  • 1. Data: 2010-04-15 17:34:17
    Temat: Ustawianie przekierowania połączeń głosowych za pomocą sms
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Chciałbym ustawić przekierowanie połączeń głosowych, ale ... mam w tym
    momencie tylko możliwość wysyłania sms'a z tego numeru. Da się zrobić ?

  • 2. Data: 2010-04-16 20:37:02
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-15 19:34, niusy.pl wrote:

    > Chciałbym ustawić przekierowanie połączeń głosowych, ale ... mam w tym
    > momencie tylko możliwość wysyłania sms'a z tego numeru. Da się zrobić ?

    nie
    A jak smsa wysylasz? komendami AT?
    bo przekierowanie da sie zrobic wysylajac komende AT.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-05-28 07:25:22
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch>

    > nie
    > A jak smsa wysylasz? komendami AT?
    > bo przekierowanie da sie zrobic wysylajac komende AT.

    Tak ?