  • 21. Data: 2009-06-30 12:14:04
    Temat: Re: Fejslifting bloga i klika portretów niewiast
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Niedzwiedz pisze:
    > No wkoncu doczekałem sie Fejsliftingu mojego bloga na wordpressie :)
    >
    > by dać odetchnąć od ślubnych wpisów zamieszczam klika portretów fajnych
    > dziewczyn. Zapraszam
    >
    > http://www.blog.mariuszspruch.pl/
    >
    > Pozdrawiam
    > Mariusz Spruch "Niedźwiedź"
    > www.mariuszspruch.pl
    > www.blog.mariuszspruch.pl

    6 jest rewelacyjna, dla mnie genialna.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 22. Data: 2009-06-30 15:36:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kaiko pisze:

    > Dziękuję. A bronię ponieważ z tą wypowiedzią którą sprowadziłeś galerię
    > tego Pana do rynsztoka po prostu IMHO troszkę przesadziłeś.

    Jaki rynsztok? Po prostu napisałem, że to nuda, choć okraszona
    profesjonalizmem na każdym etapie.

    > Zauważ, że
    > niektóre z tych zdjęć są cholernie trudne kompozycyjnie.

    Uwierzyłbym 10 lat temu, a i nie do końca. Dziś fotografowanie wygląda
    tak, że pstryka się megailości, po czym następuje sort (stąd wątki
    ''jaki procesor i ile gigabajtów'') i pozostaje mniej jak 1% materiału
    kandydującego do dalszych rozważań.
    Nadto - to są w większości zdjęcia ustawiane i to przez profesjonalnych
    modeli, więc cała kompozycja sprowadza się do pamiętania zasad. Co
    innego zrobić taką reporterkę. Ale dziś i tam uzysk zmalał do śladowych
    ilości. Wystarczy posłuchać trzasków migawek przy celebrytach
    przypominających dźwięk dozymetrów w Czarnobylu po wybuchu.

    Bo z tymi wielkimi fotografami/projektantami mody/itd sprawa jest prosta
    - chodzi o kasę, a właściwie o znajdowanie sobie zajęć w zawodzie, który
    kiedyś tam się wybrało. Dla nich dmucha się wielki balon z napisem PR,
    dorabia filozofię i tworzy ''style''. A potem takie, nazwijmy to,
    ośrodki krystalizacji ''c-sztuki'' przyciągają różne miernoty, które
    potrafią żerować jedynie na cudzych zdolnościach i wszyscy razem tworzą
    legendy.

    Po prostu - każdy orze jak może, a sztuka bez ''c'' to orka raczej na na
    kiepskiej ziemi.

    > To prawda, ale i tak za stary w kontekście tego co dopiero zrobilem...
    > Myślę, że jestem już dobre 5 lat w plecy.

    Ja pewnie ze 30, ale co tam, statystycznie jeszcze można wiele :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-07-03 09:40:12
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Kaiko pisze:

    > Jeżeli ktoś nie zna się na temacie X to jego wypowiedzi na ten temat dla
    > mnie są bezwartościowe. Dla mnie to jest proste.

    Ja z kolegą stworzyliśmy szkołę kompozycji z 3 zapałek. To niezwykle
    wysublimowana dziedzina, i oczywiście tylko my dwaj się na tym znamy.
    Stowrzyliśmy wiele arcydzieł. Opinie innych ludzi, jako niekompetenych,
    są dla nas bezwartościowe...

    ...oto karykatura współczesnej sztuki...