  • 41. Data: 2010-06-03 15:31:30
    Temat: Re: Gdzie w kraju zamowic plytki???
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-03 16:48, DJ pisze:

    > Ale tylko znalazłeś, czy próbowałeś użyć?

    Znalazłem i widzę ze ludzie go stosują. A sam kiedyś stosowałem różne
    programiki/skrypty typu aaa2bbb i wiem że są trochę upierdliwe ale jak
    komuś zależy do da radę.

    > a to na windose perla nie ma defaultowo? :-O

    Pewnie jest. Ale osobiście wolałbym użyć coś co jest w linuksie
    difoltowo czy doinstalowane menadżerem pakietów niż eksperymentować pod
    windowsem.

    > zaglądałeś choć do wnętrza tego skryptu?

    A po co? Pokazuję potrzebującemu, że może znaleźć odpowiednie narzędzie.
    Gdybym próbował go użyć i coś by mi nie działało to bym wtedy zaglądał
    albo poszukał innego konwertera.

> [...]
    > wg tego jak został skonstruowany obraz (prosty przykład - otwór może być
    > dziurą w polygonie, może być białym circlem, może być niekoniecznie
    > zamkniętym bezierem). Obrazem uzyskasz ten sam wynik, ale konstrukcja
    > ścieżki może być zupełnie różna. I żadnym uniwersalnym skryptem nie da
    > się załatwić konwersji z każdego pdfa.
    > M. Swann robił chyba pod wyjście z Illustratora, i to wspomina w
    > supporcie. Dasz głowę że z innych będzie tak samo? A jeśli plik PDF nie
    > będzie miał BDC/EMC, to w ogóle ten skrypt nic nie da, przejdzie,

    Ależ ja mu nie próbuję tego sprzedać żebym miał mu dawać gwarancję.
    Poza tym jeśli generowałby dziwaczne konstrukcje moze spróbować zmienić
    format na plt i dopiero wygenerować pdfa albo przejść na rastrową i z
    niej do pdf. Poza tym może znaleźć konwerter dxf to gerber (sonnet)

    MD

  • 42. Data: 2010-06-03 16:30:13
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-06-03 17:31:30 +0200, Mario <m...@p...onet.pl> said:

    > A po co?

    Żeby wiedzieć co polecasz.

    > Pokazuję potrzebującemu, że może znaleźć odpowiednie narzędzie.

    ...którym może się rozczarować od pierwszego strzału. Dlatego pytam czy
    polecasz bo próbowałeś, czy tylko widziałeś gdzieś kiedyś.

    --
    DJ

  • 43. Data: 2010-06-03 18:29:50
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > No bo szkoda czasu na zastanawianie nad tym.

    Po cóż więc pisać, że obojętne czy jest open source czy free ?

  • 44. Data: 2010-06-03 18:49:52
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-03 18:30, DJ pisze:

    > Żeby wiedzieć co polecasz.

    Nie zaglądam też do wnętrza plików exe które robią jakąś konwersje bądź
    inne działania. Jeśli opinie są pozytywne to stosuję. Jakbym miał i
    potrafił przejrzeć dokładnie wszystkie polecenia w skrypcie to
    wolałbym napisać go sam. Sprawdzam w boju. Tu zostawiam tę przyjemność
    zainteresowanemu. Podobnymi konwersjami z formatu na format zajmowałem
    się kilka czy kilkanaście lat temu jak musiałem ich używać.

    > ...którym może się rozczarować od pierwszego strzału. Dlatego pytam czy
    > polecasz bo próbowałeś, czy tylko widziałeś gdzieś kiedyś.

    Polecam drogę którą sam stosuję. Znajduję coś co może mi odpowiadać,
    czytam opinie na forum. A jak z nich wychodzi, że da się mimo jakichś
    trudności stosować to próbuję. Jak nie daje rady badam następne
    narzędzie lub szukam innego rozwiązania.

    MD

  • 45. Data: 2010-06-04 07:05:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    > Po cóż więc pisać, że obojętne czy jest open source czy free ?

    Mi obojetne.

    Jak masz jakas sprawe to pisz wprost, a nie baw sie w rebusy.

  • 46. Data: 2010-06-04 09:46:18
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Mi obojetne.
    >
    > Jak masz jakas sprawe to pisz wprost, a nie baw sie w rebusy.

    To proste jest: open source nie znaczy darmowy i odwrotnie.

  • 47. Data: 2010-06-04 09:55:55
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    > To proste jest: open source nie znaczy darmowy i odwrotnie.

    WOW zaimponowales mi wiedza anonimie ;)

  • 48. Data: 2010-06-04 21:05:50
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>