  • 71. Data: 2009-06-29 07:42:40
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h1fvm9$5la$3@inews.gazeta.pl...

    > No widzisz to juz cos .... a jak ksiazke przewijasz "myslami"
    >
    > a wiem rysikiem huehuehue

    Jasiu, znów wyłazi Twoja nieznajomość w tym temacie.
    Dla przykładu w HTC Tytn II odnalezienie kontaktu wygląda dla przykładu tak:
    Wciskam przycisk zielonej słuchawki, a następnie kręcę kółkiem do góry. W
    ten sposób wchodzę do książki telefonicznej. Teraz kręcę w dół lub w górę,
    żeby odnaleźć konkretną osobę. Wciskam kółko raz, pojawia mi się historia
    rozmów z tą osobą. Wciskam jeszcze raz to samo kółko, którym wyszukiwałem
    osobę i zaczyna się nawiązywanie połączenia. Zamiast dwukrotnego wciskania
    kółka można użyć też przycisku zielonej słuchawki. Obsługa bardzo wygodna i
    to tylko jedną ręką.

    Inny o wiele szybszy sposób polega na wciśnięciu zielonej słuchawki, a
    następnie wybraniu na wirtualnej klawiaturze (na ekranie) konkretnej osoby
    lub numeru jej telefonu. Tu wybieranie jest o tyle genialne, że nie trzeba
    wystukiwać kilkakrotnie tego samego przycisku wirtualnej klawiatury żeby
    wybrać kolejne litery, tak jak jest to w wiekszości telefonów.
    Dla przykładu, żeby zadzwonić do Jana Strybyszewskiego wystarczy wystukać po
    kolei ciąg cyferek: 527879 które odpowiadają fragmentowi nazwy kontaktu
    JASRTY

    Kolejne cyferki mają zestawy liter:
    1 - poczta głosowa
    2 - a, b, c
    3 - d, e, f
    4 - g, h, i
    5 - j, k, l
    6 - m, n, o
    7 - p, q, r, s
    8 - t, u, v
    9 - w, x, y, z
    0 - +

    wystukując nazwisko czy imię kontaktu wciskamy tylko raz ten przycisk, na
    którym znajduje się dana litera
    i co ciekawsze nieważne czy wpisujemy fragment nazwiska, fragment imienia
    czy też fragmentu numeru telefonu

    Jak dla mnie ten sposób wybierania kontaktów jest wprost genialny.
    Zredukowano do minimum ilość kliknięć w klawiaturę oraz przyciski trelefonu.
    Pełna obsługa tylko jedną ręką.
    Tak samo jest we wszystkich innych telefonach pracujących pod WM.

    To co piszesz o konieczności używania rysika jest po prostu bzdurą wyssaną z
    palca, która świadczy o tym, że nie miałeś nawet do czynienia z telefonami
    WM :)

  • 72. Data: 2009-06-29 12:59:07
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > To co piszesz o konieczności używania rysika jest po prostu bzdurą wyssaną
    > z palca, która świadczy o tym, że nie miałeś nawet do czynienia z

    P.S. Zapomniałem jeszcze o klawiszach funkcyjnych, do których możesz
    przypisać dowolne programy, mogą to być także kontakty (książka
    telefoniczna).

  • 73. Data: 2009-06-29 13:01:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    Phiii nasladuja Sony CMD-J6 sprzed 6 lat ?

    Wiem jak dziala wybierania w WM i powiem ta masz 10 osob w ksiazce chyba ?

    Bo szuka dopasowac i nie daj boze te same nazwiska czy numer podobny.
    Tak czy siak jednak tapniecie ikonki ze zdjeciem jest banalniejsze prawda ?

    > P.S. Zapomniałem jeszcze o klawiszach funkcyjnych, do których możesz
    > przypisać dowolne programy, mogą to być także kontakty (książka
    > telefoniczna).

