  • 51. Data: 2010-02-18 15:45:08
    Temat: Re: Fotonet Tychy - czy ktoś zna parametry?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-18 14:35:47 +0100, "JD" <j...@g...com> said:

    > Acha, to taka świecka tradycja, że jak wywołują głupka,
    > to ten się zgłasza matychmiast :)

    Widać nawet gupki nie są tak głupie, żeby nie wiedzieć kiedy ich wołają? ;-)
    Gdy se tak patrzę chłopaki jak sobie gadacie sami ze sobą, to aż
    chwilami mam wrażenie że tracę coś ciekawego. Ale na szczęście po
    kolejnych self-riplajach to wrażenie szybko mija ;-)

    de Fresz

  • 52. Data: 2010-02-18 17:35:41
    Od: JD <j...@g...com>

    On 18 Lut, 16:45, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > chwilami mam wrażenie że tracę coś ciekawego. Ale na szczęście po
    > kolejnych self-riplajach to wrażenie szybko mija ;-)

    Bo to ciekawsze, niż kwestia bezwzględnej względności DPI :)

    JD

  • 53. Data: 2010-02-18 17:47:32
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 18 Feb., 16:45, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > chwilami mam wrażenie że tracę coś ciekawego. Ale na szczęście po
    > kolejnych self-riplajach to wrażenie szybko mija ;-)

    de fresz - beton jestes zwyklym kutasem podskakujacym tutaj co jakis
    czas.
    ktos widzial twoje zdjecie tutaj ?
    rownie dobrze mozesz radzic jak sie lata na ksiezyc.
    zwykly przyglup jestes.

  • 54. Data: 2010-02-18 19:00:24
    Od: JD <j...@g...com>

    On 18 Lut, 18:47, XX YY <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > czas.
    > ktos widzial twoje zdjecie tutaj ?
    > rownie dobrze mozesz radzic jak sie lata na ksiezyc.

    Wróć tu, jak będziesz komos znowu zarzucał chamstwo.
    To skąd wiedziałeś, że głupek to ty?
    no powiedz, gryzie mnie to :)

  • 55. Data: 2010-02-18 19:09:55
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-18 20:00:24 +0100, JD <j...@g...com> said:

    > Wróć tu, jak będziesz komos znowu zarzucał chamstwo.

    Ej no, jak możesz tak mówić o naszej oazie kultury i niebotycznie
    wysokiego poziomu wypowiedzi!
    Aż żałuję że nie widzę postów tej krynicy kultury osobistej, może bym
    się czegoś dowiedział o sawłar-wiwrze.
    ;-)

    PS. Mógłby ktoś wyświadczyć mi przysługę i poinformować naszego
    wioskowego głupka jak działa KF? I że może se bluzgać do woli pod moim
    adresem, a odpowiedzi żadnej i tak nie dostanie. Przecież ten prostacki
    bełkot mogą czytać nastoletnie dzieci!

    de Fresz

  • 56. Data: 2010-02-18 20:08:28
    Od: JD <j...@g...com>

    On 18 Lut, 20:09, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    > On 2010-02-18 20:00:24 +0100, JD <j...@g...com> said:
    >
    > PS. M g by kto wy wiadczy mi przys ug i poinformowa naszego
    > wioskowego g upka jak dzia a KF? I e mo e se bluzga do woli pod moim
    > adresem, a odpowiedzi adnej i tak nie dostanie. Przecie ten prostacki
    > be kot mog czyta nastoletnie dzieci!

    Jedenaste: nie wywołuj gupka z lasu :)

    JD

  • 57. Data: 2010-02-19 23:38:17
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-18 01:09:20 +0100, Piotrne <p...@p...onet.pl> said:

    > ???
    > Obraz o rozmiarze 640 px powinien na monitorze monitorze
    > mieć 640 px...
    Dalej nie rozumiesz. Ma mieć 640 px, ale fizycznie na papier to będzie
    6,4 cm max. Pokaż te sample w takiej wielkości. Niech ten obrazek ma
    6,4 cm wysokości. Gówno zobaczysz a nie rozmydlone fugi między cegłami.

    > Naprawdę nie widzisz?
    No przecież prosiłem o nie powiększanie. A te fragmenciki to już nie
    chce mi się liczyć ile procent powiększone.

    Naprawdę nie rozumiesz o co w tym chodzi?

    > Z odbitkami jest właśnie taki kłopot, że mi je bez pytania
    > przeskalowują i nie uda mi się uzyskać 3 zdjęć do testów.
    > Może skorzystam z polecanego tu labu wykonującego "reprodukcje".
    A podziękujesz mi, jak się okaże, dawno miałem rację mówiąc żebyś
    zaczął robić fotki, a nie testy?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2010-02-19 23:39:54
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-18 07:55:36 +0100, XX YY <f...@g...com> said:

    > plik nie ma zadnej rozdzielczosci wzglednej dpi !!!
    > plik posiada tylko rozdzielczosc bezwzgledna wyrazana w px czyli
    > calkowitej liczbie pixeli.
    >

    > rozdzielczosc wzgledna dpi ustawia sie w urzadzeniu wejscia lub
    > wyjscia , jest od rozdzilczosci pliku calkowicie niezalezna.

    Tak, tylko że nie wielu ludzi to rozumie i potrafi z tego korzystać.
    Więc w labie napisali.
    "nie tykaj, bo popsujesz" tylko ubrali to w mądre słowa, których i tak
    99% czytających nie rozumie.

  • 59. Data: 2010-02-20 00:09:29
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-20 00:39:54 +0100, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > Tak, tylko że nie wielu ludzi to rozumie i potrafi z tego korzystać.

    Przemyśl to jeszcze, bo właśnie przytaknąłeś bzdurze i to dwukrotnej.

    de Fresz

  • 60. Data: 2010-02-20 08:07:17
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-20 01:09:29 +0100, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Przemyśl to jeszcze, bo właśnie przytaknąłeś bzdurze i to dwukrotnej.

    No tak.
    Co nie zmienia faktu, że pseudonaukowy bełkot na stronach usługodawców
    ma właśnie znaczyć, "lepiej sam nie kombinuj, bo cię to przerasta"