  • 11. Data: 2011-02-09 18:06:14
    Temat: Re: Fazer dla początkującego z sercem.
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-08 00:58, AZ pisze:
    > kupiłem ZZR
    > 1200, 160 KM, nawinąłem 60 kkm bez większych przygód,

    Ale po pijaku to sie nie liczy.

    KJ

  • 12. Data: 2011-02-09 22:06:47
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-02-09 18:15, Ivam pisze:

    > Jesli autor sie zastanawia nad inna 600, a fazerem glownie poza miastem
    > to polece fazera, horneta z owiewka, albo TDM'ke.

    Dołożyłbym tutaj jeszcze "brzydactwo" czyli Versysa. Gdzieś czytałem
    testy i generalnie to jest naprawdę UJM. Tylko nie wiem jak to $$ wygląda...

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 13. Data: 2011-02-10 14:21:47
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-02-08 04:28, AZ pisze:

    > Z własnego doświadczenia - po WSK 175 i skutrze 50 ccm kupiłem ZZR
    > 1200, 160 KM, nawinąłem 60 kkm bez większych przygód, Oczywiście
    > nikomu nie polecam tej drogi :-)

    Tytus, odniesiesz sie jakos do tego? :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 14. Data: 2011-02-10 18:46:41
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 09 Feb 2011 23:06:47 +0100, Qlfon napisał(a):

    > Dołożyłbym tutaj jeszcze "brzydactwo" czyli Versysa. Gdzieś czytałem
    > testy i generalnie to jest naprawdę UJM.

    Ja tym jeździłem dłuższą chwilę podczas jazd testowych organizowanych
    przez Kawasaki w ubiegłym roku. Powiem tak - to mój jeden z pretendentów
    do miana następcy mojego FZSa. Całkowicie odmienny charakterologicznie,
    ale IMO bardziej odpowiedni na naszą rzeczywistośc drogową. Jakby miał
    minimalnie większą moc (przydałaby się - przy wyższych prędkościach
    przelotowych), to stałby się dla mnie b. mocno szukanym motocyklem do
    codziennego kręcenia się po moim dziurawym mieście (fajne wybiera i
    pokonuje te nasze "świetne" drogi) jak i wypadów ze znajomymi poza
    miasto, przy wyższych prędkościach przelotowych.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 15. Data: 2011-02-10 19:00:22
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-02-10 19:46, Seba pisze:

> [...]
    > pokonuje te nasze "świetne" drogi) jak i wypadów ze znajomymi poza
    > miasto, przy wyższych prędkościach przelotowych.

    No to TDM 900 Cie uleczy:) Serio mówię, miałem 850, polatałem na 900 i
    gdyby nie to że mi się zachciało trochę niżej głowę trzymać to pewnie by
    stała w garażu.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 16. Data: 2011-02-10 19:11:02
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Feb 2011 20:00:22 +0100, Qlfon napisał(a):

    > No to TDM 900 Cie uleczy:)

    A może być - nie popróbowałem, więc nie wiem :)

    Pomijając większośc aspektów - skrzynia biegów działa tam już ciszej,
    aksamitniej niż w FZSie? W sensie zmiana biegów (z jakiegokolwiek na
    jakikowlek) odbywa się bezgłośnie? Czy nadal następuje np. tąpnięcie
    przy zmianie z I na II przy mocnym kręceniu?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 17. Data: 2011-02-10 20:39:08
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-02-10 20:11, Seba pisze:

> [...]
    > jakikowlek) odbywa się bezgłośnie? Czy nadal następuje np. tąpnięcie
    > przy zmianie z I na II przy mocnym kręceniu?

    No daj spokój to w końcu Yamaha, I do II musi być słychać:) Ale jest na
    to sposób: do zmainy zbieraj się jak do zmiany bez sprzęgła: podciągnij
    nogą w górę żeby poczuć opór a potem lekko przymknij obroty i lekko
    sprzęgłem - wchodzi jak w masło. Kwesta synchronizacji i masz ciszę.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 18. Data: 2011-02-11 07:06:50
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Feb 2011 21:39:08 +0100, Qlfon napisał(a):

    > No daj spokój to w końcu Yamaha, I do II musi być słychać:) Ale jest na
    > to sposób: do zmainy zbieraj się jak do zmiany bez sprzęgła:

    Nie zrozumieliśmy się - ja wiem jak tą operację przeprowadzić, żeby było
    oki (choć przy mocniejszym kręceniu jebnięcie i tak jest nieuniknione).
    Po prostu trochę mi brakuje lepiej działającej (ciszej, dokładniej)
    skrzyni biegów w moim aktualnym moto. Myślałem, że w nowszym TDMie dali
    radę juz to poprawić.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 19. Data: 2011-02-11 08:18:39
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Qlfon wrote:

    > No to TDM 900 Cie uleczy:) Serio mówię, miałem 850, polatałem na 900 i
    > gdyby nie to że mi się zachciało trochę niżej głowę trzymać to pewnie by
    > stała w garażu.

    Tez jest za slaba. Ulecza go dopiero inne trzy literki. KTM. Albo moze
    raczej SMT.
    K.

  • 20. Data: 2011-02-11 15:13:09
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości grup
    et...
    > Po prostu trochę mi brakuje lepiej działającej (ciszej, dokładniej)
    > skrzyni biegów w moim aktualnym moto. Myślałem, że w nowszym TDMie dali
    > radę juz to poprawić.

    Kup KLX-R'a, albo horneta. Ze wszystkich maszyn, ktorymi jezdzilem te dwie
    IMHO skrzynie mialy najprzyjemniejsze.

    --
    pzdr:
    Ivam