  • 61. Data: 2010-06-11 23:12:22
    Temat: Re: Forum o subaru
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Przy czym SUV i tak nigdy nie będzie mistrzem winkli, więc mi to
    > ryba i biorę np. Outlandera (których w zeszłym roku pewnie
    > sprzedało się więcej niż wszystkich Subaraków razem wziętych).

    Outlandera widać ostatnio na każdej ulicy, ale i Subaru Import Polska
    onegdaj chwaliło się, że w 2009 sprzedało zawrotną liczbę
    3000 samochodów ;-)

    T.

  • 62. Data: 2010-06-11 23:43:24
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 11 Jun 2010 23:12:22 +0200, Tomasz Finke
    <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:

    > Outlandera widać ostatnio na każdej ulicy, ale i Subaru Import Polska
    > onegdaj chwaliło się, że w 2009 sprzedało zawrotną liczbę
    > 3000 samochodów ;-)

    Chyba łącznie z 2008.

    http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=1&t=3
    699

    r.
    _____________

  • 63. Data: 2010-06-12 11:36:35
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 10 Cze, 23:40, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:

    > Czy jest na sali ktoś, kto jechał autem przez śnieg sięgający pasa
    > i jaki to był model?  :-)

    Ja - no prawie po pas - drzwi się nie dało otworzyć :) Kilkadziesiąt
    metrów.
    Forek 2.0D manualna skrzynia.
    Te fontanny śniegu, ehhh :))) Ale czuje się, że jak się stanie to się
    nie ruszy :)

    Pzdr.

  • 64. Data: 2010-06-12 14:39:02
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Chyba łącznie z 2008.
    >
    > http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=1&t=3
    699

    Ups, chyba rzeczywiście przeczytałem o tym już rok temu. To pewnie
    przez ten spadek sprzedaży wrocławski salon Subaru zwija się i będzie
    prowadzony w innej lokalizacji razem z salonem Renault. Muszę
    przyznać, że Mitsubishi w ostatnich latach wypracowało niezłą
    koncepcję stylistyczną swoich samochodów wspólną dla Colta, Lancera
    i Outlandera, wcale nie gorszą od Audi, i to im procentuje wzrostem
    sprzedaży, a Subaru jest ciągle gdzieś na rozdrożu.

    T.

  • 65. Data: 2010-06-12 15:12:41
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 12 Jun 2010 14:39:02 +0200, Tomasz Finke
    <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:

    > Ups, chyba rzeczywiście przeczytałem o tym już rok temu.

    Nie ups, tylko takie wyniki, jaki przedstawiciel na Polskę ;)

    > i Outlandera, wcale nie gorszą od Audi, i to im procentuje wzrostem
    > sprzedaży, a Subaru jest ciągle gdzieś na rozdrożu.

    Póki interes będzie w rekach WR-a, nie spodziewałbym się
    jakiejś zmiany w sposobie prowadzenia biznesu (i stosunku do
    klientów).

    r.
    _____________

  • 66. Data: 2010-06-15 19:23:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-10, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:

    > W praktyce podczas gołoledzi
    > można jechać bezpiecznie w pełni kontrolując tor jazdy 50-60 km/h, dwa
    > razy szybciej od pozostałych uczestników ruchu.

    Do czasu aż będzie trzeba się zatrzymać i się nagle okaże, że wszystkie
    samochody dookoła mają tak samo hamulce na wszystkich czterech kołach,
    ale ze względu na prędkość drogę hamowania mają czterokrotnie krótszą...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 67. Data: 2010-06-15 22:14:07
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Do czasu aż będzie trzeba się zatrzymać i się nagle okaże, że wszystkie
    > samochody dookoła mają tak samo hamulce na wszystkich czterech kołach,
    > ale ze względu na prędkość drogę hamowania mają czterokrotnie krótszą...

    Dlatego ze względów bezpieczeństwa trzeba jak najszybciej wszystkich
    wyprzedzić, żeby zapewnić sobie z przodu odpowiednio duży zapas
    miejsca na reakcję, a z tyłu dystans uniemożliwiający najechanie :-)

    T.

  • 68. Data: 2010-06-16 00:39:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-15, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:

    > Dlatego ze względów bezpieczeństwa trzeba jak najszybciej wszystkich
    > wyprzedzić, żeby zapewnić sobie z przodu odpowiednio duży zapas
    > miejsca na reakcję, a z tyłu dystans uniemożliwiający najechanie :-)

    Oby, oby... Ważne, żeby nie zapominać, że kontrola trakcji i
    przyspieszania w AWD jest o wiele lepsza niż w FWD i RWD, ale wszystkie
    trzy hamują bardzo podobnie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski