    From: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Giełda komputerowa - czy to nie sezon ?
    Date: Sat, 7 Jan 2012 20:03:04 +0000 (UTC)

    Witam
    Po raz pierwszy zawitałem dziś na Warszaską Giełę Komputerową przy Batorego, po
    odbiór zakupionej na Allegro części. Powiem szczerze, że bardzo się
    rozczarowałem, wcześniej wyobrażałem sobie giełdę jako ogromne targowisko, z
    mnóstwem sprzętu, części, oprogramowania itd. Tym czasem, poza kilkoma
    stoiskami ze sprzętem, kilkoma z naprawdę duzym wyborem kabli oraz jednym czy
    dwoma z oprogramowaniem, reszta raczej mizernie. Czy to wina sezonu i psiej
    pogody, czy giełda po prostu dożywa swioch dni, wypierana przez sprzedaż w
    Internecie ?
    PP