-06-01 13:20, Jakub Jewuła wrote:
    > Kupilem dwa goodramy i niestety musze ostrzec przed tym sprzedawca.
    >
    > Koszt wysylki dotyczy jednej sztuki - za dwie karty SD listem
    > priorytetowym licza sobie ...22zl Drobne cwaniaczki...

    Cwaniaków jest pełno, pełno jest też uczciwych ludzi. Czy tak trudno
    zawsze ustalić koszty przesyłki przed wyydaniem pieniędzy?

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 6. Data: 2011-06-01 11:29:25
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Kupilem dwa goodramy i niestety musze ostrzec przed tym sprzedawca.
    >
    > Koszt wysylki dotyczy jednej sztuki - za dwie karty SD listem
    > priorytetowym licza sobie ...22zl Drobne cwaniaczki...

    Też nie znosze takich cwaniackich zachowań, ale z drugiej strony na aukcji
    jest wyraźnie napisane że koszty wysyłki dotyczą jednej sztuki więc trza ich
    było po prostu olać. Od dawna omijam szerokim łukiem takich drobnych
    kombinatorów :)
    Zażycz sobie fakturke z osobną pozycją "koszt wysyłki" i ciekawe co zrobią
    :) Jest niemal pewne że nie wykazują zysków z tego tytułu.

  • 7. Data: 2011-06-01 11:45:05
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Cwaniaków jest pełno, pełno jest też uczciwych ludzi. Czy tak trudno
    > zawsze ustalić koszty przesyłki przed wyydaniem pieniędzy?

    Mozna. Mozna tez pytac czy towar nie kradziony.

  • 8. Data: 2011-06-01 11:45:55
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Zażycz sobie fakturke z osobną pozycją "koszt wysyłki" i ciekawe co
    > zrobią :) Jest niemal pewne że nie wykazują zysków z tego tytułu.

    Bez przesady.
    To akurat jasne ze cala kwota caplacona musi byc na f-rze.

  • 9. Data: 2011-06-01 13:04:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-01 10:43, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    > potrzebna prawdziwa wieksza predkosc nagrywania danych.
    >
    > Jest tego troche na allegro, czy znacie moze te karty

    Ja miałem (i testowałem) kilkanaście typów, różnych producentów.
    Najlepiej w testach wypadł SanDisk Extreme HD Video, pomimo, że inne
    modele miały wg danych producenta większe transfery.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 10. Data: 2011-06-02 05:49:38
    Od: "Rageti" <exploris@***NO SPAM***.autograf.pl>

    ass-10-8-gb-sdhc-i1628196503.html

    te-20-mb-s-kr-i1633573124.html

    Polecam Goodram PRO przewagą karty jest szybki zapis w praktyce,
    co do dczytu to szybszy jest karta Pretec też oczywiscie klasy 10 ale tę
    kalsę przy odczycie znacznie przewyższa, niestety Pretec przy zapisie jest
    wolniejszy od Goodram ... tyle co zauważyłem, w zastoswaniu HD ważneijszy
    jest zapis ...

    Pozdrawiam ... Exploris.