  • 81. Data: 2009-06-30 08:34:05
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Tiaaa da sie wsadzic 10 facjat na Today ? I wybierac kliknieciem w
    > natywnym WM cuda panie,..... baju baju

    2 kliknięcia. Pierwsze otwiera favourites a drugie wybiera numer.

    Favourites jest do wyboru do koloru, ja używam inesoft i mam ustawione
    na duże przyciski w favourites i jest ich 12 na jednej stronie (stron
    moze być wiele), jeśli ustawię na małe przyciski to mam ich 24 na stronę.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 82. Data: 2009-06-30 08:59:44
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

> [...]
    > na duże przyciski w favourites i jest ich 12 na jednej stronie (stron
    > moze być wiele), jeśli ustawię na małe przyciski to mam ich 24 na stronę.

    Nie jest to funkcja WM zauwazyles. IOnaczej musialbys uznac ze iphone
    mial MMS nagrywanie video od zawsze

  • 83. Data: 2009-06-30 14:48:26
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > A to dzwonienie to banalna czynosc .... a klient ssh na Androida jest
    > lepszy do windowsowego :)

    Być może, ale pamiętaj, ze Ty nie masz (przynajmniej póki co) żadnego
    zamiennika, a na WM są ich dziesiątki.
    Nie pasuje ten, to instalujesz innego.

    > Oczywiscie my wiemy ze ty jest profesjonal geodeta od mierzenia pol
    > uprawnych i bez automapy ani rusz hehehhehe

    Nietrafiony dowcip.
    Jednak jeżeli chodzi o WM czy Symbian to masz całą masę programów
    nawigacyjnych oraz rejestratorów GPS.
    Na Androida czy na iPho masz wielkie G.

    > Nie chodzi o przegladanie tylo o konfiguracje pulpitow. widzetow itd.
    > Tak wiem ... mozna se sciagnac ...

    W czym jest problem zainstalować jednen z programów, który daje Ci tak
    nieograniczone możliwości kreowania takich rzeczy, że nawet w połowie nie
    będziesz mógł ich wykorzystać ?
    Dla przykładu pierwszy z brzegu program:
    http://spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/
    Daje Ci to o co tak głośno wrzeszczysz i bijesz pianę przez kilka wątków.
    Zapewniam Cię, że WM z taką nakładką działa szybciej (przynajmniej ja tak to
    widzę na swoim HTC TyTn II, bo na nim testowałem), nie wymaga używania
    rysika i daje bardzo duże możliwości konfiguracji.
    Obejrzyj sobie filmik oraz kolejne filmiki z tą nakładką.
    30$ za taką nakładkę wydaje mi sie ceną niewygórowaną, albo 50$ za cały
    pakiet:
    http://spbsoftwarehouse.com/packs/communicationpack/

    W końcu za iPhone musisz wybulić dużo więcej niż za HTC z WM.

    Ty ptrzecież także musisz kupować programy na iPhone i płacić za bzdety po
    10$, podobnie też z G1
    Różnica jest tylko taka, że Microsoft nie decyduje co ja chcę używać, ani
    nie usuwa mi zdalnie tego co ja sobie zainstaluję, ni też nie pozywa mnie do
    sądu za instalowanie rzeczy, na których nie mogą zarobić :D

    > Pewnie dlatego udzial symbiana spada :)

    Nie dlatego.
    Tu akurat z innego powodu - z powodu totalnie badziewiarskich telefonów,
    które zostały wyposażone w ten system.
    Nokia, albo skąpiła RAM-u dla telefonu (np. E50, N73), albo skąpiła
    materiałów na obudowy i klawiaturę (np. E51, N73, N95), ku.... nawet taki
    telefon jak 5800 spierniczyli byle jaką i nieporęczną obudową.

