eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFirma Epson i potyczki z drukarką... › Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!nx01.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    References: <ko6fb9$djm$1@dont-email.me>
    <51a6c349$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <ko6g31$her$1@dont-email.me>
    <51a6c723$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <kokpus$e5s$1@news.task.gda.pl> <koln02$d2b$1@dont-email.me>
    <51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl> <kolnln$gmp$1@dont-email.me>
    <51ae63b7$0$1252$65785112@news.neostrada.pl> <kom1fm$qb5$1@dont-email.me>
    Organization: : : :
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 05 Jun 2013 00:59:20 GMT
    Lines: 69
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1370393960 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1248 77.253.217.116:36145
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:648045
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Pszemol napisał:

    > "Jawi" <t...@p...pl> wrote in message
    > news:51ae63b7$0$1252$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2013-06-04 23:58, Pszemol pisze:
    >>> "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
    >>> news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>>> news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
    >>>>>> a może sprawdź papier wsadz z inej paczki
    >>>>>
    >>>>> :-)
    >>>>
    >>>> Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))
    >>>
    >>> Ty się zając śmiej...
    >>> Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)
    >>>
    >> I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy ;)
    >
    > Chcąc sobie oszczędzić nerwów popołudniem poszedłem najpierw na
    > rowerek a drukarkę otworzyłem dopiero po powrocie, teraz o 19-tej.
    > Na początku miłe zaskoczenie - w pudle drukarka taka sama, tusze
    > takie same jak kiedyś (owinięte taśmą) ale jest list do drogiego klienta,
    > ręcznie podpisany imieniem i nazwiskiem zapewniający że tym razem
    > jest drukarka osobiście przetestowana i tusze są już włożone, gotowe
    > do pracy a osobny, zawinięty taśmą komplet mogę potraktować jako
    > prezent od firmy... Do listu dopięte wydruki testowe, nawet fotka 10x15.
    > No kurde, myślę sobie - wreszcie ktoś się przyłożył!
    >
    > Otwieram, zdejmuję wszystkie taśmy, nalepki, wkładam papier, zerkam
    > pod klapę skanera - rzeczywiście są jakieś tusze: ok, jedziemy z koksem.
    > Włączam drukarkę, coś pomyślała, menu na ekranie - gotowa do pracy.
    > Więc zaczynamy od tego aby pokazała nam poziom tuszu w zbiornikach:
    > czarny tekstowy pełny, kolorowe i czarny foto: prawie zero.. No trudno.
    > Punkt drugi programu: podstawowy wydruk testowy "nozzle pattern".
    > I kicha :-) Dwie kolumny z lewej, wydrukowane tuszem czarny tekstowy
    > ledwie parę kresek na dole... Cztery kolumny kolory+czarny foto: zero.
    > Brak jakichkolwiek kresek. Tu zatem zakląłem (po polsku, a jakże...) bo
    > wygląda na to, że czarny tekstowy "naprawili" a teraz kolory nie drukują.
    > No dobra...
    > Wybieram "czyszczenie głowic" :( No nie ma wyjścia! Po procesie tegoż
    > czyszczenia mam już dużą poprawę: kolumna czarna tekstowa z lewej
    > prawie dobra, znaczy się co druga kreska do połowy :-( druga kolumna
    > czarna-tekstowa całkiem dobra, kolory dobre... No ok, jest duża poprawia,
    > zrobię znowu czyszczenie i będzie już całkiem dobrze: a tu kupa...
    >
    > W czasie drugiego czyszczenia drukarka dała komunikat że:
    > "Cannot recognize following ink cartridge(s) Try installing them again"
    > i tu wymieniają cztery tusze: PBK (zgduję że photo-black) M, Y, C.
    >
    > I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
    > komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
    > Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
    > Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
    > co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
    > czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))
    >
    > Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))
    >
    > No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
    > Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
    > się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
    > bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... :-(

    A może trzeba odkurzyć wiatraczek?

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: