  • 11. Data: 2010-06-01 09:57:40
    Temat: Re: Gdzie w kraju zamowic plytki???
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Przecież nie rysujesz tego w programie do projektowania płytek - skąd
    > przerysowywać ma wiedzieć, czy otwór ma mieć 0.6 czy 0.9 mm?

    Nie musi wiedziec - wystarczy ze przeniesie wektor lub go przerysuje.

    > Musisz być strasznie bogaty...

    Nie zajmuje sie po prostu tym co ktos inny robi lepiej, szybciej
    i _taniej_ niz ja.

    > To znaczy jak robić w Corelu maski jednym kliknięciem? Bo zdjęcia tego
    > nie wyjasniają.

    A po co maja wyjasniac - pokazalem Ci efekt koncowy.
    Jak widac da sie.

    > I co zrobić z taka maską po poprawkach druku?

    Nie wiem o co pytasz.

  • 12. Data: 2010-06-01 10:01:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Z tańszych to wiem że drukowane.pl robi z pdf, bmp czy jpg.
    > http://www.drukowane.pl/?page=oferta

    Dzieki, skrobnalem maila.

  • 13. Data: 2010-06-01 11:45:33
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 1 Jun 2010 09:52:24 +0200, Jakub Jewuła napisał:
    > Coby oczywiscie bylo tanio i solidnie ;)
    >
    > Potrzebuje dwie plytki:
    >
    > 1. 66x58mm - laminat 0.8-1mm, jedna warstwa, soldermaska (chetnie czarna),
    > 2. okolo 50x15mm - laminat 1mm, jedna warstwa, soldermaska (j/w),

    zapytaj w kono w Gliwicach

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 14. Data: 2010-06-01 12:54:47
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 1 Cze, 09:52, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    Ten wiertaliet to jakies open source?
    Te dwa elementy musza byc w wyfrezowanym otworze?
    Bo na moje oko widze ze mozna przewlec przez nie drut i przylutowac na
    plytce, bez wyfrezowania.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 15. Data: 2010-06-01 13:23:08
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ten wiertaliet to jakies open source?

    Jak zwal tak zwal - soft dostepny za free.

    > Te dwa elementy musza byc w wyfrezowanym otworze?

    Nie musza, ja tak chce :)

    > Bo na moje oko widze ze mozna przewlec przez nie drut i przylutowac na
    > plytce, bez wyfrezowania.

    Mozna, ale tak jest "fajniej".
    http://www.skanowanie.com.pl/4yeo/pcb.jpg

  • 16. Data: 2010-06-01 13:25:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jak zwal tak zwal - soft dostepny za free.

    Ps. http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1143
    569

  • 17. Data: 2010-06-01 14:13:46
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Jak zwal tak zwal - soft dostepny za free.

    Się chyba nie zastanowiłeś po co jest open source a po co free.

  • 18. Data: 2010-06-01 14:14:03
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com>

  • 19. Data: 2010-06-01 14:18:31
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Się chyba nie zastanowiłeś po co jest open source a po co free.

    No bo szkoda czasu na zastanawianie nad tym.

  • 20. Data: 2010-06-01 21:09:50
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 01/06/2010 08:52, Jakub Jewuła wrote:
    > Mozecie kogos polecic?
    > Nie chce sie wyglupiac i wysylac takiej "produkcji" do Chin...

    Czemu? Ja czasami to i 20 plytek u nich zamawiam. Jedyny warunek - nie
    moga byc potrzebne szybciej niz za 2 tygodnie.

    --
    Jerry1111