  • 11. Data: 2010-06-08 15:27:32
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-08 11:37, Tomek wrote:

    > Co byscie wybrali i dlaczego?

    jedź i oglądaj, najlepiej z osobą znającą się na rzeczy, albo z kimś kto
    może Ci pomóc w ocenie stanu technicznego, nie marnuj czasy na głupie rady.

  • 12. Data: 2010-06-08 15:47:54
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Dziwi mnie tylko jedna rzecz - nr 1 ma cene nieco powyzej przecietnej z
    > allegro, facet odpowiada na pytania konkretnie i nie ukrywa niewygodnych
    > faktow a auto sprzedaje juz dosc dlugo. I dlatego pali mi sie czerwona
    > lampa z napisem "nie kupuj" :)

    Ja sprzedawalem swoj motor ponad rok, poniewaz: cena byla powyzej sredniej,
    nie musialem go sprzedawac (chcialem sobie kupic wiekszy, ale nie chcialem
    oddac maszyny za bezcen) i mowilem otwarcie o wadach (choc byly minimalne).
    W koncu poszedl - z wlascicielem robimy nawet czsami wspolne trasy i jest
    zadowolony. Wiec moze tutaj masz podobny przypadek? Jedz do dobrego
    warsztatu i jak bedzie wszystko ok to imho kupuj.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 13. Data: 2010-06-08 16:29:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote in message
    > Ja bym się zastanawiał nad historią auta, dlaczego ktoś sprzedaje
    > samochód (i to jeszcze diesla) po 4 latach (czyli jak się tylko
    > gwarancja skończyła, ewentualnie leasing).

    Pisze że 3 lata temu miał sporą stłuczkę skoro klapa była robiona
    oprócz zderzaka. Ludzie się generalnie boją aut tłuczonych, więc
    jeśli do tego ma cenę powyżej przeciętnej (zamiast 20-30% poniżej
    za stłuczkę) to trudno się dziwić że tłuczonego nikt nie chce kupić drogo.

    Czy możemy poznać cenę jaką Tomku utargowałeś?

  • 14. Data: 2010-06-08 16:30:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    > a dlaczego mialby sprzedawac ponizej przecietnej z allegro?

    Bo auto było rozbite - czy to nie jest oczywiste?

  • 15. Data: 2010-06-08 18:56:26
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 08 Jun 2010 12:02:39 +0200, MZ napisał(a):

    > Uwaga, będzie generalizowanie :) Każdy dobry kanciarz "wydaje się
    > uczciwy" więc tym się nie sugeruj. Raczej sprawdź który to właściciel i
    > zainteresuj się książką serwisową. W miarę możliwości odwiedź warsztat
    > który podbijał przeglądy gwarancyjne i poznaj historię auta.

    Co drugi na tej grupie pisze, że jeżdżenie do ASO w celu gwarancji to
    nabijanie kasy i ma racje bo za 8 lat cena tego co jeździło do ASO będzie
    taka sama jak tego co nie jeździł.

    Jedź do jakiegokolwiek ASO i niech przebadaja samochód od A do Z, zapłacisz
    około 200 zł (sąsiad ostatnio w skodzie zapłacił 130zł) i miał wszytskie
    usterki/uwagi/itp. wypisane.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 16. Data: 2010-06-08 23:02:29
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Czy możemy poznać cenę jaką Tomku utargowałeś?

    zadna tajemnica - 19tys. Auto z grudnia 2003, silnik 1,8TDCi 100KM, przebieg
    udokumentowany 160tys, serwisowany do konca zgodnie z zaleceniami
    producenta. Utrzymane w stanie bardzo dobrym, po przetrzepaniu wyszlo tylko
    konczace sie kolo dwumasowe - bedzie do wymiany, ale jeszcze troche
    pociagnie.
    Wyposazenie chyba standardowe jak na ten rocznik - manualna klima, ABS, 4
    poduszki, elektryczne przednie szyby/lusterka.
    Tyl, o ktory sie balem okazal sie niewielkim problemem, nic poza klapa i
    zderzakiem nie zostalo ruszone - ani blotniki ani podloga w bagazniku.
    W sumie - kupilem i sie ciesze jak glupi, pewnie tak samo cieszy sie
    sprzedajacy ;)

    dzieki wszystkim za wypowiedzi
    pozdro!
    --
    Tomek

  • 17. Data: 2010-06-08 23:39:39
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-06-08 23:02, Tomek pisze:

> [...]
    > producenta. Utrzymane w stanie bardzo dobrym, po przetrzepaniu wyszlo tylko
    > konczace sie kolo dwumasowe - bedzie do wymiany, ale jeszcze troche
    Dwumasa może porządnie trzepnąć po kieszeni. Targuj się.
    --
    MZ

  • 18. Data: 2010-06-09 00:28:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 19. Data: 2010-06-09 08:04:01
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Dwumasa może porządnie trzepnąć po kieszeni. Targuj się.

    wiem o tym, ale auto juz kupilem. Wiedzialem o cenie wymiany tego elementu
    wczesniej, ale nie oszukujmy sie - 7 letnie auto z przebiegiem ponad 150tys
    km to nie nowka z salonu, jakies naprawy musza sie zdarzyc. Sprzedajacy
    uprzedzil ze dwumasa jest oryginalna, wiec nie ma co liczyc na nastepne
    100tys km bez jej wymiany. W sumie z obejrzanych przeze mnie calej kupy
    focusow glownie w komisach, doslownie jeden mial wymieniana dwumase. Reszta
    chrobotala, miala wyczuwalne luzy i stukala przy odpalaniu/gaszeniu silnika.

    --
    Tomek

  • 20. Data: 2010-06-09 08:31:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup

    > Bo auto było rozbite - czy to nie jest oczywiste?

    rozbite?
    bo mialo uszkodzony zderzak i tylna klape, ty aby napewno wiesz co znaczy to
    slowo?