  • 141. Data: 2019-05-28 00:44:34
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 08:44, z pisze:
    > Te geniusz
    >
    > Napisz gdzie użytkownik jest informowany przy zakupie o takim działaniu
    > systemu?
    >
    > Pszemol Ci wytłumaczy jak w stanach możnaby na takim kruczku prawnym
    > zarobić ;-)

    Nie trzeba być geniuszem, żeby wejść do menu i wyłączyć tę funkcję.
    Jeśli coś takiego cię przerasta, to widocznie nie powinieneś korzystać z
    dobrodziejstw smartfonów.

    Opowiedzieć coś o setkach funkcji szpiegujących, które domyślnie ma
    włączone Android?

    Ale w sumie to mi się nie chce. Poczekam tak z 5 lat, być może w tym
    czasie posiądziesz umiejętność czytania ze zrozumieniem i słuchania
    argumentów drugiej strony w dyskusji.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 142. Data: 2019-05-28 00:46:14
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 18:43, z pisze:
    > Bądź dokładny. ios pozwala w nieświadomości dalej ją używać wprowadzając
    > użytkownika w frustrację i szukanie powodów spowolnienia systemu.

    Ale idiotyczne brednie.

    Wchodzisz w menu i wyłączasz funkcję, a wskaźnik baterii też pokaże,
    jeśli bateria będzie padać i będziesz też w stanie określić kiedy
    telefon się wyłączy.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 143. Data: 2019-05-28 00:46:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 00:25, Filip454 pisze:

    > W jakim celu powtarzasz te bzdury, za tym przygłupem "z"? Twój post jest
    > absolutnie bezwartościowy.

    Nie, najpierw było to włączone beż ostrzeżenia. Zupełnie tak samo, jak
    atak rakietowy na bezbronne pozycje beż możliwosci wyboru/obrony.

    > Oczywiście, że się da to wyłączyć i to już od dłuższego czasu!
    >
    > https://www.iphonelife.com/content/how-to-turn-throt
    tling-iphone-ios-113

    Codziennie/restart? Pojebauo?

    > Rynek polski składa się głównie z husarzy machających szabelką w każdą
    > stronę, bez wyraźnego powodu ^^

    Powód jest oczywisty. Zamiast poinformować userów najpierw, wprowadza
    się siłą ograniczenia a później pisze się dementi jak buldoczą bo im się
    UKRADŁO własność nad materią. Zaiste logika rodem z faszyzmu :>

    Broń swojego Adolfa :>
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 144. Data: 2019-05-28 01:03:44
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 19:22, LordBluzg(R) pisze:
    > Ja patrzę. Dla mnie Ajfon to nieprzydatna cegła, do której nie ma
    > aplikacji albo są i często niedorobione a brak aktualizacji zniechęca.

    "Twój argument jest inwalidą."

    Widzisz, podstawowy problem jest taki, że wy nie używaliście nigdy tych
    telefonów, a wyłącznie patrzycie na obrazki w internecie.

    Kolejne kłamstwo o braku aplikacji, sięgające do czasów pierwszego
    iPhone. Wychodzi, kto tak naprawdę używał, a kto nie.

    Aplikacje są właśnie bardziej dopracowane, AppStore jest znacznie
    bezpieczniejszy niż dziurawy Google Play i są stale aktualizacje (zależy
    oczywiście od aplikacji i jej autora, tak samo jak na Androidzie).
    System otrzymuje często aktualizacje, a na Androidzie jest z tym ciężko
    bo producent nie aktualizuje po prostu smartfonów ze średniej półki zbyt
    często.

    > Nawet płatne (i to sporo) nie dorastają do pięt aplikacjom dla Androida (darmowym).

    Kolejne kłamstwo. Przykład? Gra GTA LCS, która funkcjonuje na iPhone w
    60 fpsach, a na Androidzie zamula, tak samo popularne San Andreas.
    Podawać dalej przykłady? Nawet pasjans Microsoftu został lepiej
    przeportowany niż ten z Androida (animacje są płynniejsze).

    > Nie dość że zawsze mam gwarancję to i fizycznie nową jednostkę a rozwiązanie w
    aplikacjach zwyczajnie nie jest nawet do porównania.

    W Apple też masz gwarancję i jeszcze dodatkowo masz aktualizacje, które
    wychodzą nawet do starszych modeli, przez WIELE, WIELE lat.

