    From: pioruns <c...@b...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Geforce 5200FX jaką to osiąga temperaturę?
    Date: Sat, 16 Apr 2011 23:33:42 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 01:10:22 +0200, pilusia napisał(a):

    > Wygrzebałem taką kartę, zapakowalem do zestawu z Athlonem 64 3000+.
    > Karta jest firmowo tylko z malym radiatorkiem bez wiatraka. Po 5
    > minutach bezczynnosci w systemie XP radiator robi sie tak goracy ze
    > parzy, na moje oko ma ok. 65 st.
    > karta sie nie wiesza i nie daje artow ale czy to bezpieczna i normalna
    > temperatura dla tego rodzaju kart, nawet w spoczynku?

    Radiator ma być gorący, bo od tego w sumie jest, żeby odprowadzać ciepło.
    Ta karta chyba nie ma czujnika temperatury przy GPU, ale sprawdź.
    Jak chcesz sprawdzić jej stabilność, to odpal benchmark 3D, zapuść go na
    godzinę, jak się nic nie zawiesi w tym czasie to jest OK. Obserwuj też
    temperatury z czujników.

    --
    pozdrawiam, pioruns