  • 84. Data: 2009-06-30 14:55:56
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Nie jest to funkcja WM zauwazyles. IOnaczej musialbys uznac ze iphone
    > mial MMS nagrywanie video od zawsze

    Tyle, że rozmawiamy o obecnej funkcjonalności.
    O ile w iPoo nie było alternatywy, a sam system nie miał o tyle w WM tego
    czego nie ma w systemie masz do wyboru, do koloru jako dodatki i nakładki od
    wielu lat.
    Mieć możliwość, a nie mieć jej wcale chyba sprawia dużą różnicę :)

  • 85. Data: 2009-06-30 15:04:36
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Tak wiem ze uzywasz GPS w kopalnii :)

    Nie w kopalni, ale napewno nie będziesz miał zasięgu GPRS w górach, gdzie
    chciał byś skorzystać z nawigacji w celu choćby znalezienia drogi lub
    pozostawionego samochodu (jeden z Twoich argumentów). Ja w odróżnieniu od
    Ciebie wgrywam normalną nawigację (jedną z kilkudziesięciu dla WM lub jedną
    z kilku na Symbiana). Ty niestety nie wgrasz, bo jej nie masz.
    Teraz wiesz dlaczego ten Twój telefon G1 jest tańszy niż iPho czy WM ?
    Dostałeś zabaweczkę i musisz sobie jeszcze sporo czasu poczekać, aż pojawi
    się do niego support, tyle, że kiedy on się pojawi to Twój G1 będzie nadawł
    się na śmietnik, bo będzie zbyt słaby technologicznie, aby uciągnąć nowe
    aplikacje, a poza tym rozleci się mechanicznie.
    Zatem w rzeczywistości przepłacasz za telefon, który nie ma supportu
    obecnie, a kiedyś i tak będziesz musiał wybulić kasę na telefon, z którego
    będziesz mógł korzystać :D

  • 86. Data: 2009-07-01 05:53:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Być może, ale pamiętaj, ze Ty nie masz (przynajmniej póki co) żadnego
    > zamiennika, a na WM są ich dziesiątki.
    > Nie pasuje ten, to instalujesz innego.

    Oj ... podstawiasz sobie noge .... na iphona jest 50tys aplikacji
    dostepnych jednym klikiem.... ale jak rozumiem to "wada" w wypadku
    iphona, nie to co WM :)

    Prawda jest iz Android ma malo aplikacji.

    > Nietrafiony dowcip.
    > Jednak jeżeli chodzi o WM czy Symbian to masz całą masę programów
    > nawigacyjnych oraz rejestratorów GPS.
    > Na Androida czy na iPho masz wielkie G.

    No i ... jak ktos nie uzywa nawigacji w samochodzie to go to wali a npo
    bardziej docenia Google Mail i integracje z google ?

> [...]
    > nie będziesz mógł ich wykorzystać ?
    > Dla przykładu pierwszy z brzegu program:

    Oszalales prawda 120zł za program ? O sposobie jego zakupu nawet nie
    wspomne.

> [...]
    > tak to widzę na swoim HTC TyTn II, bo na nim testowałem), nie wymaga
    > używania rysika i daje bardzo duże możliwości konfiguracji.

    I kosztuje 3 razy tyle co G1 w promocji :) No wybacz...

    > Obejrzyj sobie filmik oraz kolejne filmiki z tą nakładką.
    > 30$ za taką nakładkę wydaje mi sie ceną niewygórowaną, albo 50$ za cały
    > pakiet:
    > http://spbsoftwarehouse.com/packs/communicationpack/

    No jasne 200zł za funkcjonalnosc ktora ipoo i android maja :)

    > W końcu za iPhone musisz wybulić dużo więcej niż za HTC z WM.

    Zalezy ktory WM Touch HD jest w cenie ipoo ... a Android jest tanszy
    wyraznie od WMow i moim zdaniem ma przyszlosc.

    > Ty ptrzecież także musisz kupować programy na iPhone i płacić za bzdety
    > po 10$, podobnie też z G1

    Poki co na G1 nic nie kupisz w pl :) A 7,99EUR czy 9,99USD to 5 razy
    mniej niz ten wtoj super pakiet,

    > Różnica jest tylko taka, że Microsoft nie decyduje co ja chcę używać,
    > ani nie usuwa mi zdalnie tego co ja sobie zainstaluję, ni też nie pozywa
    > mnie do sądu za instalowanie rzeczy, na których nie mogą zarobić :D

    Z tym pozywaniem to jakis zart prawda ? Apple nic ci nie usuwa
    osiwiales. Tylko nie mow mi o tej porno aplikacji ktora zniknela z
    appstore to jednak z telefonu nie znika gdy tego nei zechcesz

    WM w obecnej formie nadaje sie do kosza.

