    From: Filip454 <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Tue, 28 May 2019 01:03:44 +0200

    W dniu 2019-05-27 o 19:22, LordBluzg(R) pisze:
    > Ja patrzę. Dla mnie Ajfon to nieprzydatna cegła, do której nie ma
    > aplikacji albo są i często niedorobione a brak aktualizacji zniechęca.

    "Twój argument jest inwalidą."

    Widzisz, podstawowy problem jest taki, że wy nie używaliście nigdy tych
    telefonów, a wyłącznie patrzycie na obrazki w internecie.

    Kolejne kłamstwo o braku aplikacji, sięgające do czasów pierwszego
    iPhone. Wychodzi, kto tak naprawdę używał, a kto nie.

    Aplikacje są właśnie bardziej dopracowane, AppStore jest znacznie
    bezpieczniejszy niż dziurawy Google Play i są stale aktualizacje (zależy
    oczywiście od aplikacji i jej autora, tak samo jak na Androidzie).
    System otrzymuje często aktualizacje, a na Androidzie jest z tym ciężko
    bo producent nie aktualizuje po prostu smartfonów ze średniej półki zbyt
    często.

    > Nawet płatne (i to sporo) nie dorastają do pięt aplikacjom dla Androida (darmowym).

    Kolejne kłamstwo. Przykład? Gra GTA LCS, która funkcjonuje na iPhone w
    60 fpsach, a na Androidzie zamula, tak samo popularne San Andreas.
    Podawać dalej przykłady? Nawet pasjans Microsoftu został lepiej
    przeportowany niż ten z Androida (animacje są płynniejsze).

    > Nie dość że zawsze mam gwarancję to i fizycznie nową jednostkę a rozwiązanie w
    aplikacjach zwyczajnie nie jest nawet do porównania.

    W Apple też masz gwarancję i jeszcze dodatkowo masz aktualizacje, które
    wychodzą nawet do starszych modeli, przez WIELE, WIELE lat.

    A nowa jednostka, cóż - to tak jakbyś narzekał, że nie możesz sobie
    kupić butów Nike, tylko musisz kupić te z CC i też są przecież nowe.
    Najlepsza w smartfonach wydajność systemu nie jest za darmo.

    Co to znaczy "rozwiązanie w aplikacjach"? Ciąży? ^^

    Dokładnie, nie jest nawet do porównania. Wiesz co to jest 3D Touch i do
    czego służy? Edycja tekstu jest na iPhone'ach niesamowicie wygodna.

    > Snobizm i prestiż mam w głębokim poważaniu

    Takie śmieszne wysrywy dobitnie pokazują, że NIE MASZ JAKIEGOKOLWIEK
    POJĘCIA o tych urządzeniach. Widocznie iPhone to dla polaczków dalej
    jakiś luksus, tak jak masło, czy oryginalne pepsi lub coca-cola.

    Tu nie chodzi o ŻADEN PRESTIŻ - mam w dupie czy tam jest jabłko, czy
    polacy się na nie patrzą, czy nie. Tak samo jak mam gdzieś, czy używam
    Androida, czy iOS. Zależy mi po prostu na wydajności, szybkości
    działania, a nie jak na Androidzie, że nawet dialer zamula i nie da się
    wybrać numeru kiedy tego potrzebujesz.

    > wysyłanie MMS czy video to też jakieś fanaberie w iPhone vs Android, łącznie z
    obsługą BT.

    Wysyłanie MMS i wideo przebiega bez żadnych problemów. Możesz wysłać z
    iMessage normalny MMS, SMS i filmy.
    Uwaga, tonący chwyta się ostatniego argumentu o bluetooth. Boki zrywać.

    > Mam nawet testowo ustawiony stary tablet na andku, który służy za...serwer :] FTP,
    WWW, SQL+parę dodatków w tym pulpit zdalny, podpięty do sieci ze stałym IP działa już
    3 rok bez żadnych problemów. Próbowałem kiedyś to zaimplementować do iOS...porażka
    straszna i brak apek.

    https://www.zdnet.com/article/turn-your-iphone-into-
    a-web-server/

    I co na tym serwerze trzymasz? Zdjęcia swoich kotów? Kto normalny stawia
    serwer na telefonie? Przecież niezawodność tego rozwiązania leży i
    kwiczy. To wygląda tak, jakbyś na siłę szukał argumentów. Brak apek to
    kolejny MIT.

    > Jakoś nie spotkałem się z wykorzystaniem iOS w telewizorach (smart), radiach
    samochodowych, itp. widocznie ten system jest "za dobry" :D...albo gówniaty dla
    szerokich zastosowań.

    HMMM, CZEKAJ, MOŻE DLATEGO, ŻE TO WŁASNOŚĆ APPLE? To dla myślących ludzi
    oczywiste.

    A słyszałeś o czymś takim jak CarPlay, stosowane w BMW, teraz Fordzie i
    innych samochodach?

    Zaktualizuj swoją wiedzę bo to woła o pomstę do nieba.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]