  • 21. Data: 2010-06-02 07:47:21
    Temat: Re: Gdzie w kraju zamowic plytki???
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 1 Cze, 15:23, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Jak zwal tak zwal - soft dostepny za free.

    > Nie musza, ja tak chce :)

    > Mozna, ale tak jest "fajniej".http://www.skanowanie.com.pl/4yeo/pcb.jpg

    No wlasnie po tej fotce sie zastanowilem, bo takie wymaganie pewnie
    ogranicza ilosc miejsc gdzie ci to wykonaja.
    --
    Lukasz Sczygiel

  • 22. Data: 2010-06-02 08:16:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > No wlasnie po tej fotce sie zastanowilem, bo takie wymaganie pewnie
    > ogranicza ilosc miejsc gdzie ci to wykonaja.

    W zasadzie moge odebrac plytki prostokatne z czterema otworami
    montarzowymi i reszte sobie wyfrezowac samodzielnie...

    Jedna z firm zareagowala, czekam na odpowiedz...

  • 23. Data: 2010-06-02 11:27:14
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Czemu? Ja czasami to i 20 plytek u nich zamawiam. Jedyny warunek - nie
    > moga byc potrzebne szybciej niz za 2 tygodnie.

    Nieźle ;)... u niektórych polskich dostawców czekasz dłużej, nawet, jak
    zamówisz "ekspres" :P... A jakie są koszty w takiej sytuacji?? I czy to
    kwestia jakiejś współpracy, czy każda firma mogłaby tak zamówić 20
    płytek w podobnej cenie?

    Konop

  • 24. Data: 2010-06-02 11:46:06
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    BTW
    Może ktoś powiedzieć jaki jest koszt przesyłki z PCBCART?
    Załóżmy, że niedużej do 2kg.

    Która opcja wychodzi najtaniej i dosyć szybko?
    Co z kosztami celnymi, z tego co wiem to sama obsługa kosztuje sporo.
    EM

  • 25. Data: 2010-06-02 21:39:51
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 02/06/2010 12:46, EM wrote:
    > BTW
    > Może ktoś powiedzieć jaki jest koszt przesyłki z PCBCART?
    > Załóżmy, że niedużej do 2kg.
    >
    > Która opcja wychodzi najtaniej i dosyć szybko?

    Najlepiej na stronie sprawdzic - kazdy ma inne wymagania, a kalkulator
    cen maja online (co jest dla mnie jednym z warunkow uzywania firmy -
    szkoda czasu na zawracanie dupy wycenami i czekaniem na nie dla ilosci <1k).

    > Co z kosztami celnymi, z tego co wiem to sama obsługa kosztuje sporo.

    Musialbym w faktury popatrzec, ale od nas DHL/UPS duzo nie zdziera. Jak
    w Polsce - nie wiem.

    --
    Jerry1111

  • 26. Data: 2010-06-03 07:33:21
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jednak sugerowałbym Kicada.

    Zainstalowalem z ciekawosci...

    Czy ten program nie umozliwia importu jakiegokolwiek formatu
    czy to wektorowego czy bitmapy? Nie widze takiej mozliwosci...

  • 27. Data: 2010-06-03 08:33:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Jun 2010 09:33:21 +0200, Jakub Jewuła wrote:

    >Zainstalowalem z ciekawosci...
    >Czy ten program nie umozliwia importu jakiegokolwiek formatu
    >czy to wektorowego czy bitmapy? Nie widze takiej mozliwosci...

    A po co mialby bitmapy importowac ?
    Wazne zeby netlisty importowal.

    J.

  • 28. Data: 2010-06-03 08:43:20
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-06-03 09:33:21 +0200, =?iso-8859-2?Q?Jakub_Jewu=B3a?=
    <b...@s...com.pl> said:

    > Zainstalowalem z ciekawosci...
    >
    > Czy ten program nie umozliwia importu jakiegokolwiek formatu
    > czy to wektorowego czy bitmapy? Nie widze takiej mozliwosci...

    Nie wiem co dokładnie w ten sposób chciałbyś osiągnąć... Ale powiem
    tylko tyle, że zaimportowanie grafiki, nie da Ci w żaden sposób na
    wyjściu gotowego projektu dla płytkarni.
    Co najwyżej mogłoby dać wizualny background pod tworzenie projektu.

    To trochę tak, jakbyś zeskanowany manuskrypt podłożył jako tło worda, a
    potem i tak nad tym pisał... Masz taką konieczność?

    --
    DJ

  • 29. Data: 2010-06-03 08:44:49
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-06-03 10:33:47 +0200, J.F. <j...@p...onet.pl> said:

    > A po co mialby bitmapy importowac ? Wazne zeby netlisty importowal.

    Netlisty pochodzące zapewne z... corela? ;))))

    --
    DJ

  • 30. Data: 2010-06-03 09:04:20
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie wiem co dokładnie w ten sposób chciałbyś osiągnąć...

    Zaimportowac np. ksztalty plytek wraz z frezowanymi otworami.

    > Ale powiem tylko tyle, że zaimportowanie grafiki, nie da Ci w żaden sposób
    > na wyjściu gotowego projektu dla płytkarni.

    A to znaczy tylko, ze nikt nie pomyslal nad rozsadnym modulem
    importu danych wektorowych... Dziwne.

    > Co najwyżej mogłoby dać wizualny background pod tworzenie projektu.

    To juz by bylo cos, no ale jak sie nie da, to nie...