    A nowa jednostka, cóż - to tak jakbyś narzekał, że nie możesz sobie
    kupić butów Nike, tylko musisz kupić te z CC i też są przecież nowe.
    Najlepsza w smartfonach wydajność systemu nie jest za darmo.

    Co to znaczy "rozwiązanie w aplikacjach"? Ciąży? ^^

    Dokładnie, nie jest nawet do porównania. Wiesz co to jest 3D Touch i do
    czego służy? Edycja tekstu jest na iPhone'ach niesamowicie wygodna.

    > Snobizm i prestiż mam w głębokim poważaniu

    Takie śmieszne wysrywy dobitnie pokazują, że NIE MASZ JAKIEGOKOLWIEK
    POJĘCIA o tych urządzeniach. Widocznie iPhone to dla polaczków dalej
    jakiś luksus, tak jak masło, czy oryginalne pepsi lub coca-cola.

    Tu nie chodzi o ŻADEN PRESTIŻ - mam w dupie czy tam jest jabłko, czy
    polacy się na nie patrzą, czy nie. Tak samo jak mam gdzieś, czy używam
    Androida, czy iOS. Zależy mi po prostu na wydajności, szybkości
    działania, a nie jak na Androidzie, że nawet dialer zamula i nie da się
    wybrać numeru kiedy tego potrzebujesz.

    > wysyłanie MMS czy video to też jakieś fanaberie w iPhone vs Android, łącznie z
    obsługą BT.

    Wysyłanie MMS i wideo przebiega bez żadnych problemów. Możesz wysłać z
    iMessage normalny MMS, SMS i filmy.
    Uwaga, tonący chwyta się ostatniego argumentu o bluetooth. Boki zrywać.

    > Mam nawet testowo ustawiony stary tablet na andku, który służy za...serwer :] FTP,
    WWW, SQL+parę dodatków w tym pulpit zdalny, podpięty do sieci ze stałym IP działa już
    3 rok bez żadnych problemów. Próbowałem kiedyś to zaimplementować do iOS...porażka
    straszna i brak apek.

    https://www.zdnet.com/article/turn-your-iphone-into-
    a-web-server/

    I co na tym serwerze trzymasz? Zdjęcia swoich kotów? Kto normalny stawia
    serwer na telefonie? Przecież niezawodność tego rozwiązania leży i
    kwiczy. To wygląda tak, jakbyś na siłę szukał argumentów. Brak apek to
    kolejny MIT.

    > Jakoś nie spotkałem się z wykorzystaniem iOS w telewizorach (smart), radiach
    samochodowych, itp. widocznie ten system jest "za dobry" :D...albo gówniaty dla
    szerokich zastosowań.

    HMMM, CZEKAJ, MOŻE DLATEGO, ŻE TO WŁASNOŚĆ APPLE? To dla myślących ludzi
    oczywiste.

    A słyszałeś o czymś takim jak CarPlay, stosowane w BMW, teraz Fordzie i
    innych samochodach?

    Zaktualizuj swoją wiedzę bo to woła o pomstę do nieba.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 145. Data: 2019-05-28 01:08:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 00:34, Filip454 pisze:

    > Android to JEDYNY mobilny system, który NIGDY nie zadowoli się
    > jakąkolwiek ilością RAMu. Ładują w te telefony po 8 GB RAMU i nic to nie
    > daje.

    Daje. Nie miałeś tego w ręce i pierdolisz głupoty. Ajfon zdycha jak mu
    sie odpali 20 apek a nowy Sjajomi bangla jakby nie miał nic odpalone w
    tle :>

    > Zobacz jak śmigają iPhone'y z 2 GB RAMu. Faktów po prostu nie da się
    > zakrzywić.

    Nono, na apkach z czasów Chrystusa. Klikam nagle "menu" i zawiecha.

    > Po prostu Android to jest słaby system, z bolączkami od
    > początków jego istnienia (ciągnącymi się przez wiele lat), ale co innego
    > wybrać, jeśli użytkownik nie chce nic zamkniętego? Nie ma wyboru i
    > musisz kupić mulącego Androida albo po prostu zamknięty na urządzenia
    > spoza Apple - system iOS. Tylko to też nie jest tak, bo czasy się
    > zmieniły. To już nie 2011 rok i wiele rzeczy się zmieniło.

