  • 1. Data: 2010-02-15 22:00:08
    Temat: [kompakt] Panasonic Lumix DMC-ZS3 lub Canon PowerShot SX200 IS
    Od: "Kamila" <k...@s...pl>

    Witajcie,

    Mam dylemat pomiędzy tymi dwoma aparatami:
    Panasonic Lumix DMC-ZS3 lub Canon PowerShot SX200 IS
    a wlasciwie jeszcze też rozważam trzeci - Casio Exilim EX-H10.

    Co mozecie dobrego i zlego napisac o tych aparatach? Zwlaszcza - jakie mają
    wady? (o zaletach łatwo poczytać w sieci).

    A może istnieje cos innego o zblizonych (lub lepszych) możliwosciach a
    korzystniejszym stosunku jakosci do ceny?

    A może szykują im się w krótkim czasie bardziej obiecujący następcy?

    Doradźcie coś proszę, bo się w tym strasznie gubię.

    Co jest dla mnie najważniejsze:

    - filmiki są tak samo istotne jak zdjęcia
    - szybki, trafny autofocus
    - dobra stabilizacja mechaniczna

    Dziękuję Wam,

    Kamila

  • 2. Data: 2010-02-16 06:52:57
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    W dniu 2010-02-15 23:00, Kamila pisze:
> [...]
    >
    > Doradźcie coś proszę, bo się w tym strasznie gubię.
    >
    > Co jest dla mnie najważniejsze:
    >
    > - filmiki są tak samo istotne jak zdjęcia

    Z tego co się orientuję pojawił się Canon SX210 IS.

  • 3. Data: 2010-02-16 15:31:04
    Od: "Kontin" <K...@t...de>

    W marcu ma byc Sony HX5, czekam wlasnie...

    Pzdr.
    Marek