  • 181. Data: 2012-02-16 13:22:38
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jhen2b$ar4$1@node2.news.atman.pl...
    > Opis wskazuje, ze to faktycznie destylowana woda, wiec znacznie zwieksza
    > szanse na przetrwanie. Jednak po tym tescie N8 juz sie nie wlaczyla, iP4
    > chyba tez nie. Wniosek prosty - jesli moczyc komorke to tylko Defy,
    > testowalem kilka razy - zniosla to swietnie.

    Jak to iP4 nie skoro przeżył zarówno w wodzie jak i w piwie...

  • 182. Data: 2012-02-16 13:24:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:jhfr2k$3pv$1@inews.gazeta.pl...

    > a tu masz odpowiedz dlaczego :)
    > http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110817
    133236AATAwMM

    Bo to się nie nazywa "scratch proof glass" tylko "scratch resistant glass".
    Różnica znaczenia jest oczywista chyba?

  • 183. Data: 2012-02-16 13:25:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@i...pl> wrote in message
    > begin DoQ

    > Albo starą plandekę od ciężarówki.

    Co te tumany z pl.misc.samochody tu robią?

  • 184. Data: 2012-02-16 13:37:59
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-16 14:25, Pszemol pisze:
    > "to" <t...@i...pl> wrote in message

    > Co te tumany z pl.misc.samochody tu robią?

    jak to co: przyszli ze swymi ceratami i plandekami
    (przestalo padac, to szukaja nowych zastosowan na opakowania swoich aut ;)
    :-P

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 185. Data: 2012-02-16 14:14:22
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-16 14:22, Pszemol wrote:

    > Jak to iP4 nie skoro przeżył zarówno w wodzie jak i w piwie...

    Masz racje. Co o czym napisalem odnosilo sie do testu iP4S:
    http://gadgetstress.com/2011/12/apple-iphone-4s-stre
    ss-test/
    The handset stayed in speaking mode during the whole experiment. In a
    minute after the test the iPhone 4S switched itself off. We tried to
    turn it on several times but in vain.
    Nadal pozostaje faktem, ze iP bardzo dobrze znosi wode, pomimo smierci w
    tym tescie. Zanurzenie na 1m i 20s to umarl w butach dla zdecydowanej
    wiekszosci telefonow.

  • 186. Data: 2012-02-16 14:44:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-16 15:14, atm wrote:

> [...]
    > Nadal pozostaje faktem, ze iP bardzo dobrze znosi wode, pomimo smierci w
    > tym tescie. Zanurzenie na 1m i 20s to umarl w butach dla zdecydowanej

    Druga rzecz, ze testujacy wykazali sie sporym dyletanctwem w przypadku
    Nokii N8. W iP4S po zamoczeniu telefonu odpieli baterie i calosc
    wysuszyli. Natomiast po wodnym tescie N8 napisali:
    Secondly, the handset is not water resistant at all. The non
    user-removable battery is one of the main disadvantages of the phone.
    To jest taka sama prawda jak w przypadku demotazu baterii w iP4:
    w N8 wystarczy odkrecic dwie srubki, zdjac dolna pokrywke, odgiac
    zabezpieczenie baterii i akku sam wyjezdza.

  • 187. Data: 2012-02-16 17:58:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-02-2012 14:25, Pszemol pisze:
    > Co te tumany z pl.misc.samochody tu robią?

    A ty co tu robisz gejfoniarzu?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 188. Data: 2012-02-16 20:26:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

    > 16. Trzeba być skrajnym durniem, by liczyć na niezniszczalność i nosić
    > telefon w kieszeni z kluczami.
    >
    > (gdy jest zalozona folia to nie trzeba byc durniem)
    >
    > Poki co to chyba wszystkie propozycje osob nie uzywajacych folii.
    > Jesli kogos pominalem - przepraszam. Strasznie duzo tu patentow ochrony
    > telefonow.
    > Powiem szczerze, ze zamiast stosowac te wszystkie wyrafinowane triki wole
    > jednak zalozyc folie.

    Przypominasz mi dyskutantów pdaclub tak z 5..10 lat temu, którzy tak usilnie
    chcieli mnie przekonać o potrzebie używania folii że zbanowali. Minęło tyle
    czasu i ... nadal nie widzę rys na ekranach. Już zdążyłem sprawić sobie
    kolejne telefony i zniszczyć ich obudowy do tego stopnia, że nadają się do
    wymiany ale ... rys na tych i tamtych jak nie było tak nie ma. Do tego
    notorycznie noszę telefony z kluczami. Może jednak ...

  • 189. Data: 2012-02-16 20:37:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No wiesz, swojego ME45 wsadzilem kiedys w futeral.
    > Teraz uzywa go tato i jest zadowolony.
    > A ile to .. chyba ponad 10 lat ma.
    >
    > I nawet nie wyglada na zniszczony - choc tacie futeral przeszkadza i uzywa
    > bez :-)

    Mogę Ci pokazać jak wygląda używany bez futerału.

  • 190. Data: 2012-02-16 20:41:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Teraz to juz za pozno, ale na nastepnym naklej taka, i zobczaczysz czy to
    > jakies poswiecenie.

    Taka folia zużywa się w rok i nie jest do niczego potrzebna.