    A to akurat jak w Symbianie w Nokii 7650 :) sprzed 8 lat :)

  • 74. Data: 2009-06-29 13:57:47
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jacek "Plumpi" pisze:
    > P.S. Zapomniałem jeszcze o klawiszach funkcyjnych, do których możesz
    > przypisać dowolne programy, mogą to być także kontakty (książka
    > telefoniczna).
    i o wybieraniu glosowym...
    Marx

  • 75. Data: 2009-06-29 14:15:46
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Bo szuka dopasowac i nie daj boze te same nazwiska czy numer podobny.
    > Tak czy siak jednak tapniecie ikonki ze zdjeciem jest banalniejsze prawda
    > ?

    Oczywiście, że banalniejsze dla osób wykorzystujących telefonów do banalnych
    celów tj. takich jak ty używasz, czyli kontaktów ze znajomymi.
    Ja niestety używam telefonu do komunikowania się z firmami oraz pracownikami
    tych firm, których nawet nigdy na oczy nie widziałem, a co dopiero bawić się
    w fotografowanie zupełnie przypadkowych osób lub kontaktów wyszukanych na
    stronach internetowych.
    Tak więc kolejny raz udowadniasz, że to czym Ty się bawisz to są tylko i
    wyłącznie zabawki.

    Jednak muszę dodać, że w WM także mam możliwość przeglądania kontaktów po
    facjatach.

    > A to akurat jak w Symbianie w Nokii 7650 :) sprzed 8 lat :)

    I do dnia dzisiejszego istniejące we wszystkich modelach tej firmy oraz
    innych firm.
    Wniosek - po prostu jest to dobre, dlatego nie wymaga zmiany.
    WM tylko nieco ulepszył wprowadzając skrócone wyszukiwanie i chwała mu za to
    :)

  • 76. Data: 2009-06-29 14:19:20
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > jest naviexpert ale poki co wszystko z mapami online

    Czyli tłumacząc na nasze - nawigacji w ogóle nie ma :)
    Niestety w wielu miejscach w Polsce można tylko pomarzyć o GPRS, a
    transmisja przy użyciu wolniejszych protokołów to totalna porażka.

  • 77. Data: 2009-06-29 18:21:32
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Tak czy siak jednak tapniecie ikonki ze zdjeciem jest banalniejsze prawda ?

    Oczywiście, dlatego w WM tak ludzie robią. A co sądziłeś, że to tylko
    ipoo tak ma?

    buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 78. Data: 2009-06-30 08:01:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że banalniejsze dla osób wykorzystujących telefonów do
    > banalnych celów tj. takich jak ty używasz, czyli kontaktów ze znajomymi.\

    A to dzwonienie to banalna czynosc .... a klient ssh na Androida jest
    lepszy do windowsowego :)

> [...]
    > kontaktów wyszukanych na stronach internetowych.
    > Tak więc kolejny raz udowadniasz, że to czym Ty się bawisz to są tylko i

    Oczywiscie my wiemy ze ty jest profesjonal geodeta od mierzenia pol
    uprawnych i bez automapy ani rusz hehehhehe

    > Jednak muszę dodać, że w WM także mam możliwość przeglądania kontaktów
    > po facjatach.

    Nie chodzi o przegladanie tylo o konfiguracje pulpitow. widzetow itd.
    Tak wiem ... mozna se sciagnac ...

    Pewnie dlatego udzial symbiana spada :)

  • 79. Data: 2009-06-30 08:01:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

> [...]
    > Niestety w wielu miejscach w Polsce można tylko pomarzyć o GPRS, a
    > transmisja przy użyciu wolniejszych protokołów to totalna porażka.

    Tak wiem ze uzywasz GPS w kopalnii :)

  • 80. Data: 2009-06-30 08:02:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Oczywiście, dlatego w WM tak ludzie robią. A co sądziłeś, że to tylko
    > ipoo tak ma?

    Tiaaa da sie wsadzic 10 facjat na Today ? I wybierac kliknieciem w
    natywnym WM cuda panie,..... baju baju