    Misiu. Co roku mogę sobie pozwolić na FLAGOWY NOWY telefonik jakiegoś
    Sjajomi co bangla megazajebiście i porównać do ajfona (jedyna
    opcja/jednego producenta/ ograniczonego/z jedną opcją) do setek
    producentów ( w sensie ilość opcji x 5) za CENĘ jednego/ JEDNEGO gówna,
    które nie ma podstawowych aplikacji ZA DARMO albo WCALE (nawet za milion
    $) bo nie, bo mu USA nie pozwala, gdzie każde mp3 musi być
    zaakceptowane, każdy film być w odpowiednim formacie, a kopia danych to
    zbitek niedostępnych informacji odtwarzany jedynie w formie przywracania
    danych do innego smartfona, łącznie z BT, które wysyła bzdury Zamiast
    normalnej, liberalnej funkcji, która została ZBLOKOWANA SPECJALNIE a
    którego ograniczenia bronisz jak Matka Boska Częstochowy :>
    Weź mnie nie vkurviay, bo napiszę jeszcze wincyj CO OGRANICZA iPhone od
    megaliberalnej opcji Androida. Można to porównać do extremalnej
    ortodoksji żydów w szabas, rozciągniętej na 24/h 356 dni w roku :>

  • 146. Data: 2019-05-28 01:20:27
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 20:34, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    > Ingress (ale to trzeba opisać) na iPhone brakuje zakładek wpisywania
    > kodu, który jest dostępny w apce na Andku, podobnie w innych bardzo
    > popularnych grach z geo/łażeniem (GPS).
    > Wszelaka obsługa kamer od monitoringu (są na iPhone ale okrojone, bez
    > ważnych funkcji).
    > Brak mnogości obsługi OBD dla samochodów (dla andka setki dobrych apek)
    > Brak apek do różnych, tanich smardbandów czy smartwatchy, głównie
    > chińskich.
    > Brak wspomagania dla innych formatów AVI (system kodowania/kodek)
    > Wszelakich apek okolicznościowych (zloty, imprezy)

    Ale pierdolety.

    Jedziemy z tym koksem. Od początku.

    Gierki to nie moja działka, ale GTA wszystkie działają na iPhone'ach
    lepiej, bez zamułek. Możemy sobie wymyślać, których gierek nie ma na
    Androidzie, a są na iOS i odwrotnie.

    Obsługa kamer do monitoringu - kolejny słaby argument. Apki takie
    oczywiście istnieją. Wpisz w Google.

    https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&ei=
    vG7sXLuRIsGsrgTw_JSAAw&q=iphone+camera+monitoring+ap
    ps&oq=iphone+camera+monitoring+apps&gs_l=psy-ab.12..
    0i8i30.16087.16087..16757...0.0..0.122.122.0j1......
    0....1..gws-wiz.......0i71.ACx8C5Icrv4

    Dodatkowo: apki zależą w wielu wypadkach od dostawców sprzętu.

    OBD jest tak samo:
    https://www.dobreprogramy.pl/Diagnostyka-samochodowa
    -OBD,Programy,iOS,692.html

    > Brak apek do różnych, tanich smardbandów czy smartwatchy, głównie chińskich.

    Zdajesz sobie sprawę, że to zależy od producenta? I nie kłam bo takie
    aplikacje są, nie ma czegoś takiego jak BRAK APEK.

    Kretyński argument, który po prostu nie istnieje bo opiera się na
    kłamstwie...

    > Brak wspomagania dla innych formatów AVI (system kodowania/kodek)

    Od tego są aplikacje. Nawet na Androidzie nikt normalny nie używa
    wbudowanej apki do odtwarzania. Na iOS masz VLC na przykład i bez
    problemu wszystko odtworzysz, bez konwertowania, po przeniesieniu do
    aplikacji w iTunes. Każda aplikacja ma swój folder i bez problemów
    wszystko działa. Obsługa FLAC jest wbudowana w iOS.

    > Wszelakich apek okolicznościowych (zloty, imprezy)

    Zloty Androidowców? ^^
    Kolejne kłamstwo - tak samo są apki. Brak apek to jest najdebilniejszy
    argument i jest od bardzo dawna nieaktualny. To nie jest 2009 rok, kiedy
    rzeczywiście mogło tak być.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 147. Data: 2019-05-28 01:21:12
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 19:55, Pszemol pisze:
    > Albo Ty niedoinformowany...

    Po prostu nigdy nie miał żadnego urządzenia od Apple i przepisuje bzdury
    z Internetu.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 148. Data: 2019-05-28 01:39:28
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 01:08, LordBluzg(R) pisze:

    > Daje. Nie miałeś tego w ręce i pierdolisz głupoty. Ajfon zdycha jak mu
    > sie odpali 20 apek a nowy Sjajomi bangla jakby nie miał nic odpalone w
    > tle :>

    Wstawaj, zesrałeś się.

