  • 11. Data: 2009-08-13 20:13:55
    Temat: Re: Festiwal Światła
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 22:57:45 +0200, manta* napisał(a):

    > Warto przyjechać do Torunia na Festiwal Światła!
    > Bo warto.

    Wpadłem do Torunia na krótko i z pewnością wiele mnie ominęło. W oko
    wpadła mi b.ciekawa (bo żywa) iluminacja kościoła Św. Ducha.

    Skromnie, bo tylko jedno zdjecie, ale być może ktoś jeszcze pokaże
    więcej (fotografów kręciło się bardzo dużo)

    http://ggora.art.pl/architektura/20090812_4073.jpg.h
    tml

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 12. Data: 2009-08-13 20:26:36
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Grzegorz Góra pisze:

    > Skromnie, bo tylko jedno zdjecie, ale być może ktoś jeszcze pokaże
    > więcej (fotografów kręciło się bardzo dużo)
    >
    > http://ggora.art.pl/architektura/20090812_4073.jpg.h
    tml

    bardzo żałuję że do Torunia mam tak daleko
    świetne zdjęcie, mam nadzieję, że ktoś pokaże jeszcze

    Pozdrowienia
    Andrzej

  • 13. Data: 2009-08-14 08:30:57
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Skromnie, bo tylko jedno zdjecie, ale być może ktoś jeszcze pokaże
    > więcej (fotografów kręciło się bardzo dużo)
    >
    > http://ggora.art.pl/architektura/20090812_4073.jpg.h
    tml

    bardzo przyjemna galeria ale......ma jeden ogromny minus. nazwy zdjęć są
    numerami z aparatu. nie można nadać im ludzkich coś mówiących nazw...

  • 14. Data: 2009-08-14 09:07:55
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 10:30:57 +0200, TheGuru napisał(a):

    tml

    > bardzo przyjemna galeria ale......ma jeden ogromny minus. nazwy zdjęć są
    > numerami z aparatu. nie można nadać im ludzkich coś mówiących nazw...

    Dziekuję :)
    Owszem, można jakoś te zdjęcia ponazywać. I czasami myślę, że wręcz
    trzeba... Gdyby nie moja niechęć do nazywania - nawet tak oczywistego
    tematu jak słonecznik ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 15. Data: 2009-08-15 15:31:06
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Dziekuję :)
    > Owszem, można jakoś te zdjęcia ponazywać. I czasami myślę, że wręcz
    > trzeba... Gdyby nie moja niechęć do nazywania - nawet tak oczywistego
    > tematu jak słonecznik ;)

    słonecznik sam sobie mogę nazwać ale ulice, budynki, miejsca to tylko
    niektóre a na pewno przyjemniej się ogląda kiedy sie wie co.

  • 16. Data: 2009-08-17 07:31:26
    Temat: Festiwal Światła - Podsumowanie
    Od: manta* <m...@t...pl>

    "Festiwal Światła" minął: było dużo informacyjnego chaosu,
    parę niezwykłych wydarzeń i sporo zdjęć do zrobienia.

    Pisarz gazetowy opisał to tak:
    http://miasta.gazeta.pl/torun/1,35576,6931022,Skyway
    __czyli_szesc_dni_tlumow.html
    Warto to przeczytać, już chociażby tylko dlatego by wątpiący lepiej
    wiedzieli co stracili :-) mając zresztą zachętę do tego aby odwiedzić
    Toruń przy następnej okazji.
    - Gdy zapraszam.
    ...bo przecież jak zapraszam to warto.
    Zawsze.

    Hałdy zdjęć innych grupowiczów nie mogę się wprost doczekać.

    Z poważaniem

    manta*