-
81. Data: 2013-06-05 02:59:20
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Pan Pszemol napisał:
> "Jawi" <t...@p...pl> wrote in message
> news:51ae63b7$0$1252$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 2013-06-04 23:58, Pszemol pisze:
>>> "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
>>> news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>>>> news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
>>>>>> a może sprawdź papier wsadz z inej paczki
>>>>>
>>>>> :-)
>>>>
>>>> Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))
>>>
>>> Ty się zając śmiej...
>>> Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)
>>>
>> I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy ;)
>
> Chcąc sobie oszczędzić nerwów popołudniem poszedłem najpierw na
> rowerek a drukarkę otworzyłem dopiero po powrocie, teraz o 19-tej.
> Na początku miłe zaskoczenie - w pudle drukarka taka sama, tusze
> takie same jak kiedyś (owinięte taśmą) ale jest list do drogiego klienta,
> ręcznie podpisany imieniem i nazwiskiem zapewniający że tym razem
> jest drukarka osobiście przetestowana i tusze są już włożone, gotowe
> do pracy a osobny, zawinięty taśmą komplet mogę potraktować jako
> prezent od firmy... Do listu dopięte wydruki testowe, nawet fotka 10x15.
> No kurde, myślę sobie - wreszcie ktoś się przyłożył!
>
> Otwieram, zdejmuję wszystkie taśmy, nalepki, wkładam papier, zerkam
> pod klapę skanera - rzeczywiście są jakieś tusze: ok, jedziemy z koksem.
> Włączam drukarkę, coś pomyślała, menu na ekranie - gotowa do pracy.
> Więc zaczynamy od tego aby pokazała nam poziom tuszu w zbiornikach:
> czarny tekstowy pełny, kolorowe i czarny foto: prawie zero.. No trudno.
> Punkt drugi programu: podstawowy wydruk testowy "nozzle pattern".
> I kicha :-) Dwie kolumny z lewej, wydrukowane tuszem czarny tekstowy
> ledwie parę kresek na dole... Cztery kolumny kolory+czarny foto: zero.
> Brak jakichkolwiek kresek. Tu zatem zakląłem (po polsku, a jakże...) bo
> wygląda na to, że czarny tekstowy "naprawili" a teraz kolory nie drukują.
> No dobra...
> Wybieram "czyszczenie głowic" :( No nie ma wyjścia! Po procesie tegoż
> czyszczenia mam już dużą poprawę: kolumna czarna tekstowa z lewej
> prawie dobra, znaczy się co druga kreska do połowy :-( druga kolumna
> czarna-tekstowa całkiem dobra, kolory dobre... No ok, jest duża poprawia,
> zrobię znowu czyszczenie i będzie już całkiem dobrze: a tu kupa...
>
> W czasie drugiego czyszczenia drukarka dała komunikat że:
> "Cannot recognize following ink cartridge(s) Try installing them again"
> i tu wymieniają cztery tusze: PBK (zgduję że photo-black) M, Y, C.
>
> I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
> komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
> Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
> Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
> co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
> czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))
>
> Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))
>
> No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
> Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
> się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
> bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... :-(
A może trzeba odkurzyć wiatraczek?
--
Jarek
-
82. Data: 2013-06-05 03:13:39
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
> I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
> komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
> Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
> Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
> co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
> czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))
>
> Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))
>
> No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
> Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
> się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
> bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... :-(
Wymyśliłem, że zamiast otwierać nowy zestaw tuszów który
dostałem "w prezencie", ten owinięty taśmą klejącą, i ryzykować
że drukarka znowu dostanie pierdo&&&ca i przestanie drukować
na czarno wymyśliłem, że przełożę tylko tusze kolorowe i czarny
foto z ostatnio testowanej drukarki co nie drukowała na czarno.
Zrobiłem jak zaplanowałem - jest dobrze - ink nozzle pattern się
mi wydrukował poprawnie, zrobiłem ustawienie głowic też dobrze,
tym razem widziałem czarne numerki jakie miałem jej wpisać
w menu i jest OK... Niestety drukarka pokazuje poziom tuszu bliski
zeru na wszystkich kartridżach, więc niedługo znowu będzie to samo...
No ale na razie jest OK.
