  • 1. Data: 2009-08-11 20:57:45
    Temat: Festiwal Światła
    Od: manta* <m...@t...pl>

    Uprzejmie informuję że od dziś tj 11.08. do najbliższej niedzieli w
    miasteczku Toruń odbywa się FESTIWAL ŚWIATŁA.
    www.skyway09.eu.
    Przebieg Festiwalu dzień po dniu jest sprytnie schowany tutaj:
    http://www.skyway09.eu/press/02_PressRelease/skyway_
    pressrelease_pl.pdf
    Wydrukować sobie warto tylko stronę 3 i 5, (bo nr 4 jest pusty).

    Ludzie róbta tam zdjęcia!
    Bo warto.
    - Na mnie nie ma co liczyć, bo ja nie umiem wyrabiać dobrych zdjęć.
    ...ale z przyjemnością pooglądam efekty majstrów fotograficznych.

    Warto przyjechać do Torunia na Festiwal Światła!
    Bo warto.

  • 2. Data: 2009-08-11 20:58:51
    Temat: Re: Festiwal Światła
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Warto przyjechać do Torunia na Festiwal Światła!
    > Bo warto.

    tim, tim, tim i po reklamie ;-)

    Roger

  • 3. Data: 2009-08-11 21:15:58
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > miasteczku Toruń odbywa się FESTIWAL ŚWIATŁA.
    > www.skyway09.eu.
    > Warto przyjechać do Torunia na Festiwal Światła!

    na co wlasciwie warto przyjechac? co jest najbardziej widowiskowe?
    Rak

  • 4. Data: 2009-08-11 21:28:15
    Od: manta* <m...@t...pl>

    > tim, tim, tim i po reklamie ;-)
    Szanuję Ciebie jako fotografa.
    ...ale przegiąłeś nie wiedząc nawet o czym sie wypowiadasz!

    Powtarzam: Warto przyjechać na Festiwal Światła.
    Szczególnie tych co to nie tylko kotletami są zainteresowani... .
    I tylko tych których Fotografia interesuje,
    a nie pieprzenie o pikselach.
    - I zadzieranie nosa.
    Tych uprzejmie zapraszam na drzewo ;-)

    A ludzi dla których FOTOGRAFIA coś znaczy
    serdecznie zapraszam do Torunia.
    - Na "Festiwal Światła".

    Tego Festiwalu który potrwa do niedzieli.
    - Żeby było wszystko jasne:
    nie jestem organizatorem tego kiepsko
    promowanego przedsięwzięcia.
    Jestem tylko zwykłym pstrykaczem
    którego zachwyciły pokazywane cuda na kiju.
    - I który ma na tyle pokory,
    by dać szansę innym - lepszym od siebie.

    Dlatego tez parówkowym skrytożercom mówię N I E !
    ...a prawdziwych fotografików zapraszam do Torunia
    Na Festiwal Światła!
    ...bo warto.
    - I już.

  • 5. Data: 2009-08-11 21:36:05
    Od: manta* <m...@t...pl>

    > na co wlasciwie warto przyjechac? co jest najbardziej widowiskowe?
    Jak by Ci tu ładnie wytłumaczyć... .
    Światło,światło w Toruniu pokazują!
    - Tylko i aż... .

    Zajrzyj także proszę na podane adresy internetowe.
    I już będziesz wiedział (prawie) wszystko :-)
    - Pozdrawiam idąc spać... .

  • 6. Data: 2009-08-12 06:34:19
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Warto przyjechać do Torunia na Festiwal Światła!
    > Bo warto.

    twój argumentmnie przekonał, jade do Torunia.."bo warto"..:)

  • 7. Data: 2009-08-12 06:36:08
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "manta*" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Jak by Ci tu ładnie wytłumaczyć... .
    > Światło,światło w Toruniu pokazują!
    > - Tylko i aż... .
    a gdzie indziej światła nie bedzie? tylko w Toruniu?;)buheuhuehue
    a potem sie okaże ze wstęp 15 zł.....

  • 8. Data: 2009-08-12 10:42:09
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    a słyszałes kiedys w jakims polskim radiu takie stukanie
    w szklo i fajny tekst "i po reklamie" ?
    to byl zart bez jakichkolwiek podtekstow, widac chyba
    ze mam za ciezkie i trudne poczucie humoru :/

    Roger

  • 9. Data: 2009-08-12 13:45:54
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > a słyszałes kiedys w jakims polskim radiu takie stukanie

    w trójce?

  • 10. Data: 2009-08-12 15:52:15
    Od: Sylwester Zarębski <kenjiro_usun@spam_irc.pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 22:57:45 +0200, manta* napisał(a):

> [...]
    > ...ale z przyjemnością pooglądam efekty majstrów fotograficznych.
    >
    > Warto przyjechać do Torunia na Festiwal Światła!

    Jak się komuś nie chce szukać, to podaję bezpośrednie linki do
    najciekawszych instalacji:
    http://www.skyway09.eu/program.php?e=01-05
    http://www.skyway09.eu/program.php?e=01-04
    http://www.skyway09.eu/program.php?e=01-02