  • 231. Data: 2009-10-01 11:57:45
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Czy ja wiem - porównaj ceny Kuby z ProfiLabem czy innymi takimi ę-ą -
    > wcale nie wychodzi jakoś tragicznie drogo.

    Profi-lab i inne "ę-ą" spelniaja znakomicie role naganiaczy.

    Klient, ktory najpierw pare razy chodzi bezskutecznie na poprawki
    do ProfiLaba a potem przyjedzie do mnie woli nastepnym razem
    odrazu wsiasc w auto i dymac do Krakowa ;)
    Mowi, ze tak jest taniej i szybciej :)

  • 232. Data: 2009-10-01 11:59:54
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Witam,
    > UFF!!! przeczytałem całość za jednym razem!
    > A uśmiałem się naprawdę sporo.
    > A najbardziej na temat profesjonalnych monitorów do obróbki za 3k -
    > tylko co z tego, jak klient będzie to oglądał najczęściej na
    > telewizorze LCD...

    Albo pliki trafia do taniego LABu bo musi sie oplacac...

  • 233. Data: 2009-10-01 12:01:10
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    de Fresz pisze:

    Hej

    > Dobra, to napisz proszę ile średnio zdjęć robisz na jednym ślubie tymi
    > stałkami na przesłonach poniżej 2.8.

    Skoro Zbyszek sobie poszedł to ja odpowiem :)

    - WSZYSTKIE

    Oto dowody z EXIFami (uwaga - będzie prywata) :

    http://www.krystian.witryna.pl/przyjecie.php?imp=&na
    me=010.jpg
    http://www.krystian.witryna.pl/przyjecie.php?imp=&na
    me=027.jpg
    http://www.krystian.witryna.pl/przyjecie.php?imp=&na
    me=036.jpg
    http://www.krystian.witryna.pl/przyjecie.php?imp=&na
    me=005.jpg
    http://www.krystian.witryna.pl/przyjecie.php?imp=&na
    me=004.jpg

    Baaardzo trudne do zrobienia przy f2.8

    Na f2.8 to mam już zoomy nie ustępujące stałkom :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 234. Data: 2009-10-01 12:13:22
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Jakub Jewuła napisał(a):

    > Pomijajac juz tak niemodne pomysly jak zrobienie zamiast tego dziesieciu
    > rolek tradycyjnego negatywu b&w i oddanie klientowi 60-70 wybranych
    > zdjec odbitych pod powiekszalnikiem. Do tego kilka portretow w studio
    > zrobionych kamera 13x18cm (stykowki).

    Jako ewentualny klient (no... rodzic klienta) oświadczam: b&w ssie.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 235. Data: 2009-10-01 12:38:13
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć wszystkim
    > Jako ewentualny klient (no... rodzic klienta) oświadczam: b&w ssie.

    A chciales przez to powiedziec, ze...

  • 236. Data: 2009-10-01 12:39:30
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 1 października 2009 (14:01:10) napisano:

    > http://www.krystian.witryna.pl/przyjecie.php?imp=&na
    me=010.jpg

    Fajne !

    > http://www.krystian.witryna.pl/przyjecie.php?imp=&na
    me=005.jpg

    Ale tutaj twarz nieboszczyka :) Chyba cienie jakos tak dziwnie
    powyciagane ? :)

    > http://www.krystian.witryna.pl/przyjecie.php?imp=&na
    me=004.jpg

    Ojej :D Jak jakies zjawy :D Nienaturalnie strasznie.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 237. Data: 2009-10-01 12:48:56
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Jakub Jewuła napisał(a):

    > A chciales przez to powiedziec, ze...

    Że nie znoszę fotografii czarnobiałej i nie zgodziłbym się na
    czarno-biało zdjęcia ze ślubu dziecka.
    BTW ze swojego ślubu mam *jedno* zdjęcie.

  • 238. Data: 2009-10-01 12:52:47
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-01 14:01:10 +0200, Kryhu <k...@p...pl> said:

    > Skoro Zbyszek sobie poszedł to ja odpowiem :)
    >
    > - WSZYSTKIE

    Ale ile to jest? Robisz ten tysiąc, a z tego stałkami ... ?

    > Oto dowody z EXIFami (uwaga - będzie prywata) :

> [...]

    Ale czy niemożliwe? I czy np. z lekkim, a sprytnym doświetleniem lampą
    (w niektórych z tego co widzę dałoby się błysnąć po suficie) byłyby aż
    tak gorsze? Nie twierdzę że przy ciemniejszej optyce dałoby się zrobić
    dokładnie to samo, ale sam powiedz, czy to przesądza o jakości tych
    fot? O jakości całego materiału ze ślubu?
    A tak poza tym to jesteś cienki amator, o! Chwalić się Sigmą za 2200 i
    50 za tysioncpińcet! Prawdziwy pro nie używa obiektywów tańszych niż
    4k...
    ;-)))

    de Fresz

  • 239. Data: 2009-10-01 12:53:21
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Czy ja wiem - porównaj ceny Kuby z ProfiLabem czy innymi takimi ę-ą -
    > wcale nie wychodzi jakoś tragicznie drogo.

    zarty zartami ale Kuba jest perfekcjonista a ja tylko zazartowalem.
    Cenie sobie warsztat Kuby chociaz niestety doszedlem do wniosku
    ze nie na maja kiszen. To byla kumpelska zaczepka.

    Roger

  • 240. Data: 2009-10-01 13:05:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ps wrote:

    > Przepraszam, że się wtrącam, ale nie rozumiem tu czegoś. Wcześniej
    > pisałeś, że pracujesz po 12h dziennie w sezonie 7 dni w tygodniu, i po
    > 3-6 od poniedziałku do piątku poza sezonem (czyli, niech będzie
    > średnio 4.5 h). Niech ten sezon trwa pół roku, i poza sezonem też pół
    > roku.
    > Średnio to da pracę od poniedziałku do piątku po 11 godzin dziennie
    > całym rokiem.

    oczywiście kolega Kruk zapomniał że soboty i niedziele czasem oraz piątki ma
    zajęte fotografowaniem:)

    > Gdzie masz ten czas, by go z rodziną spędzić? Bo z tego co pisałeś, to
    > małżonka Twoja też pracuje, a dzieci pewnie spędzają pół dnia w
    > przedszkolach, szkołach lub inaczej poza domem....

    spędza z rodziną mieszkają w jednym domu. zjada z nimi szybki obiad w
    przerwie.

> [...]
    > to bez sensu jesteś płatnikiem vat. Jeśli masz tyle, że płatnikiem
    > vat być musisz, to masz bardzo duże koszty (ale 'opłaca' Ci się to
    > przy zakupach). Tak czy inaczej jest coś, co powoduje, że jednak
    > dążysz do 3-3.5 kPLN na papierze, bo faktycznie jest tak, albo dużo
    > lepiej.
    > Zakładając jednak, że faktycznie masz powiedzmy 2500 na czysto za 11h
    > pracy codziennie, to nie są to rewelacyjne zarobki (bo wyjdzie pewnie
    > jakieś 1600-1700 za 8 godzin dziennie), jednak na pewno wyższe niż
    > sporej części społeczeństwa. Nie, nie sugeruję 'nie marudź bo masz i

    no moja żona na etacie na OIOMIE dostanie 2500 na rękę