Ustawię jeszcze parametry wifi i spróbuję wydrukować coś przez
sieć z komputera, aby uspokoić wszystkich którzy proponowali
taką opcję wcześniej i aby już jej więcej nie proponowali ;-)))
1-sza strona testowa z komputera wydrukowała się po jakichś 5
minutach stukania i pukania i niewiadomo-czego-jeszcze... :-(
Druga wyszła szybko... No nic, jest dobrze, lepiej napewno nie będzie.
Pakuję więc trzy pozostałe drukarki w pudła i jutro wysyłam je
FedExem do Epsona aby dostać zwrot kaucji założonej na mojej
karcie kredytowej... :-)
Ale generalnie nie jestem zadowolony i mam jakiś niesmak po
tym doświadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
i dwa czyszczenia głowicy zostawiają kartridże po prostu puste.
Porażka... :-(
-
83. Data: 2013-06-05 03:17:07
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> wrote in message
news:slrnkqt3b8.o4k.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
> A może trzeba odkurzyć wiatraczek?
:-))))) Na to wygląda... temu panu co skoczył do if-a gdzie
pisze że "cannot recognize ink cartridges" - dlatego że są puste :-)
-
84. Data: 2013-06-05 08:54:36
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
Od: m <m...@g...com>
On 05.06.2013 03:13, Pszemol wrote:
> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
> news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
>> I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu?
Tak sobie myślę - a może u Ciebie coś z prądem jest nie halo? Może
sąsiad kupił sobie spawarkę i drukarka zaczęła fiksować ... ?
p. m.
-
85. Data: 2013-06-05 08:57:53
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>
W dniu 2013-06-05 03:13, Pszemol pisze:
> Ale generalnie nie jestem zadowolony i mam jakiś niesmak po
> tym doświadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
> i dwa czyszczenia głowicy zostawiają kartridże po prostu puste.
> Porażka... :-(
Mnie w sklepie sprzedawca z góry uprzedził, że w zestawie są tusze
startowe o zmniejszonej pojemności i tylko za to mogę dać minusa Epsonowi.
Choć, mimo to, trochę już wydrukowałem i mam mniej niż połowę czarnego,
a kolorów ponad połowę. Ale pewnie wydrukuję jeden arkusz wizytówek i
czarnego już nie będzie.
--
?(??_?)? ? ???
???$ ?? ?????$
-
86. Data: 2013-06-05 23:09:12
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...)
Od: "Anerys" <s...@s...pl>
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:kolnln$gmp$1@dont-email.me...
> "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
> news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>> news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
>>>> a może sprawdź papier wsadz z inej paczki
>>>
>>> :-)
>>
>> Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))
>
> Ty się zając śmiej...
> Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)
Spoko, ja nie z ciebie... tak mi się przy tej caej dyskusji przypomniał
"syndrom audiofila", gdzie kable muszą być złocone (osobiście u znajomego
widziałem kabel sieciowy 230V w ekranie, ale spoko, wyjaśnię mu za jakiś
czas znaczenie słowa "audiofilia"), leżeć poziomo na profilowanych
kamiennych podstawkach, a jitter cyfrowy 1% powoduje zniekształcenia
"większe, niż skrośne (klasa C) i przester razem"... To tak tytułem
nawiązania do audiofilii puściłem żarcik, polegający na sparafrazowaniu
audiofilii do układu drukarka-papier, że audiofil by chyba się powiesił,
gdyby przy drukowaniu kartkę wożyć o 0.1 mm za bardzo w lewo, odwrócić ją
przy wyjęciu z ryzy i włożyć ją do góry nogami (i pewnie tusz by się
rozmazywał, pleśniał, warzył się, blaknął), a już jakby wożyć ją tyłem, to
trzeba by sterownik ustawiać, żeby nie sfiksował i nie zaczął drukować w
odbiciu lustrzanym, czy w negatywie :P
Bo oczywiście jasne jest, że jeśli papier nie jest specjalnego przeznaczenia
(np. fotograficzny), gdzie jest istotne, czy włoży się go tyłem, czy
przodem, to nie ma znaczenia, jak wyjmie się go z ryzy za 15-20 złotych... A
u ciebie to chyba powinno być coś 3-5 $ chyba za ryzę...?