> [...]
    > materiałów na obudowy i klawiaturę (np. E51, N73, N95), ku.... nawet
    > taki telefon jak 5800 spierniczyli byle jaką i nieporęczną obudową.

    A kto jeszcze robi SYmbianowe telefony he ? Tam wiem oba samsungi z
    Symbianem bija na glowe Nokie co tylko swiadczy o nieudolnosci nokii

  • 87. Data: 2009-07-01 05:55:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

> [...]
    > O ile w iPoo nie było alternatywy, a sam system nie miał o tyle w WM
    > tego czego nie ma w systemie masz do wyboru, do koloru jako dodatki i

    Juz za 200USD bedziesz mial funkcjonalnosc akceptowalnego UI.
    Wiesz to ja dziekuje za taki system. I nie pisz ze te wszystkei programy
    w tle nie maja wplywu na stabilnosc i szybkosc.

    > Mieć możliwość, a nie mieć jej wcale chyba sprawia dużą różnicę :)

    Tak oczywiscie ze na Apple nie ma zadnych aplikacji ani ani ...

  • 88. Data: 2009-07-01 05:58:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

> [...]
    > odróżnieniu od Ciebie wgrywam normalną nawigację (jedną z
    > kilkudziesięciu dla WM lub jedną z kilku na Symbiana). Ty niestety nie

    A to Google Maps nei dziala i Navigon sie zepsul.
    Nie wpone o Sygicu ktory tez jest w Cydii ...

    Wiec musisz zmienic spiewke.

> [...]
    > będzie nadawł się na śmietnik, bo będzie zbyt słaby technologicznie, aby
    > uciągnąć nowe aplikacje, a poza tym rozleci się mechanicznie.

    Buhahahah Czy moglbys mnie nie rozsmieszac ?
    WSzystkie Androidy Hero, Magic, Samsung maja ten sam procek i ekran
    na dodatek ten procek bije 3/4 WMow technologicznie.

    A ja bnym sie nie podniecal tak nowymi aplikacjami w sytulacji gdy ZADEN
    dzisiaj produkowany WM nie spelnia MINIMALNYCH wymagan Windows
    Mobile7:)

    > Zatem w rzeczywistości przepłacasz za telefon, który nie ma supportu
    > obecnie, a kiedyś i tak będziesz musiał wybulić kasę na telefon, z
    > którego będziesz mógł korzystać :D

    Jak to nei ma supportu a te aplikacje w Android Market to tylko napisy
    czy jak ?

  • 89. Data: 2009-07-01 09:36:15
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Oj ... podstawiasz sobie noge .... na iphona jest 50tys aplikacji
    > dostepnych jednym klikiem.... ale jak rozumiem to "wada" w wypadku
    > iphona, nie to co WM :)

    Wadą jest to, że głupoty po raz kolejny odpowiadasz. Jednym klikiem to
    Ty wejdziesz do appstore, a nie mów mi, że tam czytają Ci w myślach i
    aplikacja, której potrzebujesz jest od razu na pierwszej stronie, więc
    musisz jej poszukać.

    Nie wierzę też, że mając 50k programów w wyszukiwaniu wyskoczy, jeden
    jedyny program, którego akurat Ty potrzebujesz, więc nie p.... tu o
    żadnym jednym kliku. Ja szukam w google, Ty szukasz w appstore.

  • 90. Data: 2009-07-01 09:46:16
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Buhahahah Czy moglbys mnie nie rozsmieszac ?
    > WSzystkie Androidy Hero, Magic, Samsung maja ten sam procek i ekran
    > na dodatek ten procek bije 3/4 WMow technologicznie.

    I to się nazywa rzetelna informacja!

    Ekrany wsadza HTC wszędzie ten sam, mimo że produkuje urządzenia z
    ekranami od 2.8" do 3.8".

    Rozdziałkę też tą samą mają wszystkie te urządzenia, a specyfikacje
    kłamią, podając że jedne mają 240x320 inne 480x640 a jeszce inne 800x480.

    Nie wspomnę już o fakcie, Hero ma ekran taki jak ipoo, czyli obsługujący
    multitouch, tak tutaj zachwalany.

    Więc gdzie oni ten jeden ekran produkują? Z gumy go robią i rozciągają
    odpowiednio dla każdego tel?

    o cóż, rzetelnośc to podstawa.