  • 1. Data: 2011-06-01 10:37:48
    Temat: Obym nie zalowal :)
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    No dobra, chyba wreszcie trafilem na netbooka ktory powinien mi odpowiadac
    Jest to model Asusa 1015B z matowa matryca i Brazosem C50 + HD6250
    zastanawialem sie nad Acerem 722 ale skutecznie odstraszalo mnie lusterko,
    no i jakby nie patrzec 10" jest jednak bardziej mobilne od 12 ;)
    W razie potrzeby powinien posluzyc za zewnetrzny odtwarzacz - jest HDMI & USB3
    szkoda ze jest tylko jedno gniazdo na RAM - zamowilem 2GB.

    Pozostaje miec nadzieje, ze te "komputerki" (asus) nie rozlatuja sie same z
    siebie ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-01 11:03:44
    Temat: Re: Obym nie zalowal :)
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-06-01 12:37, Waldek pisze:
> [...]
    > szkoda ze jest tylko jedno gniazdo na RAM - zamowilem 2GB.
    >
    > Pozostaje miec nadzieje, ze te "komputerki" (asus) nie rozlatuja sie

    Miałem 2 laptopy asusa i obydwa sprawowały się dobrze. Zero problemów,
    więc i netbook powinien pracować dobrze

  • 3. Data: 2011-06-01 11:10:46
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-06-01 12:37, Waldek wrote:
> [...]
    > & USB3
    > szkoda ze jest tylko jedno gniazdo na RAM - zamowilem 2GB.

    10"? toż to dla bardzo małych ludzi ;) szkoda wzroku. Facet poradzi
    sobie z 12" :)

  • 4. Data: 2011-06-01 11:57:13
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > 10"? toż to dla bardzo małych ludzi ;) szkoda wzroku. Facet poradzi sobie z
    > 12" :)

    Ja jak trzeba to sobie spokojnie radze z 14" -tka ;)
    ten komputerek docelowo trafi do studentki
    i mial/ma sie zmiescic do niezbyt wielkiej torebki.
    Gdybym mial dla osobistego uzytku teraz nabyc, to 12" cos na i3 lub E-350
    ale skoro jestem zazwyczaj na 4 kolkach, to starsza 14-tka nie jest dla mnie
    zbyt uciazliwa

    Pozdawiam

  • 5. Data: 2011-07-21 11:23:07
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 01.06.2011 13:10, Rafał Łukawski pisze:
    > 10"? toż to dla bardzo małych ludzi ;) szkoda wzroku. Facet poradzi sobie z 12" :)

    Poradzić może i poradzi, ale nie o to chodzi. Komputery prze-
    nośne z ekranami 9"/10" i 11"/12" należą do zupełnie innych
    grup zastosowań i chyba dobrze o tym wiesz :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./