  • 11. Data: 2009-07-03 00:08:33
    Temat: Re: GH1 juz w Polsce w super cenie !
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "lux" napisał
    >a już myslałem, że będzie w cenie G1, już chciałem lustro na allegro
    >wystawić :/
    > jak dla mnie ideał...ale cena...

    Cena z gatunku dupa blada.

    > pasuje do tego sprzęt na M42 przez przejścówkę?

    Wszystko poza Canonem EF.

    adam

  • 12. Data: 2009-07-03 06:37:54
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 22:57:54 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > A sredni format??

    co sredni format?
    Chwyt jest zupełnie inny.

    --
    www.warszawski.info

  • 13. Data: 2009-07-03 07:05:20
    Od: Marx <M...@n...com>

    ...::QRT::... pisze:
    > Zastanawiam sie jak jest z ergonomią takiego rozwiazania podczas
    > filmowania. Chyba nie bez powodu kamary nie przypominają aparatów.

    http://www.luminous-landscape.com/reviews/camcorders
    /cam-cam.shtml
    Marx

  • 14. Data: 2009-07-03 08:26:08
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-07-02, czw o godzinie 20:03 +0200, Adameck pisze:
    > Juz jest ! Aparat i kamera w jednym opakowaniu ! Juz nie musisz dzwigac dwoch
    > toreb jednoczesnie ! Tylko 6999 zl. Juz widzimy te tlumy przed sklepami. Ja
    > osobiscie mialem pewne nadzieje w zwiazku z powaznym podejsciem do takiego
    > mariazu aparatu z kamera. Ale ta cena to dyskwalifikacja, jednak za te pieniadze
    > wolalbym osobno porzadne lustro i porzadna kamere...

    Cena adekwatna do możliwości i wynika z drogiego obiektywu, który nie ma
    swojego odpowiednika na rynku.
    Jak się pojawi z kitem z G1 to cena też będzie do G1 podobna i pewnie go
    po prostu zastąpi. Już chodzą wieści, że Panas przestawia produkcję z G1
    na GH1, co by sugerowało wymianę G1 na GH1.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 15. Data: 2009-07-03 13:09:40
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    > Niezła kamera minidv za 600zł? Pewnie tez fullhd? Prosze cie nie w taki
    > upał...

    sama rozdzielczoscia czlowiek nie zyje
    ja mam tam rozdzielczosc PAL i zero kompresji -
    1h materiału = okolice 20GB, pełne 25fps i zoom optyczny 34x.

  • 16. Data: 2009-07-03 13:12:15
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    > Wymienna optyka? Jaka wielkosc matrycy?

    4/3 - olympus
    komplet szkieł na M42 za grosze ktore bija na glowe
    inne na AF drozsze nawet 5 krotnie.

  • 17. Data: 2009-07-03 13:31:49
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    ZAQ wrote:

    > sama rozdzielczoscia czlowiek nie zyje

    No co ty nie powiesz. Nie mniej jednak obraz FullHD zawiera wiecej
    szczegółów niż SD.

    > ja mam tam rozdzielczosc PAL i zero kompresji -

    O to ciekawe, moze jeszcze zapisany w RAWach?! Poczytaj troche o MiniDV.

    > 1h materiału = okolice 20GB, pełne 25fps i zoom optyczny 34x.

    Zoom optyczny 34x musi zapewniać świetną jakoś obrazu, abberacja
    chromatyczna i blur gratis ;-)

    PS: 1h materiau PAL to 60 minut * 60 sekund/minute *25 klatek/sekunde * 720
    punktów * 576 punktów * 3 bajty, czyli ponad 100GB. Dziekuje za uwagę ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 18. Data: 2009-07-03 13:35:29
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    > No co ty nie powiesz. Nie mniej jednak obraz FullHD zawiera wiecej
    > szczegółów niż SD.

    to pokaz mi filmik z tego aparatu ktory kreci takie filmy fullhd,
    tzn chce zobaczyc jakies sample :-) ze sprzetu za 7000zł.

  • 19. Data: 2009-07-03 13:40:56
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    ZAQ wrote:

    > to pokaz mi filmik z tego aparatu ktory kreci takie filmy fullhd,
    > tzn chce zobaczyc jakies sample :-) ze sprzetu za 7000zł.

    Wez pogooglaj sobie. Natomiast porownywanie kamery MiniDV za 600zł do tego
    aparatu jest zupełnie bez sensu... jakościowo to są dwie różne bajki...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 20. Data: 2009-07-03 18:01:13
    Od: "gr" <g...@a...com>

    Jakość filmów z GH 1 jest rozczarywująca. To chyba wina kompresji AVCHD.

    http://www.imaging-resource.com/PRODS/DMCGH1/DMCGH1V
    IDEO.HTM

    Filmy z Olympus E-P1 wydają się być lepszymi.

    http://www.dpreview.com/previews/olympusep1/page14.a
    sp