  • 111. Data: 2015-06-08 13:51:34
    Temat: Re: Fotoradar
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

> [...]
    jeden. Są i takie co mogą śledzić kilka samochodów. Pan telewizor o tym opowiadał.
    Systemy oparte na kamerach mogą jednocześnie rejestrować nie tylko prędkość ale i
    odczytywać numery rejestracyjne. Z rok temu ktoś dał tutaj linka jak to w realu
    wygląda.
    kabinie jadącego samochodu. Normalnie na odwyk trzeba będzie pójść jak nasi by to
    gówno kupili.

    > E tam, mit, kolejny, jak prawie każdy na temat ruskich.

    nie wierzysz w towarzyszy radzieckich?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2015-06-13 08:29:25
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-06-08 o 13:51, masti pisze:

    > nie wierzysz w towarzyszy radzieckich?

    Wiara tu nie ma nic do rzeczy, a jeżeli chodzi o wiarę, w to obłędne
    szczekanie "naszej" propagandy to nie wierzy chyba już nikt.