  • 1. Data: 2012-04-26 11:41:34
    Temat: GPS i komunikaty głosowe na andka
    Od: INEAD <a...@g...pl>

    Cześć,

    Szukam szukam i nie znajduję, chodzi o nawigację pod andka, która
    współpracuje z formatem kml (może być inny w końcu po co sa
    konwertery).Dokładniej: o załadowanie tracku w kml do telefonu i
    odtworzenie go razem z komunikatami głosowymi typu: za 100 m skręć w
    prawo (a jakby jeszcze wyciszała muzykę w trakcie komunikatu to by było
    bosko). generalnie wskazówki na ekranie nie zdadzą egzaminu bo chodzi o
    jazdę na rowerze a nie chcę się bawić w jakieś trzymadełka na
    kierownicę. Trekbuddy niestety tego nie oferuje. telefon to Desire Z z
    navi googla na pokładzie.

  • 2. Data: 2012-04-27 10:41:04
    Temat: Re: GPS i komunikaty głosowe na andka

    Thu, 26 Apr 2012 11:41:34 +0200, w <jnb58e$eb9$1@inews.gazeta.pl>, INEAD
    <a...@g...pl> napisał(-a):

    > Cześć,
    >
    > Szukam szukam i nie znajduję, chodzi o nawigację pod andka, która
    > współpracuje z formatem kml (może być inny w końcu po co sa

    I nie znajdziesz najprawdopodobniej.
    Takie komunikaty to masz tylko przy wektorowych mapach, a nie śladach.

    To technicznie praktycznie niemożliwe -- zbyt duża niedokładność i śladu i
    odczytu z GPS, by to miało sens (przy wektorowych masz dociąganie do dróg).