  • 171. Data: 2012-02-15 08:36:31
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-02-2012 09:28, to pisze:
    > I pewnie jeszcze siedzą na podłodze, żeby krzeseł nie wygnieść. :>

    Ew. kładzie ceratę na tym zajebistym, politurowanym stole żeby tradycji
    stało się za dość :))

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 172. Data: 2012-02-15 08:38:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ew. kładzie ceratę na tym zajebistym, politurowanym stole żeby tradycji
    > stało się za dość :))

    Albo starą plandekę od ciężarówki.

  • 173. Data: 2012-02-15 08:40:52
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-14 23:27, atm pisze:

    > PS
    > Zauwaz, ze jakims cudem nie uzywaja w tego typu popisowkach papieru
    > sciernego... ;]

    a tu masz odpowiedz dlaczego :)
    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110817
    133236AATAwMM

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 174. Data: 2012-02-15 08:44:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-14 23:26, atm pisze:

    > Mysle, ze to kwestia pod mikroskop. Ostrze noza do ciecia tapet czy
    > wspomniany przez Ciebie gwozc po powiekszeniu nadal bedzie mial ladna
    > gladka koncowke natomiast dla przykladu piasek ma pewnie ostrzejsze
    > krawedzie. W kazdym razie na to wskazuja wlasnie wyniki.

    potem dzieje sie cos takiego:
    http://www.youtube.com/watch?v=EimSyAIuDoI

    i pojawiaja sie takie watki o zarysowanych ekranach:
    http://forums.techarena.in/portable-devices/1444656.
    htm
    i wolanie 'ratunku', tylko troche juz za pozno.

    Oczywiscie nie kazdemu przeszkadza rysa(y) na ekranie
    (co mozna wywnioskowac z niniejszego watku - sami twardziele ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 175. Data: 2012-02-15 08:47:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-15 09:26, to wrote:
    > begin atm

    > Na głowę? :>

    tak, jest tutaj taki jeden co juz stosuje ten patent ;]

  • 176. Data: 2012-02-15 08:49:13
    Od: tl <t...@p...gazeta.pl>

    W dniu 2012-02-14 23:16, J.F. pisze:
    -iphone-4-16-gb/

    > ale czegos tu nie rozumiem - mieszanie z kluczami rysuje obudowe, a gwozdz
    > nie ? to jakis radziecki gwozdz :-0

    Radziecki gwóźdź to przebiłby gąsienicę czołgu, przeniknął przez pancerz
    i wysadził pojazd od środka! Order Czerwonej Gwiazdy murowany.
    To na pewno była chińska podróbka radzieckiego gwoździa!

  • 177. Data: 2012-02-15 08:52:58
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-14, o godz. 19:09:48
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Bez telefonu to powiedzmy ze trudno/uciazliwie, ale co mi da ajfon,
    > czego mi nie da szajsung na androidzie, albo co gorsza - szajsung bez
    > androida :-)

    +50 do lansu wśród rozbujanych emocjonalnie wyznawców nadgryzionego
    japka. ;-)

    Zdrówko

  • 178. Data: 2012-02-15 09:12:56
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "to"
    > Dokladnie i wg mnie ma sens czego potwierdzeniem jest porysowany gorilla
    > glass.
    W "Nokii" N 8-00 za 58 PLN?
    http://allegro.pl/telefon-n8-ekran-dotykowy-3-2-cale
    -i2115531139.html

> [...]