  • 91. Data: 2009-04-07 13:43:42
    Temat: Re: Fotografia w supermarketach
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 6 Apr 2009 05:59:28 -0700 (PDT), p...@g...com
    wrote:

    [blah blah cały wątek]

    Bycie ,,na prawie'' a zachowywanie się przyzwoicie to dwie różne
    rzeczy i wielu Panów Fotografów z tego wątku o tym zapomina.
    --
    Grzegorz Krukowski
    Ministerstwo Głupich Kroków ostrzega:

  • 92. Data: 2009-04-07 14:26:00
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    > Nie watpie - pewnie odpuszczaja, zeby miec pieniacza z glowy ;)

    Mylisz sie. Odpuszczaja, kiedy zdaja sobie sprawe, ze popelniaja
    przestepstwo, uzywajac wobec osoby fotografujacej grozb karalnych, prob
    rozboju, lamia prawo prasowe.

    > Tyle, ze ten watek byl o _prawie_ fotografowania a nie
    > umiejetnosci pyskowania...

    No wiec przypominam wszystkim, ze w prawie polskim nie istnieje zakaz
    fotografowania.

    Zennon

  • 93. Data: 2009-04-07 14:27:40
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    > Jesteś pyskaczem Zenuś, i tyle. I do tego zachęcasz innych, a to nie
    > jest znajomość prawa, tylko tupet.
    > Rzeczowych argumentów nie przedstawiłeś żadnych. Zresztą nikt ich tu
    > nie dał, poza jakimś kabaretowym odwołaniem się do konstytucji - aktu,
    > który na pewno nie reguluje focenia w supermarketach.

    Piotrus fotografuj motylki i zachody slonca, a jak podejdzie do Ciebie pan w
    przecudnym czarnym mundurku z napisem "bardzo wazna ochrona" to spier*.*j w
    podskokach. To taka moja szczera rada dla Ciebie.

    Zennon

  • 94. Data: 2009-04-07 14:47:19
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 16:27:40 +0200, Zennon napisał(a):

    > Piotrus fotografuj motylki i zachody slonca, a jak podejdzie do Ciebie pan w
    > przecudnym czarnym mundurku z napisem "bardzo wazna ochrona" to spier*.*j w
    > podskokach. To taka moja szczera rada dla Ciebie.

    Z tego co czytam, to ty masz take rady dla wszystkich, mój ty
    sjupermanie. Boże, jaki ty jesteś piękny!
    pz
    Piotr

  • 95. Data: 2009-04-07 15:10:04
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    > Z tego co czytam, to ty masz take rady dla wszystkich, mój ty
    > sjupermanie. Boże, jaki ty jesteś piękny!
    > pz
    > Piotr

    Odejdz, zazdrosniku...

    Zennon

  • 96. Data: 2009-04-07 15:43:21
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 7 Apr 2009 09:28:47 +0200, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    >W odniesieniu do poprzedniego punktu - jeśli ktoś Ci zabrania fotografować
    >to możesz mu powiedzieć żeby spadał - chyba że ma jakąś podstawę do tego.
    >I w drugą stronę - jak wchodzisz komuś z aparatem przed nos to też
    >może Ci kazać się odczepić.

    ale ja (i jak widac nei tylko ja) pytalem o to w jaki sposob dobro
    sklepu jest zagrozone w omawianym wypadku i jak sie ten paragraf,
    ktory zacytowales ma do tego? <rs>

  • 97. Data: 2009-04-07 18:04:52
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Grzegorz Krukowski napisal:
    > Bycie ,,na prawie'' a zachowywanie się przyzwoicie to dwie różne
    > rzeczy i wielu Panów Fotografów z tego wątku o tym zapomina.

    Przyzwoicie to mozna sie zachowywac wobec ludzi,
    nie wobec korporacji, ktorej jedynym celem jest jak najsprawniejsze
    oskubanie ciebie z pieniedzy. Nie mieszaj pojec stosowanych
    do stosunkow miedzyludzkich z kontaktami korporacyjnymi.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 98. Data: 2009-04-07 18:06:49
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Gil napisał:
    > Mikolaj Machowski <m...@w...pl> napisał(a):
    > z.
    >
    > kluczowa to jest polska głupota. W USA jeszcze by ci by podziekowali, że
    > robisz zdjecia z logo marketu.

    To swoją drogą - ale to nie zmienia sytuacji prawnej.

    m.
    --
    Kruca bomba, mało casu.

  • 99. Data: 2009-04-07 18:07:51
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    T.M.F. napisal:
    > obiekty, ktorych bezwzglednie fotografowac nie mozesz - np. ujecia wody,
    > stacje uzdatniania, poczte i spora czesc budynkow federalnych. Chcialbym
    > zobaczyc jak dyskutujesz z miejscowym policjantem o wolnosci, obstawiam,
    > ze w ciagu klikunastu sekund bylbys skuty.

    Ehm, to dorobek ostatnich klkunastu lat od akcji McVeigha w Oklahoma City
    poczawszy. Wczesniej takiej paranoi nie bylo. A teraz same rzady podsycaja
    paranoje, bo to dla nich wyjatkowa okazja, aby zwiekszyc swoje uprawnienia
    i ograniczyc wolnosci obywatelskie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 100. Data: 2009-04-07 18:11:44
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Makarczuk napisal:
    > Nie QED tylko OKDR takie argumenty, że jak jakaś wadza coś robi to z
    > samego tego faktu wywodzisz istnienie przepisów zezwalających wadzuni
    > na coś robienie.

    Niestety, nie masz racji. Tak dziala polskie prawo. Domniemanie legalizmu wladzy.
    Wladza nie musi udowadniac poprawnosci przepisow, to ty musisz wykazac
    ich nielegalnosc.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek