  • 1. Data: 2012-01-07 22:13:36
    Temat: [Prośba] Ktoś z was ma sterowniki do Orinoco Gold?
    Od: Atlantis <N...@w...pl>

    Używałem tej karty ze starym laptopem. Ostatnio wyciągnąłem go,
    przeinstalowałem system i pojawiła się przykra niespodzianka. Brak
    steroników do wspomnianej karty. Przez Google nie mogę znaleźć niczego,
    co by działało. Większość wyników odsyła mnie do nieistniejącego już
    najwyraźniej zasobu na stronie producenta. Kilka plików zip zawierało
    same pliki bez instalatora, ale po wskazaniu ich kreatorowi jaki pojawia
    się po wykryciu nowego sprzętu nic się nie stało - a więc pudło.
    Na Allegro jakiś człowiek sprzedaje te karty za grosze, podając w opisie
    link do rzekomych sterowników. Taa... Jakie tam sterowniki... Plik exe
    to jedynie automatyczny downloader, który najwyraźniej kiedyś miał je
    ściągać, gdy jeszcze miał skąd. ;)

    Może u kogoś uchowała się oryginalna płytka? ;)

  • 2. Data: 2012-01-07 22:36:10
    Temat: Re: [Prośba] Ktoś z was ma sterowniki do Orinoco Gold?
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2012-01-07 23:13, Atlantis pisze:

    > Może u kogoś uchowała się oryginalna płytka? ;)

    Może pomogę, może nie:
    http://www.kuniow.pl/pliki/index.php?path=Sterowniki
    %2FProxim%2F

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie