  • 1. Data: 2009-07-02 18:03:35
    Temat: GH1 juz w Polsce w super cenie !
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Juz jest ! Aparat i kamera w jednym opakowaniu ! Juz nie musisz dzwigac dwoch
    toreb jednoczesnie ! Tylko 6999 zl. Juz widzimy te tlumy przed sklepami. Ja
    osobiscie mialem pewne nadzieje w zwiazku z powaznym podejsciem do takiego
    mariazu aparatu z kamera. Ale ta cena to dyskwalifikacja, jednak za te pieniadze
    wolalbym osobno porzadne lustro i porzadna kamere...

  • 2. Data: 2009-07-02 18:12:54
    Temat: Re: GH1 juz w Polsce w super cenie !
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    szkoda tylko ze moj aparat kosztował 1400zł
    a niezła kamera 600zł (minidv)

  • 3. Data: 2009-07-02 19:10:38
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 20:03:35 +0200, Adameck napisał(a):

> [...]
    > mariazu aparatu z kamera. Ale ta cena to dyskwalifikacja, jednak za te pieniadze
    > wolalbym osobno porzadne lustro i porzadna kamere...

    Sama kamera o podobnej jakości obrazu i możliwościach wyniesie Cie sporo
    wiecej.
    Zastanawiam sie jak jest z ergonomią takiego rozwiazania podczas
    filmowania. Chyba nie bez powodu kamary nie przypominają aparatów.

  • 4. Data: 2009-07-02 19:13:46
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    ZAQ wrote:
    > szkoda tylko ze moj aparat kosztował 1400zł

    Wymienna optyka? Jaka wielkosc matrycy?

    > a niezła kamera 600zł (minidv)

    Niezła kamera minidv za 600zł? Pewnie tez fullhd? Prosze cie nie w taki
    upał...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 5. Data: 2009-07-02 19:20:51
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2 Lip, 20:03, "Adameck" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > mariazu aparatu z kamera. Ale ta cena to dyskwalifikacja, jednak za te pieniadze
    > wolalbym osobno porzadne lustro i porzadna kamere...

    cena jest fakt zabójcza :) ale pokaż mi jakąś alternatywę z taką
    matrycą i takim szkłem oraz nie upośledzonym filmowaniem. czyli
    sensowny format zapisu filmu możliwość podłączenia mikrofonu?

    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 6. Data: 2009-07-02 19:22:43
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2 Lip, 20:12, "ZAQ" <w...@b...com> wrote:
    > szkoda tylko ze moj aparat kosztował 1400zł
    > a niezła kamera 600zł (minidv)

    dodaje jeszcze że z sensorem wielkości paznokcia i wszystkim co się z
    tym wiąże ;)

    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 7. Data: 2009-07-02 19:25:06
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2 Lip, 21:13, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@send.no.spam>
    wrote:

    > Niezła kamera minidv za 600zł? Pewnie tez fullhd? Prosze cie nie w taki
    > upał...

    no co Ty takie kamery są najlepsze na upał :) już widzę te letnie
    plenery: Sopot, Krupówki, Mazury ;) przynajmniej ziarno albo szum nie
    zabije ;)

    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 8. Data: 2009-07-02 19:29:50
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    cichybartko wrote:

    > dodaje jeszcze że z sensorem wielkości paznokcia i wszystkim co się z
    > tym wiąże ;)

    Paznokcia? Chyba dziecka w wieku 4 miesięcy...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 9. Data: 2009-07-02 20:05:21
    Od: "lux" <b...@a...de>

    a już myslałem, że będzie w cenie G1, już chciałem lustro na allegro
    wystawić :/
    jak dla mnie ideał...ale cena...
    pasuje do tego sprzęt na M42 przez przejścówkę?

    lux

  • 10. Data: 2009-07-02 20:57:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <v...@4...net>,
    "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:

    > Zastanawiam sie jak jest z ergonomią takiego rozwiazania podczas
    > filmowania. Chyba nie bez powodu kamary nie przypominają aparatów.

    A sredni format??

    TA