  • Data: 2011-06-19 12:27:00
    Temat: Filtr UV do lustrzanki
    Od: Lukasz <k...@a...pl[usun]> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    ostatnio zaopatrzyłem się w aparat Nikon D3100. Nie miałem doświadczenia
    przedtem z fotografią - są to moje pierwsze kroki. Przeczytałem książkę
    na temat fotografowania - autor zaleca używanie filtra
    przeciwsłonecznego. Poczytałem w Internecie i opinie co do zasadności
    używania filtra UV w przypadku aparatów cyfrowych są podzielone. Jak to
    jest w końcu? Warto się zaopatrzyć czy też nie?

    Jeśli tak to czy np taki filtr

    http://allegro.pl/polaroid-filtr-uv-mc-nikon-d5000-d
    3100-d3000-52mm-i1656875467.html

    będzie przyzwoity i spełni swoją role czy to badziewie?

    Na marginesie zapytam przy okazji - w filtr polaryzacyjny warto się
    zaopatrzyć?

    Pozdrawia