Powodzenia i weź to na spokojnie.
PS. Nie wiem skąd, ale wiedziałem, ze z tą drukarką wcale nie będzie tak
cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeś liścik i
wydruki, to mi coś mówiło, że to furda, że będą jaja... I miałem rację...
--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.
-
87. Data: 2013-06-06 00:02:17
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...)
Od: Jawi <t...@p...pl>
W dniu 2013-06-05 23:09, Anerys pisze:
> PS. Nie wiem skąd, ale wiedziałem, ze z tą drukarką wcale nie będzie tak
> cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeś liścik
> i wydruki, to mi coś mówiło, że to furda, że będą jaja... I miałem
> rację...
A ja tego nie ogarniam zupełnie. Serio. No jak mogą 3 drukarki z tym
samym uszkodzeniem trafić się jednemu userowi?
Pszemol mieszka na jakiejś żyle, wodnej, nie złota ;)
--
-
88. Data: 2013-06-06 00:17:00
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"m" <m...@g...com> wrote in message
news:51aee0ad$0$1258$65785112@news.neostrada.pl...
> On 05.06.2013 03:13, Pszemol wrote:
>> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
>> news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
>>> I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu?
>
> Tak sobie myślę - a może u Ciebie coś z prądem jest nie halo?
> Może sąsiad kupił sobie spawarkę i drukarka zaczęła fiksować ... ?
Mam nadzieję, że waść żartujesz, bo jeśli nie to...
-
89. Data: 2013-06-06 00:26:45
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...)
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Jawi" <t...@p...pl> wrote in message
news:51afb56b$0$1251$65785112@news.neostrada.pl...
> W dniu 2013-06-05 23:09, Anerys pisze:
>> PS. Nie wiem skąd, ale wiedziałem, ze z tą drukarką wcale nie będzie tak
>> cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeś liścik
>> i wydruki, to mi coś mówiło, że to furda, że będą jaja... I miałem
>> rację...
> A ja tego nie ogarniam zupełnie. Serio. No jak mogą 3 drukarki z tym samym
> uszkodzeniem trafić się jednemu userowi?
> Pszemol mieszka na jakiejś żyle, wodnej, nie złota ;)
Dokładnie rzecz biorąc to były 3 drukarki z tym samym OBJAWEM.
Przyczyn niedrukowania każdej drukarki nie znamy, może być tak
że są trzy różne przyczyny, nie?
Dorzucę Wam jeszcze jednego puzzla:
wczoraj, w czasie pakowania drukarek do pudełek postanowiłem
tą pierwszą co przyszła ponownie włączyć aby sprawdzić czy
przypadkiem poziom tuszów nie jet na tyle wysoki że opłaci się
z niej zachować tusze przed wysłaniem. Kolorowe i foto miały
poziom bardzo niski, ale czarny tekstowy miał tak może 1/4
więc pomyślałem sobie "sprawdzę jak/czy drukuje...".
Wydrukowany testowy "nozzle pattern" był bardzo dobry i te
brakujące dwie pierwsze kolumny kresek jakie drukuje drukarka
czuszem czarnym tekstowym były w porządku!
Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)
-
90. Data: 2013-06-06 00:46:01
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...)
Od: "JoteR" <u...@i...eu>
"Pszemol" napisał:
> Dorzucę Wam jeszcze jednego puzzla:
> wczoraj, w czasie pakowania drukarek do pudełek postanowiłem
> tą pierwszą co przyszła ponownie włączyć aby sprawdzić czy
> przypadkiem poziom tuszów nie jet na tyle wysoki że opłaci się
> z niej zachować tusze przed wysłaniem. Kolorowe i foto miały
> poziom bardzo niski, ale czarny tekstowy miał tak może 1/4
> więc pomyślałem sobie "sprawdzę jak/czy drukuje...".
> Wydrukowany testowy "nozzle pattern" był bardzo dobry i te
> brakujące dwie pierwsze kolumny kresek jakie drukuje drukarka
> czuszem czarnym tekstowym były w porządku!
> Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
> pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)
Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeś od Epsona nową drukarkę
oraz podrukowałeś sobie za frajer ichnimi tuszami. Polak (?) potrafi... ;->
JoteR