  • 31. Data: 2015-06-01 12:42:35
    Temat: Re: Fotoradar
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:mkhc98$435$1@node2.news.atman.pl...

    > Jakby jechał 90 to by się wybronił. Ale sąd stwierdził, że jechał 110,
    > więc gdzie tu mowa o pomyłce? ;)

    Dokładnie. Sąd ma papier z legalizacji fotoradaru czyli fotoradar zawsze
    dobrze mierzy.
    Jakbym jechał sam, to może nawet bym uwierzył, że tyle przegiąłem. Ale
    pasażer w czasie błysku patrzył akurat na nawigację i widział, że pokazywała
    85. Licznik samochodu pokazywał 90, nawet nie zdjąłem nogi z gazu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2015-06-01 15:55:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:556c3598$0$2198$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości

    > Tak, też czytałem opinie tych, którzy bezgranicznie wierzą w uczciwość
    > aparatu państwowego.
    > Być może trafiłem na ten wyjątek.

    Na nic nie trafiłeś, bo w ogóle nie zdecydowałeś się przedstawić swojej
    wersji przed sądem.
    A jeśli tak - to Twój przypadek niczego nie wnosi.

  • 33. Data: 2015-06-01 16:42:59
    Od: <8...@3...164259.invalid> (Tom N)

    k...@g...com w

    ups.com>:

    > Z nas dwóch to ja, kogutek, jestem przymuł bagienny.

    Zgadza sie kogutku, pytałeś o mandat za prędkość i podstawę prawną, to
    dostałeś. Ciskasz sie dalej, więc jesteś przymułem bagiennym.

    --
    'Tom N'

  • 34. Data: 2015-06-01 19:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jakby jechał 90 to by się wybronił. Ale sąd stwierdził, że jechał 110,
    > więc gdzie tu mowa o pomyłce? ;)

    Sad zapewne w ogole nie zajmował sie tym, czy przekroczył czy nie.
    Klepnał wyrok nakazowy i czekał na odwołanie.
    A ze nie przyszło...

  • 35. Data: 2015-06-01 19:17:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-01 19:00, Budzik wrote:

    > Sad zapewne w ogole nie zajmował sie tym, czy przekroczył czy nie.
    > Klepnał wyrok nakazowy i czekał na odwołanie.

    Czyli stwierdził, że jechał 110:P

    Shrek.

  • 36. Data: 2015-06-01 20:30:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik drób

    > Nie są wykorzystywane do wystawiania mandatu, Rainmanie. O to było
    > pytanie wątkotwórcy.

    Jak nie przekroczył prędkości albo przekroczył ale zdjęcie nie nadaje się do
    wystawienia mandatu za prędkość z jakiegoś powodu ale miał nie zapięte pasy
    i będzie to widać na zdjęciu to mandat dostanie. Za pasy dostanie.
    ---
    A ten tego ... na jakiej podstawie ? Czy zdefiniowany zakres używania
    fotoradarów pozwala na wszczęcie postępowania w takiej sprawie ?

    Fotoradary robią dużo więcej zdjęć niż się matołom z grupy wydaje. Nie ma na
    Świecie policji która by zrezygnowała z możliwości śledzenia ludzi. Mogą
    nigdy nie wykorzystać przeciwko komuś informacji jakie zebrali. Ale jak mają
    okazję to zbierają co mogą. Też jestem z tego mało zadowolony. Wiedzą ile
    kilometrów miesięcznie przejeżdżam, jakim papierem toaletowym dupę wycieram,
    jaki mam rozmiar buta. To że mnie to wkurwia nie znaczy że mam udawać że
    tego nie ma. W USA tych co podłożyli bomby w czasie jakiegoś biegu znaleźli
    tylko dzięki monitoringowi. Zebrali wszystkie nagrania z okolicy, ludzie im
    dali te co dla siebie kręcili i prześledzili każdego kto był na filmach. W
    ten sposób znaleźli dwóch co do których byli pewni że są sprawcami ataku
    terrorystycznego. Jak mieli ich zdjęcia to na podstawie danych
    biometrycznych wiedzieli o nich wszystko. Potem wystarczyło pojechać gdzie
    mieszkają i ich złapać.
    ---
    Pierdoły do kwadratu :-)

  • 37. Data: 2015-06-01 22:33:03
    Od: k...@g...com

    ups.com>:

    > Zgadza sie kogutku, pytałeś o mandat za prędkość i podstawę prawną, to
    > dostałeś. Ciskasz sie dalej, więc jesteś przymułem bagiennym.
    >

    > --
    > 'Tom N'

    To jednak Ty jesteś przymuł bagienny bo nie ja pytałem o błysk i mandat a
    odpowiadałem dlaczego mogło zrobić zdjęcie chociaż nie było to związane z
    przekroczeniem prędkości. Ale nie bój. Za dwa dni temat spadnie na dalsze pozycje i
    za tydzień nikt o nim pamiętał nie będzie.

  • 38. Data: 2015-06-01 22:37:23
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 20:30:24 UTC+2 użytkownik re napisał:
> [...]
    > terrorystycznego. Jak mieli ich zdjęcia to na podstawie danych
    > biometrycznych wiedzieli o nich wszystko. Potem wystarczyło pojechać gdzie

    To że o czymś nie wiesz nie znaczy że tego nie ma. Znaczy że ty o tym nie wiesz. Żeby
    nie użyć zdjęcia z fotoradaru do wystawienia mandatu za pasy musiało by być to
    zakazane. Znajdź taki zakaz i go tutaj pokaż.

  • 39. Data: 2015-06-01 23:58:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    wiesz. Żeby nie użyć zdjęcia z fotoradaru do wystawienia mandatu za pasy
    musiało by być to zakazane. Znajdź taki zakaz i go tutaj pokaż.
    Hehe, pierdoły do kwadratu :-)

    Żeby wystawić mandat trzeba mieć takie prawo. I takie prawo jest, ale stawia
    określone wymogi i gdyby nie pozwalało na używanie fotoradarów to g... by z
    nich było. Natomiast nie kojarzę np, jakie dokładnie wykroczenia można tymi
    fotoradarami wykrywać. Stąd proste pytanie czy akurat to można. Podobnież
    policja nie może zbierać danych o obywatelach tak, jak Ci się wydaje, tylko
    musi mieć prawo, które na to pozwala. No i takie jest, ale znowu, stawia
    określone wymogi.

  • 40. Data: 2015-06-02 00:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...