  • 1. Data: 2011-02-08 09:12:59
    Temat: Sezon sie powoli zaczyna...
    Od: AZ <a...@g...com>

    Powoli sie zaczyna a kierowcy wciaz nie spodziewaja sie motocykli...

    <http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,auto-zajechalo
    -droge-motocykl-sie-przewrocil,64284.html>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2011-02-08 10:39:36
    Temat: Re: Sezon sie powoli zaczyna...
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-02-08 10:12:59 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > Powoli sie zaczyna a kierowcy wciaz nie spodziewaja sie motocykli...
    >
    > <http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,auto-zajechalo
    -droge-motocykl-sie-przewrocil,64284.html>

    tak się zastaniałem jadąc do tyrki co ten policmajster robi temu
    moturowi na przystanku.

    de Fresz

  • 3. Data: 2011-02-08 11:02:39
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-02-08 10:12, AZ pisze:
    > Powoli sie zaczyna a kierowcy wciaz nie spodziewaja sie motocykli...
    >
    > <http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,auto-zajechalo
    -droge-motocykl-sie-przewrocil,64284.html>

    Niestety też w drugą stronę:
    http://kontakt24.tvn.pl/temat,motocyklista-potracil-
    smiertelnie-na-pasach,72463.html

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 4. Data: 2011-02-08 11:15:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-02-08, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > Niestety też w drugą stronę:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,motocyklista-potracil-
    smiertelnie-na-pasach,72463.html

    Nigdy tak szybko sie nie zaczynalo... No ale zobaczyc sucha jezdnie i slonce
    to niestety rzuca sie na glowe.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-02-08 11:23:50
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 08.02.2011 12:15, AZ wrote:
    > Nigdy tak szybko sie nie zaczynalo... No ale zobaczyc sucha jezdnie i slonce

    Nigdy nie mów nigdy. W styczniu b.r. też sobie przypominam co najmniej
    dwa "dobre" do jeżdżenia dni (z czego skwapliwie skorzystałem).

    Poza tym jedna jaskółka wiosny nie czyni ..., jakieś tam mrozy na
    weekend zapowiadają.

    --
    duddits

  • 6. Data: 2011-02-09 09:00:55
    Od: "IvanoV" <b...@a...org>

    > Niestety też w drugą stronę:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,motocyklista-potracil-
    smiertelnie-na-pasach,72463.html

    A jeszcze inni sami sobie robią kuku:
    http://radio5.com.pl/index.php?id=1&ia=29921

    --------
    IvanoV
    ZR-7S

  • 7. Data: 2011-02-09 13:32:05
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 08-02-2011 12:23, duddits pisze:

    > Poza tym jedna jaskółka wiosny nie czyni ..., jakieś tam mrozy na
    > weekend zapowiadają.

    Bo tu wychodzi fakt, że rozmiar ptaka ma jednak znaczenie! Jedna
    jaskółka wiosny nie czyni, ale jeden bocian to już tak :D