  • 1. Data: 2009-08-12 06:43:58
    Temat: jak ktoś lubi focić niebo...
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/noc_z_gwiazdami_o
    bserwuj_spadajace_perseidy_37800.html

    gdzie indziej wyczytałem że najwiecej ma byc tej nocy,
    moze ktos pokaze ciekawe fotki jutro?

  • 2. Data: 2009-08-12 07:26:52
    Temat: Re: jak ktoś lubi focić niebo...
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/noc_z_gwiazdami_o
    bserwuj_spadajace_perseidy_37800.html

    > gdzie indziej wyczytałem że najwiecej ma byc tej nocy,
    > moze ktos pokaze ciekawe fotki jutro?

    Tak nisko latają? Pod pułapem chmur?
    Jak ktoś trafi rozgwieżdżone niebo tej nocy,
    to szczęściarz z niego.

    JD

  • 3. Data: 2009-08-12 07:30:40
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 12 sierpnia 2009 (09:26:52) napisano:

    > Jak ktoś trafi rozgwieżdżone niebo tej nocy,

    Ja bym wolał rozchmurzone :)

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz

  • 4. Data: 2009-08-12 08:15:36
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:64347294.20090812093040@_spam_gazeta.pl...
    > Witam!
    >
    > W liście datowanym 12 sierpnia 2009 (09:26:52) napisano:

    > Ja bym wolał rozchmurzone :)

    No dobra, bezchmurne :)

    JD

  • 5. Data: 2009-08-12 09:01:14
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 10:15:36 +0200, JD napisał(a):

    > No dobra, bezchmurne :)

    Tak czy siak - kiszka. To już nie pierwszy raz, że jak słyszę
    "perseidy", to najprawdopodobniej oznacza to "niebo tego wieczora będzie
    całkowicie obchmurzone" ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2009-08-12 09:29:49
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Grzegorz Góra pisze:
    > Tak czy siak - kiszka. To już nie pierwszy raz, że jak słyszę
    > "perseidy", to najprawdopodobniej oznacza to "niebo tego wieczora będzie
    > całkowicie obchmurzone" ;)

    Powód zachmurzenia jest inny. Dzisiaj odbieram ze sklepu zamówionego
    Newtona 6" :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-08-12 10:23:59
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 11:29:49 +0200, "Paweł W." napisał(a):

    > Powód zachmurzenia jest inny. Dzisiaj odbieram ze sklepu zamówionego
    > Newtona 6" :D

    No to nie mogłeś się z zakupem trochę wstrzymać lub kupić kilka dni
    wcześniej?! Tu ludzie chcą zdjęcia robić!

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 8. Data: 2009-08-12 10:48:28
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "GrzegorzGóra" <g...@p...fr> napisał w wiadomości

    > No to nie mogłeś się z zakupem trochę wstrzymać lub kupić kilka dni
    > wcześniej?! Tu ludzie chcą zdjęcia robić!

    Raczej jednak wstrzymać,
    bo już od kilku dni by lało :)

    JD

  • 9. Data: 2009-08-12 11:14:48
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > gdzie indziej wyczytałem że najwiecej ma byc tej nocy,
    > moze ktos pokaze ciekawe fotki jutro?

    mała pomoc bo większość pewnie fotografuje obiekty położone niżej
    http://www.teleskopy.pl/obrotowamapanieba.html

  • 10. Data: 2009-08-12 12:49:23
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    albo coś o NIEBO lepszego http://sideralis.free.fr/