-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!diablo2.news.os
n.de!195.114.241.69.MISMATCH!feeder.news-service.com!postnews.google.com!n35g20
00yqf.googlegroups.com!not-for-mail
From: Adamm <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Ford Focus MK1 - spryskiwacz - problem / sugestie
Date: Sun, 31 Jul 2011 21:41:39 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 30
Message-ID: <8...@n...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 91.200.173.10
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1312173699 19810 127.0.0.1 (1 Aug 2011 04:41:39 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Aug 2011 04:41:39 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: n35g2000yqf.googlegroups.com; posting-host=91.200.173.10;
posting-account=HIyskwoAAACigbd9I7lSypIlB6gyUp8-
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20100101
Firefox/5.0,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2388856
[ ukryj nagłówki ]Witam Wszystkich,
prośba o sugestie, które mogą pomóc w rozwiązaniu następującego
problemu.
W Fordzie Focus 1,6 MK1 (rok 99) skończył się płyn do spryskiwaczy.
Jeszcze przed dolaniem, na moment odruchowo włączyłem spryskiwacz, ale
tak na sekundkę (nie wiem czy ma to znaczenie). Po dolaniu płynu do
zbiornika spryskiwacz nie ma pełnego ciśnienia, sika tak jak by nie
mógł. Przez sekundę mocniej, ale zaraz po tym przeważnie słabo, tak że
ledwo do szyby dolatuje. Pompkę cały czas słychać.
W sieci wszystkie posty z problemem spryskiwaczy, które znalazłem
dotyczą zamarzania, a narazie nam to jeszcze nie grozi.
Czy ktokolwiek ma jakieś pomocne sugestie? Pompkę słychać, więc to
chyba nie ona, chyba że może być sytuacja, że pompkę słychać, a nie
podaje płynu. Może zatkane sitko przy pompce, ale przed tą sytuacją
wszystko działało. Nie wiem, czy może się układ jakoś zapowietrzył - w
takim razie jak go odpowietrzyć. Rurki w komorze silnika które widać
nie są załamane.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 01.08.11 10:21 Olo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=