  • 21. Data: 2011-02-12 15:51:02
    Temat: Re: Fazer dla początkującego z sercem.
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Feb 2011 16:13:09 +0100, Ivam napisał(a):

    > Kup KLX-R'a, albo horneta.

    Nie szukam zamiennika dla mojego FZS`a, ale jeżeli kiedyś zacznę to
    robić, to rozglądać się będę za czymś prezentującym właśnie właściwości
    jezdne Versysa ale z mocniejszym piecykiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 22. Data: 2011-02-15 18:01:36
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Hej,

    Ja kupiłem Fazera jako pierwszy moto w życiu, wczesniej poza kursem nie
    jeździłem na niczym... No dobra, jak miałem 12 lat kumpel dał mi się raz
    karnąć włeską po lesie ;) Jakoś poprzedni sezon prześmigałem bez przygód,
    zrobiłem 7 kkm. Jak masz łeb na karku i odrobinę samokrytycyzmu (dodatkowym
    atutem będzie wiek 30+ i potomkowie do wykarmienia ;) ) to dasz radę - to że
    moto ma możliwości nie znaczy, że trzeba z nich korzystać. Poza tym jak
    mowią inni - ta moc leży uśpiona powyzej 6 krpm, więc można w miarę
    kontrolować przypadkowe jej użycie ;)
    --
    pzdr,
    marcin

  • 23. Data: 2011-02-15 18:40:06
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "marcin" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Poza tym jak mowią inni - ta moc leży uśpiona powyzej 6 krpm, więc można w
    > miarę kontrolować przypadkowe jej użycie ;)

    Namiastka mocy. Moc lezy powyzej 8,5-9k rpm ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 24. Data: 2011-02-15 21:38:15
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "marcin" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Namiastka mocy. Moc lezy powyzej 8,5-9k rpm ;)

    Ale jak zahaczasz o 6 to zaczyna się przeciągać ;)
    Cicho cicho, i bez tego mój post jest malo wychowaczy ;)
    Ale z drugiej strony - jak ktoś ma napierdolone pod czaszką to i na
    skuterze sobie krzywdę zrobi...
    pzdr,
    marcin

  • 25. Data: 2011-02-17 02:04:22
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    AZ napisał(a):

    > Za chwilę odezwie się horda wyznawców gieesa i powie, że bez GS-a w
    > karierze nie można być prawdziwym motocyklistą.

    Moze nie jestesm prawdziwym wzyznawca gieesa, (bo i ten nasz - klucki -
    ostatnio troche podupadl. Zlomowiska na przyklad nie prowadza, w sklepie
    jakos tak dziwnie swiatowo sie zrobilo, piekarnia zaczela do chelba
    jakichs polepszaczy dosypywac, no po prostu nie jest to juz ten giees,
    ktorego z czasow slusznie minionych pamietam) ale pewnie dlatego pozwole
    sobie skomentowac twoja wypowiedz.

    > Prawda jest taka, że możesz ogarnąć i szczęśliwie dojeździć starości i
    > kupić czopka z frędzlami, a może też raz Cię ponieść i zrobisz sobie
    > kuku. Nie ma reguły. Dlatego tak najlepiej polecanym jest GS, który
    > poza brakiem mocy ma brak zawieszenia oraz hamulców. Jeżeli czujesz,
    > że ogarniesz to bierz demon to to nie jest. Tylko czuj respekt. Po 5,
    > 10, 15, 25 kkm i nie daj sobie sam wmówić, że ogąrnąłeś.
    >
    > Z własnego doświadczenia - po WSK 175 i skutrze 50 ccm kupiłem ZZR
    > 1200, 160 KM, nawinąłem 60 kkm bez większych przygód, Oczywiście
    > nikomu nie polecam tej drogi :-)

    Jest roznica pomiedzy jakims swiezaczkiem wychowanym juz w nowej
    Polszcze, kiedy to pierwszym pojazdem w rodzinie jest samochod a i norma
    robienia prawa jazdy przez siedemnastoletniego mlodzienca jest B (a nie
    A lub A+B jak to drzewiej bywalo) a kims, kto dorastal w czasach, gdy
    zegarek lub rower na komunie to byl wypas a polaczenie jednego z drugim
    stanowilo juz full wypas. Ten drugi - jezeli poszedl kilka razy w
    zielone na emzecie funfla z drugiego pietra albo zaliczyl niejedna glebe
    na wujkowej wuesce czy chocby dziadkowym simsonku - z
    prawdopodobienstwem graniczacym z pewnoscia, etap GS500 moze pominac.
    Jezeli jednak, w XXI stuleciu, ktos budzi sie nagle z mysla "zrobiem
    prawko A i zostane motocyklista", to sorki ale ten przyslowiowy GS500
    wyznacza _gorny_ pulap osiagow jego pierwszego motocykla.
    Bo ten nowo przebudzony nie ma za soba poobijanych na komarku kolan,
    pozdzieranych na jawie lokci czy przypalonej fumkowym tlumikiem lydki.
    Krotko: brak mu motocyklowej kindersztuby.
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 26. Data: 2011-02-20 05:25:36
    Od: andy <s...@g...com>

    On 02/15/2011 11:01 AM, marcin wrote:
> [...]
    > moto ma możliwości nie znaczy, że trzeba z nich korzystać. Poza tym jak
    > mowią inni - ta moc leży uśpiona powyzej 6 krpm, więc można w miarę

    moc rzeczywiscie jest daleko w gorze. golowna wada kilofazera na piersze
    moto jest masa IMHO (zaczynalem od FZ-1 na pierwsze moto, 80kkm w ciagu
    5 lat).