    > Nono, na apkach z czasów Chrystusa. Klikam nagle "menu" i zawiecha.

    Jak mamy tak dyskutować to opuść temat. Wyjmujesz banialuki ze swojego
    odbytu. Aż tutaj zaśmierdziało.

> [...]
    megaliberalnej opcji Androida. Można to porównać do extremalnej ortodoksji żydów w
    szabas, rozciągniętej na 24/h 356 dni w roku :>

    Flagowy. Cycu, chyba jak mu flagę przyczepisz.

    Nie ma aplikacji za darmo, trzymajcie mnie bo skisnę z beki xD

    Co ja będę dyskutował z polackim przygłupem typu "siaomi lepsze"? Jak ty
    w życiu nie używałeś niczego z iOS. Ja za sobą mam wiele lat doświadczeń
    z Androidem i innymi systemami - w tym Symbianem, MeeGO (wiesz w ogóle
    co to jest?) i nie tylko. Tłumaczę ci co mam na myśli w tym momencie -
    otóż nie chwalę się ile używałem urządzeń i systemów, tylko staram się
    przekazać, że to co piszę jest w większości prawdą, a ty zwyczajnie
    łżesz jak typowy pollack i wysysasz ze swojego spoconego, polackiego
    tyłka swoje bzdury (niczym nie poparte).

    Boli cię postęp jaki jest w USA, w porównaniu do Polski. Argument z
    bluetooth to jedyny argument jakiego możesz się przyczepić, chociaż w
    sumie to i tak idiotyczny argument bo ostatni raz używałem bluetooth do
    wymiany plików w 2010.

    Nie wymyślaj bredni o kompletnym zamknięciu systemu plików - iPhone'y
    obsługują wszystkie pliki, od tego są odpowiednie aplikacje. Z kilometra
    widać, że GÓWNO wiesz o tych urządzeniach, po prostu G Ó W N O.

    Jedyne co możesz to pooglądać TV z browarem w ręku i dlatego tak cię to
    boli. Masz mózg zlasowany od polackich mas-mediów. Odłóż browar, rusz
    ten spasiony tyłek i idź pobiegać, dobrze ci to zrobi (na umysł też).

    Niczego i nikogo nie bronię. Po prostu nie mogę czytać rasowych debili,
    którzy powtarzają kłamstwa i bzdury (ta grupa z tego słynie) -
    niepoparte żadnymi doświadczeniami z danymi urządzeniami, a co
    najważniejsze - żadnymi źródłami.

    Z takim intelektualnym betonem jak ty, a w dodatku zwykłym kłamcą, który
    nie ma żadnych argumentów w dyskusji (a tylko insynuuje), szkoda po
    prostu czasu wymieniać jakiekolwiek poglądy.

    Jeszcze pomachaj mi dyplomem na zakończenie, jakie tam studia
    pokończyłeś, tak jak każdy typowy polak robi ^^

    Do żony udaje ci się czasem dodzwonić? Jak ktoś będzie ją pukał to nie
    zdążysz jej odciągnąć z tym siaomi i wybrać numeru bo ci się dialer
    zawiesi :D

    Ogólnie to pal gumę. Męcz się dalej z zacinającym się wybieraniem
    połączenia, nic mi do tego.

    Filip454
    [f...@g...com]

  • 149. Data: 2019-05-28 01:41:09
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 00:32, LordBluzg(R) pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=7DSrgQThTLM
    >
    > Ale kurwa trudne :>
    >
    > Obczaj to:
    > https://www.youtube.com/watch?v=wIL3VwU-B4g

    A wiesz w ogóle jaki proces podlinkowałeś, czy nie bardzo?
    Proces odnowy potrzaskanego ekranu, a nie jego wymiany i w dodatku nie
    ma to żadnego związku z wymianą baterii?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 150. Data: 2019-05-28 01:42:43
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 00:46, LordBluzg(R) pisze:
    > Nie, najpierw było to włączone  beż ostrzeżenia. Zupełnie tak samo, jak
    > atak rakietowy na bezbronne pozycje beż możliwosci wyboru/obrony.

    Mam wypisać wszystko co jest włączone w Androidzie bez ostrzeżenia? Te
    funkcje niosą znacznie większe zagrożenia i też są włączone od początku.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]