    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Date: Tue, 30 Jun 2009 17:04:36 +0200

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h2cgs9$qfh$2@inews.gazeta.pl...

    > Tak wiem ze uzywasz GPS w kopalnii :)

    Nie w kopalni, ale napewno nie będziesz miał zasięgu GPRS w górach, gdzie
    chciał byś skorzystać z nawigacji w celu choćby znalezienia drogi lub
    pozostawionego samochodu (jeden z Twoich argumentów). Ja w odróżnieniu od
    Ciebie wgrywam normalną nawigację (jedną z kilkudziesięciu dla WM lub jedną
    z kilku na Symbiana). Ty niestety nie wgrasz, bo jej nie masz.
    Teraz wiesz dlaczego ten Twój telefon G1 jest tańszy niż iPho czy WM ?
    Dostałeś zabaweczkę i musisz sobie jeszcze sporo czasu poczekać, aż pojawi
    się do niego support, tyle, że kiedy on się pojawi to Twój G1 będzie nadawł
    się na śmietnik, bo będzie zbyt słaby technologicznie, aby uciągnąć nowe
    aplikacje, a poza tym rozleci się mechanicznie.
    Zatem w rzeczywistości przepłacasz za telefon, który nie ma supportu
    obecnie, a kiedyś i tak będziesz musiał wybulić kasę na telefon, z którego
    będziesz mógł korzystać :D