  • 21. Data: 2012-11-11 22:23:13
    Temat: Re: Funpack / Livebox 2.0
    Od: "nomad" <n...@v...pl>

    choc tez nie do konca dlatego

    Użytkownik "nomad" napisał w wiadomości grup

    korzystam z forow internetowych gdzie mozna edytowac posty i stad we mnie
    sie wyksztalcilo takie dzialanie

    Użytkownik "PK" napisał w wiadomości grup
    ..

    On 2012-11-11, nomad <n...@v...pl> wrote:
    > nie wiem czy nie musial miec jakichs wskazowek od providera ?
    >
    > bo ja wchodze w swoj router i w sumie to nie takie trudne chyba
    > skonfigurowac
    >
    > przy nastepnej okazji sprobuje sa

    Na początek to może spróbuj ogarnąć, jak się pisze na usenet. Odpisujesz
    sam sobie. Trudno się domyślić o co może Ci chodzić...

    pozdrawiam,
    PK

  • 22. Data: 2012-11-11 22:40:34
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-11, nomad <n...@v...pl> wrote:
    > korzystam z forow internetowych gdzie mozna edytowac posty i stad we mnie
    > sie wyksztalcilo takie dzialanie

    Ja przez pół dzieciństwa grałem w RPGi, ale nie biegam po ulicy
    z mieczem i nie morduję ludzi.

    Masz nawyki z forów (niepoprawne, więc nie wiem jakich). Teraz masz
    okazję je zmienić na usenetowe (zresztą bardzo podobne tego, czego
    oczekuje się na cywilizowanych forach).

    Pisz pod cytatem.
    Zostawiaj cytat, na który bezpośrednio odpowiadasz. Ewentualnie 1 czy 2
    poziomy wyżej (ale ograniczone do fragmentów), jeśli są ważne dla
    zrozumienia Twojej wypowiedzi.

    pozdrawiam,
    PK