-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!diablo2.news.os
n.de!195.114.241.69.MISMATCH!feeder.news-service.com!postnews.google.com!n35g20
00yqf.googlegroups.com!not-for-mail
From: Adamm <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Ford Focus MK1 - spryskiwacz - problem / sugestie
Date: Sun, 31 Jul 2011 21:41:39 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 30
Message-ID: <8...@n...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 91.200.173.10
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1312173699 19810 127.0.0.1 (1 Aug 2011 04:41:39 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Aug 2011 04:41:39 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: n35g2000yqf.googlegroups.com; posting-host=91.200.173.10;
posting-account=HIyskwoAAACigbd9I7lSypIlB6gyUp8-
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20100101
Firefox/5.0,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2388856
[ ukryj nagłówki ]Witam Wszystkich,
prośba o sugestie, które mogą pomóc w rozwiązaniu następującego
problemu.
W Fordzie Focus 1,6 MK1 (rok 99) skończył się płyn do spryskiwaczy.
Jeszcze przed dolaniem, na moment odruchowo włączyłem spryskiwacz, ale
tak na sekundkę (nie wiem czy ma to znaczenie). Po dolaniu płynu do
zbiornika spryskiwacz nie ma pełnego ciśnienia, sika tak jak by nie
mógł. Przez sekundę mocniej, ale zaraz po tym przeważnie słabo, tak że
ledwo do szyby dolatuje. Pompkę cały czas słychać.
W sieci wszystkie posty z problemem spryskiwaczy, które znalazłem
dotyczą zamarzania, a narazie nam to jeszcze nie grozi.
Czy ktokolwiek ma jakieś pomocne sugestie? Pompkę słychać, więc to
chyba nie ona, chyba że może być sytuacja, że pompkę słychać, a nie
podaje płynu. Może zatkane sitko przy pompce, ale przed tą sytuacją
wszystko działało. Nie wiem, czy może się układ jakoś zapowietrzył - w
takim razie jak go odpowietrzyć. Rurki w komorze silnika które widać
nie są załamane.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 01.08.11 10:21 Olo
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A