  • 131. Data: 2019-05-28 00:29:21
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 19:53, z pisze:
    > Przecież kazałeś mi wyrzucić złoma S7 i kupić ajfona w którym domyślnie
    > jest włączone ZWALNIANIE systemu ukrywające MAŁOŚĆ/UŁOMNOŚ/ŹLE NAPISANY
    > SOFT/ŹLE ZAPROJEKTOWANY SMARTFON.

    WEJDŹ W MENU I SOBIE TO WYŁĄCZ, JEST SPECJALNIE PRZYSTOSOWANY DO TEGO
    SUWAK, KTÓRY CI TO UMOŻLIWIA.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 132. Data: 2019-05-28 00:30:11
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 19:53, z pisze:
    > Teraz jak zawsze zaczniesz mnie wyzywać i podważać inteligencję bo nie
    > ogarniam geniuszu ajfona.

    Nie, ty po prostu nie ogarniasz co się do ciebie pisze, nie potrafisz
    korzystać z wyszukiwarki internetowej i wypisujesz wierutne bzdury,
    jakbyś miał zablokowany do niej dostęp.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 133. Data: 2019-05-28 00:32:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 00:19, Filip454 pisze:

    > A Galaxy S7 autora tej nitki ma wymienną baterię? Oczywiście, że nie.
    > Też musisz go rozkręcać. To nie jest tylko zdjęcie klapki.

    https://www.youtube.com/watch?v=7DSrgQThTLM

    Ale kurwa trudne :>

    Obczaj to:
    https://www.youtube.com/watch?v=wIL3VwU-B4g

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 134. Data: 2019-05-28 00:34:40
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 19:05, LordBluzg(R) pisze:
    > Ram to też nie wszystko ale głównie. Wyłącz aktualizacje z GP i po
    > sprawie. Podobna zasada jest w PC. Jeśli PC oryginalnie miał XP to W7
    > czy W10 nie będą śmigały szybciej a w przypadku tego ostatniego nawet
    > wcale.

    Android to JEDYNY mobilny system, który NIGDY nie zadowoli się
    jakąkolwiek ilością RAMu. Ładują w te telefony po 8 GB RAMU i nic to nie
    daje.

    Zobacz jak śmigają iPhone'y z 2 GB RAMu. Faktów po prostu nie da się
    zakrzywić. Po prostu Android to jest słaby system, z bolączkami od
    początków jego istnienia (ciągnącymi się przez wiele lat), ale co innego
    wybrać, jeśli użytkownik nie chce nic zamkniętego? Nie ma wyboru i
    musisz kupić mulącego Androida albo po prostu zamknięty na urządzenia
    spoza Apple - system iOS. Tylko to też nie jest tak, bo czasy się
    zmieniły. To już nie 2011 rok i wiele rzeczy się zmieniło.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 135. Data: 2019-05-28 00:35:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 00:27, Filip454 pisze:

    > Muł i złom? Przypominam, że ten prowokacyjny temat jest o mulącym Galaxy
    > S7 ^^

    No i?

    > Wymiana baterii w iPhone to NIE JEST SKOMPLIKOWANA OPERACJA (jeśli masz
    > IQ wyższe niż kalendarz ścienny, ale śmiem w to powątpiewać, po
    > przeczytaniu wysrywów twoich i tego typka "z".

    Nono: https://www.youtube.com/watch?v=wIL3VwU-B4g

    I co? po wymianie baterii iPhone samoistnie odzyskuje sprawność 100%?
    BREDZISZ :>

  • 136. Data: 2019-05-28 00:35:22
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 18:37, z pisze:
    > Ja tego nie wymyśliłem. Cytuję stanowisko producenta

    [potrzebne źródło]

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 137. Data: 2019-05-28 00:36:14
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 08:33, z pisze:
    > Te nieoryginalne baterie wybuchają przecież ;-)

    Jak kupisz jakąś baterię z niewiadomego pochodzenia - np. takie podróbki
    z logo Apple, a nie markowy zamiennik to wybuchnie. Ale tak jest także w
    urządzeniach z Androidem i nie jest to nic nowego.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 138. Data: 2019-05-28 00:37:03
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 08:34, z pisze:

    > I jak z Tobą dyskutować?

    Na początek: nauczyć się czytać ze zrozumieniem, przeczytać parę
    wartościowych informacji z dobrych źródeł (nie PUDELEK.pl), a dopiero
    później brać się za dyskusję.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 139. Data: 2019-05-28 00:39:35
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 08:38, z pisze:

    > O widzisz. A w Z3 Compact się włącza w menu jak zachodzi taka potrzeba
    > I to klient musi zdecydować czy się na to zgadza po komunikacie
    > systemowym. Wtedy wie na czym stoi i szykuje kasę na nową oryginalną
    > baterię bo te nieoryginalne wybuchają ;-)
    >
    > Pszemol już się zgodził że brakuje mu informacji systemowej o takim
    > działaniu :-)

    To rzeczywiście się narobisz fest, klikając jeden przycisk, przechodząc
    do menu w 10 sekund.

    To jest tak idiotyczny argument, że brak mi słów. A wiesz ile funkcji ma
    domyślnie włączonych Android? Nawet sobie z tego nie zdajesz sprawy.
    Włącznie z funkcjami szpiegującymi od Google, aplikacjami szpiegującymi
    i innymi bzdetami, które użytkownikowi też nie są potrzebne, a Google
    bez roota NIE UMOŻLIWIA ICH ODINSTALOWANIA. W iOS możesz usunąć
    wszystkie aplikacje, za wyjątkiem podstawowych typu Zdjęcia.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 140. Data: 2019-05-28 00:40:00
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 18:59, Pszemol pisze:
    > "z" <...@...pl> wrote in message

    > Czy już teraz dostrzegłeś że źle przeczytałeś?
    > Czy wobec tego odszczekasz to przezwisko?
    > Czy braknie Ci honoru?

    Nie karm trolla. Szkoda na to czasu.

    --
    Filip454