  • 81. Data: 2009-04-07 10:13:27
    Temat: Re: Fotografia w supermarketach
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Apr 2009 00:25:28 -0700, osobnik zwany piotr.fuz
    wystukał:

    > Ale jaka jest podstawa prawna? Gdzie jest napisane, że nie można
    > zakazywać?

    a gdzie jest podstawa prawna, że można? Bo tak działa prawo

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2009-04-07 10:19:29
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    --
    www.PiotrKedzierski.pl
    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości

    > W Stanach wiekszosc rezydencji jest bez plota, bo kazdy widzi, ze to
    > czyjas wlasnosc i do glowy mu nie przyjdzie przez nia przechodzic na
    > skroty. W Polsce ploty sa wlasnie ze wzgledu na takich pieniaczy, ktorzy
    > uwazaja, ze wolnosc jest tylko dla nich. Takze mylisz skutek z przyczyna.
    > A jak bys kiedys byl w Stanach to bys wiedzial, ze sa obiekty, ktorych
    > bezwzglednie fotografowac nie mozesz - np. ujecia wody, stacje
    > uzdatniania, poczte i spora czesc budynkow federalnych. Chcialbym zobaczyc
    > jak dyskutujesz z miejscowym policjantem o wolnosci, obstawiam, ze w ciagu
> [...]

    http://images.google.com/images?client=opera&rls=pl&
    q=us%20post%20office&sourceid=opera&oe=utf-8&um=1&ie
    =UTF-8&sa=N&hl=pl&tab=wi

    Pod tym linkiem masz 63 miliony dowodow ze klamiesz.

    Zennon

  • 83. Data: 2009-04-07 10:23:54
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Plose pana policjanta lon mnie dotykal, beeeeeee ;)

    > A policja przypieprzy Ci, za bezpodstawne wezwanie i dobrze.
    > Powinna jeszcze kilka pal dolozyc. I oczywicie zadnych danych
    > faceta Ci nie poda.

    > Nie myslales o tym zeby zaczac sie leczyc? ;)
    >
    > Jest sporo realnych problemow na swiecie,
    > ktorymi warto by sie zajac, zamiast pieniaczyc...

    Jakubie, fotografujesz motylki, krokusiki i zachody slonca, wiec sie nie
    wypowiadaj o dzialce focenia na ktorej sie nie znasz.

    Zennon

  • 84. Data: 2009-04-07 10:32:54
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Jakubie, fotografujesz motylki, krokusiki i zachody slonca, wiec sie
    > nie wypowiadaj o dzialce focenia na ktorej sie nie znasz.

    WOW! Ales mi dowalil :)

    To kiedy idziesz do tego klubu, tfardzielu? ;)

  • 85. Data: 2009-04-07 10:38:52
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    > WOW! Ales mi dowalil :)
    >
    > To kiedy idziesz do tego klubu, tfardzielu? ;)

    Kiedy pokazesz jakas fote ochroniarza, policjanta, strazaka, kibola w akcji?
    Czy tylko bezpieczne tematy + przesiadywanie za komputerkiem?

    Zennon

  • 86. Data: 2009-04-07 10:42:04
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Kiedy pokazesz jakas fote ochroniarza, policjanta, strazaka, kibola w
    > akcji?

    Nigdy - mnie takie "interesujace" tematy nie interesuja.

    > Czy tylko bezpieczne tematy + przesiadywanie za komputerkiem?

    Napisz wprost ze jestem brzydki :)
    Albo wystaw jezyk ;)

  • 87. Data: 2009-04-07 13:13:54
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    > Nigdy - mnie takie "interesujace" tematy nie interesuja.

    > Napisz wprost ze jestem brzydki :)
    > Albo wystaw jezyk ;)

    Usiluje Ci powiedziec, moze troche nie wprost, zebys sie wypowiadal na
    tematy, ktore znasz z praktyki, a nie z opowiesci przy piwku. Jestes swietny
    w swojej branzy i trzymaj sie jej. Ja Ci tam napewno nie wejde, bo sie na
    tym nie znam i nie mam zwyczaju udawac madrego. Natomiast w uzeraniu sie z
    ochrona i policja w trakcie fotografowania, to akurat ja jestem wysokiej
    klasy specjalista ;)

    Zennon

  • 88. Data: 2009-04-07 13:24:36
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Natomiast w uzeraniu sie z ochrona i policja w trakcie
    > fotografowania, to akurat ja jestem wysokiej klasy specjalista ;)

    Nie watpie - pewnie odpuszczaja, zeby miec pieniacza z glowy ;)

    Tyle, ze ten watek byl o _prawie_ fotografowania a nie
    umiejetnosci pyskowania...

  • 89. Data: 2009-04-07 13:27:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zennon napisał(a):

    > Natomiast w uzeraniu sie z ochrona i policja w trakcie fotografowania,
    > to akurat ja jestem wysokiej klasy specjalista ;)

    Napisz poradnik ;) Może Helion go wyda w wysokim nakładzie... ;P

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 90. Data: 2009-04-07 13:39:53
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 15:13:54 +0200, Zennon napisał(a):

> [...]
    > ochrona i policja w trakcie fotografowania, to akurat ja jestem wysokiej

    Jesteś pyskaczem Zenuś, i tyle. I do tego zachęcasz innych, a to nie
    jest znajomość prawa, tylko tupet.
    Rzeczowych argumentów nie przedstawiłeś żadnych. Zresztą nikt ich tu
    nie dał, poza jakimś kabaretowym odwołaniem się do konstytucji - aktu,
    który na pewno nie reguluje focenia w supermarketach.
    pz
    Piotr